Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Herold
2010-10-26, 12:05
[komentarze]Notki z zapowiedziami.
Autor Wiadomość
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2010-09-06, 13:02   

Ja zwróciłem uwagę, że za tydzień będzie o wojopoczcie. Nareszcie! :D
Poza tym - ja chcę już październik! :P
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-09-06, 15:56   

Wkoncu inwazja :P oj bedzie sie dzialo :twisted:
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Haspen
Sir Frywolne Mango


-
Kamdin
Wiek: 35
Posty: 558
Piwa: 36/132

Zloto
Wysłany: 2010-09-07, 14:04   

Tak czytam i czytam. Chyba na stałe wróciła mi wiara w Team :D
_________________
"Wojna to wojna, a nie cholerne przedszkole."

Best Book evar: "Mistrz i Małgorzata" Michaiła Bułhakova.

Pomóż mojemu smoczkowi, klikaj! ->
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Bordo!
     
Stolarz


Vercingetorix
Lacert
Szermierz
Vercingetorix
Wiek: 32
Posty: 105
Piwa: 4/35
Skąd: Świebodzice

Zloto
Wysłany: 2010-09-07, 18:07   

Dajcie pre ere przed rozpoczęciem, bo trzeba będzie dokładnie sprawdzić czy wszystko działa ;)


A przede wszystkim ogarnąć czym będzie się koksować przez pół roku :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
vallo
?ysy


Vallo
Wiek: 42
Posty: 385
Piwa: 31/134
Skąd: ze wsi

Zloto
Wysłany: 2010-09-07, 19:21   

Działać będzie to nie dawne czasy:)
Właśnie lepiej jak się na dziko weźmie - niespodzianki i nowe klasy wyjdą w toku.
Ja bym jeszcze proponował wykupywanie tur po 10zł/dzień :D
_________________
Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  PMC 4 Ever
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-09-07, 20:55   

Cytat:
Działać będzie to nie dawne czasy:)

Nie ma szans żebyśmy sami wszystko wyłapali. ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-09-07, 21:57   

Fayl napisał/a:
Cytat:
Działać będzie to nie dawne czasy:)

Nie ma szans żebyśmy sami wszystko wyłapali. ;)

za to mozecie zrobic nabor na testerow :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Stolarz


Vercingetorix
Lacert
Szermierz
Vercingetorix
Wiek: 32
Posty: 105
Piwa: 4/35
Skąd: Świebodzice

Zloto
Wysłany: 2010-09-09, 17:17   

Drakki napisał/a:
Fayl napisał/a:
Cytat:
Działać będzie to nie dawne czasy:)

Nie ma szans żebyśmy sami wszystko wyłapali. ;)

za to mozecie zrobic nabor na testerow :P


O, ja na przykład mogę wam przetestować te nowe bajeki :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-09-12, 22:12   

Co do postaci widocznych an screenach, zamieńcie "F" na "Ph". Enjoy :D

Widzę, ze będę musiał zaktualizować poradnik wojenny i dorobić nowy :) A Pre-era się przyda - bo już teraz widać jak nowi nie moga dorównac weteranom. A tak będzie czas na testy.

Acha, czy tak samo jak w pre-erze poprzedniej, będzie możliwość gry więcej niż jedna postacią?

Not o czekam jutro na nową notkę. Pozdrawiam :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-09-12, 23:32   

Na pre-erę się prawdopodobnie zdecydujemy bo konieczne będzie przetestowanie pewnej modyfikacji w systemie dni wirtualnych i to jest głównym powodem przemawiającym za jej przeprowadzeniem. Wstępnie myślę, że potrwa około tygodnia. Szczegółowe informacje pojawią się jednak dopiero w okolicach zakończenia trwającej obecnie ery.

Cytat:
Acha, czy tak samo jak w pre-erze poprzedniej, będzie możliwość gry więcej niż jedna postacią?


Powinno to być wykonalne bez większych problemów.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
vallo
?ysy


Vallo
Wiek: 42
Posty: 385
Piwa: 31/134
Skąd: ze wsi

Zloto
Wysłany: 2010-09-13, 07:32   

Azareus napisał/a:

A Pre-era się przyda - bo już teraz widać jak nowi nie moga dorównac weteranom. A tak będzie czas na testy.


Chyba raczej odwrotnie:).
Weterani oblookają a szaraczki i tak nie będą wiedziały o co kamam:P
_________________
Alkoholicy są dla mnie niczym ...... Niczym Bracia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  PMC 4 Ever
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-09-13, 20:54   

vallo napisał/a:

Chyba raczej odwrotnie:).
Weterani oblookają a szaraczki i tak nie będą wiedziały o co kamam:P

tak ma byc :twisted: czekam na restart i znowu topka :mrgreen:


PS. po skonczeniu wojny odchodze na emeryture ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-09-17, 11:01   

Cofnę się do profitów...

Na wysypisku jest bardzo fajny TEMAT o płonącym orężu, wzięliście z niego coś do poprawy czy po prostu zapomnieliście, bo parę ciekawych spraw tam się pojawiło np.:

*Oficjalnie wiadomo, że profit anatomia nie wspomaga płonącego/zatrutego oręża, ale gdy zamienimy profit/nauczymy się, dokładniej po rozwinięciu anatomii, to te profitu są już wspomagane.

*Gdy dwaj rycerze walczą w tej samej grupie to ich profity są wzajemnie zastępowane.

Phil napisał/a:
To jest sytuacja nieprzewidziana i Team jeszcze nie ma zdania czy to bug czy nie ;P

Phil napisał/a:
W zasadzie to powinny być dwa podpalenia ;P Musicie pomęczyć programistów o poprawę ;P


I jeszcze sprawa profitów opartych na sztukach walki:
Phil napisał/a:
Prawdę powiedziawszy, profity oparte na sztukach walki też nie powinny być zwiększane ciosem z anatomią.


Czy od tego czasu się coś zmieniło? Jest już oficjalne stanowisko dotyczące tych profitów? Macie zamiar dodać nowe profity, ale czy poprawiliście już istniejące? ;)

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-09-17, 11:31   

Cytat:
*Oficjalnie wiadomo, że profit anatomia nie wspomaga płonącego/zatrutego oręża, ale gdy zamienimy profit/nauczymy się, dokładniej po rozwinięciu anatomii, to te profitu są już wspomagane.


To ciekawe, nie wiedziałem, że kolejność nauki profitów ma takie rezultaty.

Cytat:
*Gdy dwaj rycerze walczą w tej samej grupie to ich profity są wzajemnie zastępowane.


W tej chwili nie wiem jak to zadziała. Sprawdzę i jeśli okaże się, że sytuacja się nie zmieniła poproszę Fayla o zmianę tak by działały równolegle.

Cytat:
Czy od tego czasu się coś zmieniło? Jest już oficjalne stanowisko dotyczące tych profitów? Macie zamiar dodać nowe profity, ale czy poprawiliście już istniejące?


Po aktualizacji anatomia przestanie wpływać na obrażenia powodowane dodatkowymi ciosami.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-09-20, 07:06   

Skoro dwureczne maja -33% to dlaczego inne nieklasowe przedmioty nie maja takiej kary :?:
Wedlug mnie kazdy przedmiot powinien miec kare dla klas ktore nie maja bonusu do takowych cech.
 Autor postu otrzymał 2 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 2 piw(a):
vallo, Kalam
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16