Wysłany: 2010-07-05, 17:56 [komentarze]Notki z zapowiedziami.
Temat powstaje z myślą o tych, którzy chcieliby porozmawiać na temat cotygodniowych notek o rozwoju gry i październikowej aktualizacji. Zapraszamy wszystkich do komentowania, dyskusji i spekulacji!
Zespół S:W
_________________ Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Świetna sprawa! Naprawdę bardzo podoba mi się ten pomysł.
Tylko jedno pytanie:
Czy Team planuje NAPRAWDę duże zmiany w październikowej aktualizacji? Chodzi o to żeby się nie okazało, że w połowie sierpnia odsłonicie wszystkie pomysły które macie zamiar wdrożyć Jeżeli jest ich tyle, że do października co tydzień będziecie wystawiać notki i jeszcze nowości zostanie to spoko i już nie mogę się doczekać października Jeżeli nie może lepszym pomysłem by było zamieszczanie notek co dwa tygodnie?
Technicznie wprowadzenie nowych ras nie jest trudne. Problematyczne natomiast byłoby znalezienie w kodzie wszystkich miejsc gdzie są odwołania do ras i zaktualizowanie ich tak by nic się przez to nie popsuło w mechanizmach gry. W tej chwili jednak nie potrafię udzielić odpowiedzi czy wprowadzimy nowe rasy. Jeśli tak informacja o tym pojawi się w notce ;-)
Cytat:
profit gwardzisty
Nie mogę zdradzać szczegółów, ale na pewno będzie o wiele bardziej atrakcyjny niż płatnerstwo które zastąpi.
No to idą zmiany, świetnie - bardzo mnie to cieszy. A takie małe pytanko Philu odnośnie wojen. Czy da radę zmienić widoczność podstawionych szturmów? To jest aby w gildii, która wykonuje szturm, podstawienie widział tylko mistrz oraz osoba, która ma obrońcę. Zlikwidowało by to całkowicie "problem" szpiegostwa.
Chodzi o to że jak np: idzie 8 wojowników z poziomami 120-139 a w tej gildii jest tylko 8 ludzi pomiędzy 120-139lvlem, to gdy taka ósemka atakuje, to szpieg może podawać że ten zablokował wojownika A, dzięki czemu zakres zmniejsza się do 7 ludzi i coraz łatwiej takiej osobie wycelować odpowiednimi postaciami
Zwyczajnie w dobie gildii 25 osobowych to moze dac przewage
Nie ma rozwiązań idealnych. Ukrywanie wszystkiego przed szpiegami prowadzi do sytuacji w której:
- osoby nowe i słabiej zaznajomione z grą będą czuć się zagubione
- szeregowy członek gildii nie widzi wiele z tego co się bieżąco dzieje; a to obniża przyjemność z zabawy
Niestety, tu jest wóz albo przewóz. Coś kosztem czegoś innego.
Sidan
Gwardzista
Krush
Wiek: 43 Posty: 151 Piwa: 8/25 Skąd: Kraków
Zloto
Wysłany: 2010-07-12, 14:17
Chciało by się powiedzieć "nareszcie"!
W końcu zostaje wprowadzona do gry sprawa religii i bóstw. Wszystko jest tak świetnie opisane że aż szkoda było żeby sie to zmarnowało.
_________________ Słowa są jak woda, im więcej ich lejesz tym mniej ich chcą...
Pierw stabilizacja a następnie rozwój. Przez rok trwała stabilizacja i drobne zmiany, a teraz dalszy rozwój. Mam nadzieję, że dzięki Faylowi i MKejowi tak to będzie wyglądało i trwało.
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Ikony według mnie wyglądają świetnie. Bóstwa też, przyda się przy pisaniu historii postaci. Jedyne pytanie jakie mam, to mniej więcej ile bóstw będzie dostępnych? Ponieważ mam zapisany plik z pełnym opisem bóstw seavranu itp i trochę tego jest
Co do artefaktów, wszystkie prócz ostatniego wyglądają świetnie. Ponieważ ten ostatni wygląda jak znak drogowy
[quote]Każdy gracz w ciągu ery będzie w stanie zdobyć przynajmniej raz taki artefakt.[/quote]
Je chcę dodać jedną rzecz: tak mówi prawdopodobieństwo ;-) Czyli proszę nie reklamować po erze, że wam się nie udało. Po prostu przy tej ilości walk jaką się wykonuje w ciągu całej ery powinien wypaść artefakt. Jeżeli nie wypadł to po prostu gracz miał pecha i nie trafił piłką do przysłowiowej pustej bramki.
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum