Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2011-05-18, 10:31
Wojna - dmg
Autor Wiadomość
Esmersharr

Posty: 9
Piwa: 3/1

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 14:29   Wojna - dmg [Cytuj]

Wczoraj w nocy doszedł szturm GWN na RA połączone z WBG. 3 walki zostały zdublowane (odbyły się dwa razy) ale nie wiem czy to było zgłaszane czy nie. Najlepsze jest to, że mieliśmy zmniejszony dmg i żeby było ciekawiej to nawet w tych zdublowanych dmg był różny :

Esmersharr Potępiony 4956 / 4956 4282 1905 243-324 86 II 55%
poziom 244 2675 / 2675 (48%)

Esmersharr Potępiony 4956 / 4956 4282 1905 168-225 86 II 55%
poziom 244 2675 / 2675 (48%)

Ranagall 2528 / 2528 4330 1798 743-993 62 II 43%
poziom 247 2455 / 2455 (55%)

Ranagall 2528 / 2528 4330 1798 506-676 62 II 43%
poziom 247 2455 / 2455 (55%)

Tsumoso 3795 / 3795 2001 4881 286-382 112 II 5%
poziom 254 5337 / 5337 (68%)

Tsumoso 3795 / 3795 2001 4881 267-357 112 II 5%
poziom 254 5337 / 5337 (68%)

Walka Haarta była tylko jedna, ale dmg miał zmniejszony o 1/3

Haart 1643 / 2694 4470 2079 487-651 65 II 45%
poziom 256 2757 / 2757 (56%)

Oczywiście nie jest to jakieś tłumaczenie się, bo generalnie naszym przeciwnikom też pozmniejszało dmg, jednak w jakimś tam stopniu wynik został wypaczony ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Skow


Lachonsis
Posty: 68
Piwa: 1/10

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 16:20    [Cytuj]

Trza było się nie szprycować ziółkami, to by nie było problemu ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Niebieska Gildia
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 16:38    [Cytuj]

Esmersharr, z tego co widziałem to przy zdublowanych walkach w jednej obie strony miewały wyższy dmg, w drugiej obie niższy, co nie zmienia faktu że w kazdej zdublowanej strona gwnu przegrała. W przypadku Haarta, nawet dodając 400(mimo że zmniejszyło mu o jakieś 350) dmg do każdego zadanego przez Haarta ciosu, nadal by przegrał, choć byłaby to minimalna przegrana.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Esmersharr

Posty: 9
Piwa: 3/1

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 16:50    [Cytuj]

Wg mnie nie ma co roztrząsać kto by wygrał a kto nie, ale i tak zmniejszenie samego ataku przy zostawieniu pozostałych parametrów zmienia rezultat walki, bo przewagę wtedy zyskują ci co mają więcej życia, cw itp. Ale jak mówię, to nie o to chodzi, jest bug i byłoby miło go wyeliminować :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 19:52    [Cytuj]

wojny w obecnej formie de facto nie mają sensu - same pobugowane walki, powinno to po prostu być naprawione
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
vallo
?ysy


Vallo
Wiek: 42
Posty: 385
Piwa: 31/134
Skąd: ze wsi

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 19:55    [Cytuj]

Spoko Tsu - macie przecież w zapasie Piratów - już większej Apokalipsy Woje nie zniosą :D
_________________
Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  PMC 4 Ever
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 19:57    [Cytuj]

Cytat:
powinno
Napraw, maestro.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 20:45    [Cytuj]

Ankieta: czy mam jutro (~wieczorem) anulować zbugowane walki?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 22:31    [Cytuj]

Fayl, nie wiem czy anulować... Logi właśnie już zniknęły, ale w walkach zdublowanych obie strony miały zmieniony dmg, a nie tylko tak jak Esmesharr podał, powyższe osoby. Jak sprawzdałem np. w walce Głoda z Esmesharrem, pierwsza gdzie Głód stracił więcej hp, obie strony miały wyższy dmg, w drugiej obie niższy dmg, ale obie walki wygrał Głód. Można by dyskutować, jesli by w walkach następowały różne wyniki, typu jedną wygrała strona gwnu, drugą ra, ale tu zawsze czy z podwyższonym czy z obniżonym dmg wygrywała strona broniąca(a dublowanie przez niecierpliwe klikanie, więc sami sobie winni). Jedynie moja walka, która jest jedna bo ja miałem klikać, ma zaniżony dmg Haarta, który jest zapewne wynikiem mojego ochlania napojami(dopiero Azorek mi przypomniał że to buguje walki). Ale sam random trafień nawet po dodaniu brakującego dmg, nie zmieniłby wyniku walki, a jedynie zostawił mnie ledwo żywego...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2011-02-22, 23:34    [Cytuj]

Anulować ? Nie:> bo w poprzednich wojnach tego nie robiono:>

skoro sie to powtara to trzeba wyłaczyc działanie misturek:>.... i cos zrobić żeby sie walki nie dublowały :)

(ale mnie to najbardziej zaboli bo misturki zwieszają mi dmg z 201 do 287 górna granica:> )


Zróbcie cos z tym rexel :) bo laceci palek w walce ze strażnikiem wygrał tylko dzięki temu ze wystąpiło deko za często:)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-02-23, 00:18    [Cytuj]

Cytat:
laceci palek w walce ze strażnikiem wygrał tylko dzięki temu ze wystąpiło deko za często:)
Wszystkie moje walki z rexelowcami tak wyglądają. ;)

Cytat:
bo w poprzednich wojnach tego nie robiono
Mhm, pytam o opinię większości, bo ktoś na gg chciał żeby anulować.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-02-23, 01:55    [Cytuj]

Switek, Rexel/Pani to nie w tej erze...

Fayl, Jak Piraci na retro chcieli powtórzenia zbugowanych walk to nie dostali, co innego dublowanie walk(wina tego że klikają obie strony jednocześnie). Szaleństwa z dmg znikną po wyłączeniu miksturek, zaś dublowanie walk to jest wina graczy, którzy są tak niecierpliwi że wyczekują żeby być tymi którzy kliką... Tu powinno być coś w stylu opóźnienia kliknięcia po stronie broniącej(dodatkowe X minut) tak żeby atakujący mógł kliknąć w spokoju(nawet 30 sekund by wystarczyło). Czyli innymi słowy po podstawieniu obrony, obrońca widzi dodatkowe np. 30 sekund na timerze, dzięki czemu jeśli atakujący jest online to zdąży kliknąć sam, jeśli nie ma to te 30 sekund i tak nie zmieni nic, bo raczej do dubla nie dojdzie...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2011-02-23, 09:24    [Cytuj]

a to nie obrońca powinien móc kliknąc wczesniej, żeby móc podstawić się do kolejnych walk?
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-02-23, 14:34    [Cytuj]

Ja uważam że możliwość wielokrotnego bronienia to nie jest coś co jest koniecznością, z prostego powodu. Atakujący nie może kliknac kilka ataków jednocześnie, ma limit. Obrońca też nie musi mieć możliwości klikania wielu obron...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2011-02-23, 14:43    [Cytuj]

może prościej to rozwiązać.
jeśli przy atakującym który jest pod bramami miasta zostanie przypisany obrońca walka z automatu (jeżeli został przypisany w momencie ataku to w momencie dojścia walka).
Atakujący pod dojściu stoi cały czas pod bramami, więc jak pokona jednego obrońce, to dalej tam jest - musi kliknąć "atakuj" lub "grabież" żeby zdobyć punkty.
_________________
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Drakki
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 16