Do przerobienia było by jakieś 30-40% opisów. Wiele tajemnic należało by wyjaśnić. Profity do zmiany... Miasta do zmiany... Bronie do zmiany... Questy do zmiany...
Poza tym mają być tylko trzy światy (serwery), a nie kilka ;-).
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Arnatos, działa, działa ;-). nawet bugi są poprawiane i nawet jakiś panelik dla moderatorów jest pisany by bany mogły być dawane od reki i trafiały na pręgierz ;-)
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Wy się martwicie 3 światami a ja daję sobie rękę uciąć że klimat jeśli jakikolwiek będzie to będzie tylko na pierwszym serwerze no chyba że jakaś grupka zapaleńców się zbierze i coś rozrusza na innych. Wątpię żeby udało się utrzymywać klimat na 3 serwerach. To jest chyba a-wykonalne.
Ja bym się skupił na miejscu władzy na tym żeby zrobiła coś żeby klimat był na jednym ze światów na rozpoczęcie gry jak to było napisane 1 kwietnia :] - pardon pre ery
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Emilka, poczekaj chwile... to klimat robi się nakazami? Wydaje mi się, że to tak naprawdę gracze go tworzą i to oni piszą posty. Obawiam się, że tego nie można narzucić.
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Nie chodziło mi o jakieś nakazy, zakazy czy rozkazy ze strony władzy tylko o to żeby władza się zastanowiła jak ma wyglądać ten klimat i pomyślała nad organizacją jego czyli odpowiednie grupy moderatorzy na klimat itp. Zastanowiła się nad organizacją klimatu na 3 serwerach. Jak on będzie miał wyglądać.
_________________ [center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
A ja mam taki pomysł . Możnaby użyć do tego historii. Mianowicie chodzi mi o znalezienie tzw. Epicentrum historycznego, czyli wydarzenia które miało wpływ na przyszłość. Załóżmy że np. w kluczowej bitwie z archetypem zli dobra bohater A zabija bohatera B. Spowodowałoby to następstwo w postaci utworzenia BG* jako „obrońców dobra” GWN’u i wielu innych gildii. To byłby pierwszy Server. Na drugim serwerze wpływ na budowę klimatu miałoby to, ze bohater A darował życie bohaterowi B. Skutkiem czego świat podzielił się na dwie strony które formalnie żyją w pokoju i zgodzie. Zaś czasy w których gracz zarejestrował się na serwerze drugim, to era kiedy konflikty nabierają na sile, a świat stoi przededniu wojny.
Serwer trzeci to historia po tym, jak to bohater B zabił bohatera A. W takich czasach BG to takie Imperium z Gwiezdnych wojen, a GWN i reszta gildii to rebelianci próbujący przeciwstawić się dyktaturze i uciskowi.
Wiem z pokręcone. Na takie cos potrzeba i wielu graczy, i ludzi którzy mieliby siłę i wyobraźnie tworzyć taką historię. Czynny udział braliby GMi którzy na danym świecie wprowadzaliby event w formie zbiorowego Questu. Ale niestety do tego potrzeba ludzi. Aby mieć ludzi potrzeba dużej kampanii reklamowej.
Od tego jest ten temat, by nie opierać się tylko i wyłącznie na swoich odczuciach i wymysłach, a na zdaniu innych.
Azarku, to co napisałeś wymaga wielu chętnych gracz... żeby mieć graczy, to trzeba reklamować, a na razie nie możemy reklamować czegoś, czego nie ma. Jeszcze nie ma i jeszcze nie możemy Zaczniemy od pierwszego serwera i zobaczymy co się będzie działo po pierwszym miesiącu. Pojawią się oczywiście odpowiednie ankiety, tematy do dyskusji...
Jak znajdą się chętni ludzie do tworzenia gry, to i znajdzie się dla nich okazja do pracy. Ale jak już mówiłem... skupmy się na pierwszym serwie.
_________________
Obecnie zielony i łuskowaty. I jak zwykle brodaty i bucowaty.
Poza tym nie każdy chce się w klimat bawić a zmuszanie ludzi do tego będzie hmm... Głupotą bo od startu odstraszy tych którzy chcieliby (jak ja na przykład) po prostu poklikać.
Natomiast co do jednego klimatu jestem za. Klimat od zawsze miał niewiele wspólnego z samą grą, więc "klimacący gracze" nie powinni mieć żadnego problemu z wyborem postaci, którą w klimacie będą odgrywać (tym bardziej, że pewnie większej ilości z nich jeżeli będą grali na różnych "światach", postacie będą jedna i tą samą może poza klasą ale to nie powinno być problemem).
_________________ "Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Zaczniemy od pierwszego serwera i zobaczymy co się będzie działo po pierwszym miesiącu.
Dokładnie. Nie ma co się spuszczać w tym temacie skoro nie wiadomo co i jak... Klimat to jednak przede wszystkim fora gildyjne, więc trzeba poczekać - życie napisze najlepszy scenariusz
A ja bym zostawił szkoły tylko w pierwszym świecie. Można by zrobić gradację, że do kolejnych światów ma się dostęp dopiero po spełnieniu odpowiednich wymagań. Wtedy szli by tam jedynie doświadczeni gracze i szkoły można by pozostawić dla noobków na pierwszym serwerze, a kolejne jakoś utrudnić i zrobić z nich takie małe piekło np. potwory 2 razy silniejsze na każdym kolejnym serwerze.
Kolejne serwery będą miały udostępnione nowości i jeśli ktoś chce się nimi pobawić to musi sobie na to zasłużyć. Może coś na podstawie punktów zdobywanych na turniejach? Albo jakiegoś innego rankingu. Myślę że mogło by to wprowadzić coś nowego do gry a nie wymaga dużo pracy.
Tego typu serwery pojawią się, ale dopiero w przyszłości.
Np.
serwer bitewny - wojny bez żadnych zasad, za przegraną w pvp strata expa.
serwer koszmar - potwory wiele silniejsze
serwer extreme - mało złota, ograniczenia ulepszeń, silne stwory
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum