Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy projekt news #2.
Autor Wiadomość
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
  Wysłany: 2015-09-27, 21:46   Nowy projekt news #2. [Cytuj]

Czołem szanowni Wojownicy!

Dziś chcielibyśmy wprowadzić Was odrobinę w stan postępu prac oraz naszych najbliższych i odleglejszych planów na przyszłość. Jak już zauważyliście, gra będzie opierać się o zasady Risk'a i rzeczywiście można ją poniekąd porównać do WarLight'a w świecie Seavranu. Docelowo planujemy uczynić ją nieco bardziej złożoną strategią, ale wciąż na tyle prostą, by pojedyncza sesja nie trwała zbytnio długo.

W obecnej chwili mamy już drugą, grywalną wersję. Zakończyliśmy, lub finalizujemy podstawowe prace nad:
- mechanizmy mapy
Podstawowe funkcjonalności mapy są właściwie zakończone. Można się po niej poruszać, podbijać i tracić obszary. Każdy z nich ma swoją nazwę. Przygotowany został także edytor, pozwalający zarządzać dostępną mapą.
- AI
Komputerowi gracze funkcjonują już praktycznie jak zwykły gracz. Zarządzają generowanymi przez obszary wojskami, podbijają nowe i walczą nie tylko przeciwko graczowi, ale również pomiędzy sobą. Dopracowywany jest mechanizm wrogości; gracz komputerowy jest bardziej skłonny atakować tych przeciwników, do których żywi większą antypatię. Ocenia swoje szanse i stara się unikać ataków na obszary, które mają przewagę liczebną.
- Interfejs gry
Powoli zamykamy prace nad kwestią ostatecznego wyglądu interfejsu gry. Prace nad portretami postaci dobiegły końca. Stare, znane z S:W zostały odświeżone i poprawione pod kątem estetycznym, powstało również kilkanaście nowych. W poprzedniej informacji, na załączonych zrzutach ekranu, było widać dwa, obecnie mamy ich kilkadziesiąt. Pojawią się wszystkie rasy znane z S:W, a portrety będą znacznie większe i bardziej szczegółowe. Podczas rozgrywki pojawi się również ponad tuzin dodatkowych wizerunków gracza neutralnego.

Najbliższe plany, które zamierzamy zrealizować przed wydaniem gry:
- zaimplementowanie interfejsu (w tej chwili gra nie posiada jeszcze żadnego interfejsu, poza okienkiem walki)
- zaimplementowanie opcji gry
- zaimplementowanie kreatora rozgrywki (obecnie startowy obszar, kolor, symbol i ilość wojsk są całkowicie losowe). Planujemy wprowadzić wybór portretu, krainy rozpoczęcia, ilość przeciwników i garść innych opcji.
- zaimplementowanie końcowej fazy gry (warunki zwycięstwa, komunikat, itd.).

Dalekie plany na aktualizacje gry, już po jej publikacji:
- wprowadzenie surowców
- wznoszenie ulepszeń obszarów wykorzystując surowce
- przypisanie obszarom różnych bogactw naturalnych (tak, by kontrolowanie rzadkiego surowca przynosiło wymierne korzyści)
- wprowadzenie handlu, może również jakichś form dyplomacji (to drugie nie było jeszcze przez nas omówione)
- wprowadzenie zróżnicowania typów posiadanych wojsk (temat otwarty i jeszcze nieprzesądzony)
- wprowadzenie trybu wieloosobowego; prawdopodobnie najpierw coś w stylu "hotseat", później sieciowego.
- wprowadzenie do gry jak najwięcej treści fabularnej, która dotąd dostępna była tylko w bibliotece ustanowionej przez Ralza (lub w ogóle nie była dostępna). Mamy sporo tekstów pióra własnego, jak i współtworzących je z nami graczy. Niektóre z nich sięgają czasów początków Wojowników...
- wprowadzenie osiągnięć, rekordów i rankingów

Pomysły na dalszą przyszłość mogą jeszcze ulec zmianom i na pewno będą podlegać wpływom z Waszej strony.

A na koniec, coś dla oka: po lewej portret w wersji z S:W, po prawej po liftingu.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/66432436/EK/teaser/teaser-2a.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/66432436/EK/teaser/teaser-2b.jpg

Pozdrawiamy wszystkich graczy!
Phil & Ralz
 Autor postu otrzymał 4 piw(a)
Ostatnio zmieniony przez Phil 2015-10-04, 17:50, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 4 piw(a):
Talphion, Haspen, Grudo, Irmo
Ralz
Psychonim


Wiek: 38
Posty: 170
Piwa: 29/15

Zloto
Wysłany: 2015-09-28, 10:38    [Cytuj]

Arnatos Malvoy, jak się ogarniemy z szkieletem gry, to czemu nie. :)
Jesteśmy pod tym względem raczej otwarci, ale na razie nie wpuścił bym nikogo do kodu... to tak jak z własnym pokojem - trzeba skarpetki i bieliznę pochować do szafek :P
Wypuścimy alphe i pomyślimy :)

Też się bawiłem/eksperymentowałem wcześniej w Unity. Jak ktoś chce pooglądać te potworki to proszę bardzo, ale ostrzegam - na własną odpowiedzialność :P

http://ralz.lotharis.net/windows.zip
http://ralz.lotharis.net/windows2.zip
http://ralz.lotharis.net/windows3.zip <- tym czymś, w jedno popołudnie, ratowałem zaliczenie znajomej... nigdy więcej ponga...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Arnatos Malvoy
Zasłużony dla Rivangoth
Szelma



Arnatos Malvoy
Półelf
Najemnik
Wiek: 36
Posty: 196
Piwa: 23/14
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2015-09-28, 20:41    [Cytuj]

To może ja też się pochwalę moim największym osiągnięciem w dziedzinie grytwórstwa . ;)

https://drive.google.com/file/d/0Bw8K4NNXXTXZVVRRY1M4TjI4Tk0/view?usp=sharing
_________________

Najemnik w służbie GWN
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2015-10-14, 22:50    [Cytuj]

Phil, Ralz jakieś nowe wieści na temat projektu?
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2015-10-18, 20:45    [Cytuj]

Będzie dziś małe info, większy materiał za tydzień.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2015-10-25, 19:32    [Cytuj]

Piękny lifting! Nie wiem, jak się będzie w to grało, ale na pewno będzie na co popatrzeć :D
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 16