Vallo
Wiek: 42 Posty: 385 Piwa: 31/134 Skąd: ze wsi
Zloto
Wysłany: 2010-09-07, 19:21
Działać będzie to nie dawne czasy:)
Właśnie lepiej jak się na dziko weźmie - niespodzianki i nowe klasy wyjdą w toku.
Ja bym jeszcze proponował wykupywanie tur po 10zł/dzień
_________________ Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Co do postaci widocznych an screenach, zamieńcie "F" na "Ph". Enjoy
Widzę, ze będę musiał zaktualizować poradnik wojenny i dorobić nowy A Pre-era się przyda - bo już teraz widać jak nowi nie moga dorównac weteranom. A tak będzie czas na testy.
Acha, czy tak samo jak w pre-erze poprzedniej, będzie możliwość gry więcej niż jedna postacią?
Na pre-erę się prawdopodobnie zdecydujemy bo konieczne będzie przetestowanie pewnej modyfikacji w systemie dni wirtualnych i to jest głównym powodem przemawiającym za jej przeprowadzeniem. Wstępnie myślę, że potrwa około tygodnia. Szczegółowe informacje pojawią się jednak dopiero w okolicach zakończenia trwającej obecnie ery.
Cytat:
Acha, czy tak samo jak w pre-erze poprzedniej, będzie możliwość gry więcej niż jedna postacią?
Na wysypisku jest bardzo fajny TEMAT o płonącym orężu, wzięliście z niego coś do poprawy czy po prostu zapomnieliście, bo parę ciekawych spraw tam się pojawiło np.:
*Oficjalnie wiadomo, że profit anatomia nie wspomaga płonącego/zatrutego oręża, ale gdy zamienimy profit/nauczymy się, dokładniej po rozwinięciu anatomii, to te profitu są już wspomagane.
*Gdy dwaj rycerze walczą w tej samej grupie to ich profity są wzajemnie zastępowane.
Phil napisał/a:
To jest sytuacja nieprzewidziana i Team jeszcze nie ma zdania czy to bug czy nie
Phil napisał/a:
W zasadzie to powinny być dwa podpalenia Musicie pomęczyć programistów o poprawę
I jeszcze sprawa profitów opartych na sztukach walki:
Phil napisał/a:
Prawdę powiedziawszy, profity oparte na sztukach walki też nie powinny być zwiększane ciosem z anatomią.
Czy od tego czasu się coś zmieniło? Jest już oficjalne stanowisko dotyczące tych profitów? Macie zamiar dodać nowe profity, ale czy poprawiliście już istniejące?
*Oficjalnie wiadomo, że profit anatomia nie wspomaga płonącego/zatrutego oręża, ale gdy zamienimy profit/nauczymy się, dokładniej po rozwinięciu anatomii, to te profitu są już wspomagane.
To ciekawe, nie wiedziałem, że kolejność nauki profitów ma takie rezultaty.
Cytat:
*Gdy dwaj rycerze walczą w tej samej grupie to ich profity są wzajemnie zastępowane.
W tej chwili nie wiem jak to zadziała. Sprawdzę i jeśli okaże się, że sytuacja się nie zmieniła poproszę Fayla o zmianę tak by działały równolegle.
Cytat:
Czy od tego czasu się coś zmieniło? Jest już oficjalne stanowisko dotyczące tych profitów? Macie zamiar dodać nowe profity, ale czy poprawiliście już istniejące?
Po aktualizacji anatomia przestanie wpływać na obrażenia powodowane dodatkowymi ciosami.
Skoro dwureczne maja -33% to dlaczego inne nieklasowe przedmioty nie maja takiej kary
Wedlug mnie kazdy przedmiot powinien miec kare dla klas ktore nie maja bonusu do takowych cech.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum