A więc i ja się wypowiem, bo zauważyłem więcej bugów i innych dziwnych rzeczy.
Jeśli mam być szczery to jestem za powtórzeniem walk, albo anulowaniem ich (przynajmniej niektórych).
A więc i ja się wypowiem, bo zauważyłem więcej bugów i innych dziwnych rzeczy.
Jeśli mam być szczery to jestem za powtórzeniem walk, albo anulowaniem ich (przynajmniej niektórych).
ty nie powinieneś dzisiaj pić?
Spokojnie, jeszcze cały wieczór przede mną Poza tym Tsu i Haart nie ogarniają
Dodam jeszcze, że w wojnie PMC vs GWN walki były powtarzane jeśli staty się zbugowały.
Dobra to ja może przejdę do konkretów i napiszę jakie dokładnie walki moim zdaniem są do powtórzenia/lub uznania za nieodbyte:
Tsumoso [255] Tupcio Wielki Chrupcio [256]
Tupcio Wielki Chrupcio nie powinien mieć 100% hp (traci częsć hp w walce z Ranagallem) i również w obydwu walkach są różnice w dmg (aczkolwiek akurat róznice w dmg nie maja znaczenia bo dmg jest obnizony w jednej walce o niemal identyczna wartość)
Ranagall [249] vs. Tupcio Wielki Chrupcio [256]
W walce Ranagalla z również w 2 walkach bug dmg na niekorzyść Ranagalla
Esmersharr Potępiony [245] vs.Mały Głód [256]
U Esmera w obydwu walkach był bug z dmg na niekorzyść Esmera
Haart [257] vs. Fille de Joie [260]
U Haarta się zmniejszył znacząco dmg.
Dodam jeszcze że dobrze by było aby mikstury zostały zwrócone, a najlepiej jakby działały tylko podczas powtórkowej walki (aby nie dawały boostera ponownie w innych walkach).
Logi właśnie już zniknęły, ale w walkach zdublowanych obie strony miały zmieniony dmg, a nie tylko tak jak Esmesharr podał, powyższe osoby. Jak sprawzdałem np. w walce Głoda z Esmesharrem, pierwsza gdzie Głód stracił więcej hp, obie strony miały wyższy dmg, w drugiej obie niższy dmg, ale obie walki wygrał Głód.
Przed chwilą 100larz mi pokazał, że Głodowi jedynie zawyżyło dmg a nie tak jak myślałem że obydwu nam zawyżyło :
Widzę, że jest dyskusja, więc biorąc pod uwagę, że mnie również dotyczy to zabiorę głos. Przyznam się, że nie miałem zbytnio czasu klikać w woje ani analizować walk. O tym, że wtopiłem naszą ustawkę wojenną i że mi dmg obcięło dowiedziałem się od Koniego kiedy kliknął walkę.
Po przeczytaniu z pewnym opóźnieniem dyskusji dotyczącej walk podsumuję to następująco. Rozumiem czemu RA i BG nie chcą powtórzenia walk i mogą protestować jeśli do czegoś takiego dojdzie - wygrali walki nawet dwa razy, więc jak to na wojnach uznawane było - niepodważalne zwycięstwo. Z drugiej strony też rozumiem argumenty naszych, gdyż sam chciałbym powojować, a szturm tak szczęśliwie obroniony w obu stronach mógł wzbudzać emocje.
Dlatego postaram się podejść do tego obiektywnie - pomijając argumenty "tak było", "my wygraliśmy", "walki były zbugowane", itp. na rzecz przeanalizowania sytuacji jako informatyk - wojownicy są grą w której większość walki są oparte na mechanizmie losowości i jest to wielka zaleta jak i problem. Kliknięcie walki w odstępie ułamka sekundy całkowicie zmienia wynik i walki nawet kliknięte jednocześnie nie mają nawet ledwo podobnego przebiegu. Mechanizm losowania z kolei zależy o ile mi wiadomo od wartości atrybutów. Co oznacza w moich oczach, że zmiana wartości atrybutu przez bug'a, niezależnie od tego jakiego, całkowicie zmienia obraz walki. Jeżeli tak jest to gdyby w walce nie wystąpił bug to przebiegłaby całkowicie inaczej. Jeśli tak jest to niezależnie od tego, czy zmienimy dmg w walce i w trafieniach, nie jest to adekwatne do rzeczywistej zmiany wywołanej przez buga. Oczywiście to jest jedynie obraz jaki widzę i prosiłbym Fayl'a o skomentowanie czy mam rację, gdyż kodu nie znam i mogę całkowicie się mylić. Jednak w przypadku w którym istnieje możliwość, że pojawienie się buga mogło całkowicie zmienić wartości wygenerowane przez mechanizm losujący, a tym samym przebieg walki, uważam, że należy anulować lub powtórzyć taką walkę (i chyba najlepiej powtórzyć, gdyż jest niezaprzeczalne, że takowa walka miała miejsce).
To tyle z mojej strony. Wierzę, że Fayl podejmie przemyślaną decyzję co do kwestionowanych walk, opartą na wiedzy dotyczącej problemu i faktycznych zależnościach jakie mogą mieć wpływ na przebieg walki.
_________________
Haart Mroczny Berserker
Grow in Power Denarius Czarny Mroczny Najemnik
Fayl, Jak Piraci na retro chcieli powtórzenia zbugowanych walk to nie dostali,(...)
chciałem podkreślić, że zbugowane walki na retro zostały powtórzone
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
gdyby w walce nie wystąpił bug to przebiegłaby całkowicie inaczej
W zasadzie to walki zawsze przebiegają inaczej.
Ale nie jestem przekonany o czym mowa. Generator liczb pseudolosowych jest (pseudo)losowy i w każdej(*) walce będzie inaczej, niezależnie czy są te same staty/bugi/temperatura_na_dworzu.
A co do decyzji: mnie osobiście nie chce się tego rozdłubywać, bo zejdzie mi na to kupa czasu, którego za bardzo nie mam, ale jak większość chce to mogę spróbować coś zrobić.
Mi sie nie podoba powtarzanie walk przede wszystkim powodu randoma ....
Przez tego samego randoma mogłem trafić w kolejnosci na tsu alkakh kasama grudo i łowce i wszystko wygrać a w walce z berkami ile by oni hp nie mieli wtopić
U nas Argh a u was Haart i Vercingentorix w wypadku powtórzenia walki nie mogli by byc pewni wyniku . Czy ostatnia walka Zu
Ze swej strony w walce z Wehrwolfem tez łyknąłem potki..... właściwie to we wszystkich walkach potki były te same
Cytat:
Przed chwilą 100larz mi pokazał, że Głodowi jedynie zawyżyło dmg a nie tak jak myślałem że obydwu nam zawyżyło :
Cytat:
A normalnie Głód ma dmg ok 150-200.
Nie wiem jaki jest twój normalny dmg wiec ciezko mi sie odnieść
Ale Mój Normalny jest taki jak podałeś tylko że potkami (3x wywar potęgi lvl 5) prawidłowy był taki jak w drugiej walce
ja z tymi samymi potkami co mały Głód (+75dmg) miałem raz za mało a raz za dużo dmg
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Jak widać obie strony korzystały z potków, więc skoro strona atakująca także bugowała walki, to czemu broniący mają na tym tracić? Poza tym w wojnie bg vs pmc nie było powtarzania walk, mimo że nastąpiły między innymi duble...
Jak widać obie strony korzystały z potków, więc skoro strona atakująca także bugowała walki, to czemu broniący mają na tym tracić? Poza tym w wojnie bg vs pmc nie było powtarzania walk, mimo że nastąpiły między innymi duble...
Tak tak kolego, skoro wtedy był wynik na waszą korzyść, a był błąd, to dlaczego teraz też nie ma być na waszą korzyść prawda?
Może dlatego że tylko my jesteśmy na tym stratni? Po prostu przez błędy w grze udało wam się wygrać więcej szturmów niż powinniście.
Nie przypominam sobie żeby moja walka z berkeim była zbugowana, ale jeśli była to również niech ją powtórzą.
Cytat:
To zdanie powinno brzmieć:
"chciałem podkreślić, że zbugowane walki na retro NIE zostały powtórzone."
Nie wiem o których walkach mówisz. Pamiętam że przez zbugowanie walk również doszło do dziwnych wyników starć i Fayl wtedy wszystko poprawił. Co prawda wyszło to na waszą niekorzyść, ale było sprawiedliwe, bo za drugim razem nie było problemów z buowaniem statów.
Jeśli ktoś sobie życzy to moge tutaj wsadzić logi walk o których mówie i pokazać co się komu zbugowało.
Czy jeśli ktoś z kimś wygrywa 99 na 100 razy a w walce wojennej trafi sie ten 1 i wtopi to jest sprawiedliwie czy nie:>?
Bo dla mnie wystapienie u kogoś 20x rexel gdy powinno max 8 jest nawet większym bugiem
Czy trafienie7/12 przy 30% czy 3 krytyki w 10 rundowej walce itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum