Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Phil
2012-04-14, 23:44
[Dyskusja]O przyszłości S:W i nie tylko...
Autor Wiadomość
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2013-06-08, 22:22    [Cytuj]

Planujecie stworzyć tą grę w systemie erowym, z rozpoczynaniem wszystkiego od nowa co jakieś półroku?
Jeśli tak, to czy chcecie wbudować w grę mechanizmy sprawiające, że poszczególne ery będą się od siebie czymś różniły?
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-06-08, 23:42    [Cytuj]

Gra jest planowana w systemie ciągłej rozgrywki. Nie będzie żadnych resetów i er.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Niebieskooki
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2013-06-30, 11:28    [Cytuj]

Miałem o tym pisać poprzednio, ale mi wyleciało z głowy.

Jak będzie docelowo wyglądało zaznaczenie elementów/składników? Tylko te ledwo widoczne cztery kropki? Na screenach cieżko się połapać na pierwszy rzut oka. Chyba, że np. będą one ruchome i będą krążyły po obwodzie.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Arnatos Malvoy
Zasłużony dla Rivangoth
Szelma



Arnatos Malvoy
Półelf
Najemnik
Wiek: 36
Posty: 196
Piwa: 23/14
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2013-06-30, 14:28    [Cytuj]

Ha widzę że dobry moment wybrałem by powrócić do swoich wspomnień z dzieciństwa. Liczba ludzi na serwerze wojów jest przerażająco niska jednak po każdym zmierzchu musi nadejść nowy świt. Więc czekam z niecierpliwością na pierwsze promienie słoneczka przebijające się nad horyzontem. A najbardziej w tym wszystkim cieszy crafting i co będzie za tym musiało iść czyli rozbudowana ekonomia i handel. Właściwie to ja mam nadzieje że ten aspekt gry rozrośnie się jeszcze bardziej do czasu premiery jako że ostatnie lata i nowe tytuły pokazały że jest w tym ogromny potencjał. Ja bym mile przywitał nawet jeszcze większą ilość rzemiosł tak by na 4 postaciach niemożna było uzyskać częściowej samowystarczalności. Ostatnio w kilku grach popularne robi się budowanie chałupek, które np w wojach mogły by dodawać skromne bonusiki dla wszystkich posiadanych postaci. W postaci łóżek szaf czy np kominka i oczywiście stanowisk do rzemiosła + elementy czysto dekoracyjne zrobione przez rzemieślników w grze lub unikaty z sklepu z mikropłatnościami lub mebelki(Trofea) zdobywane w walce do dekoracji chałupki i chwalenie sie przed innymi graczami.

To tak tematem moich marzeń :D
Są już jakieś widoki na beta testy ? A jeśli komu trzeba całować pośladki żeby się załapać.

P.s w NOWY PROJEKT #3 diabli wzięli wszystkie screany
P.P.s Tak z innej beczki powie mi ktoś czy GWN jeszcze stoi czy padł pod naporem wrogich hord ? Bo pod starym adresem niema a jak przeszukałem forum to najnowszy link jest nieaktywny
_________________

Najemnik w służbie GWN
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2013-06-30, 21:16    [Cytuj]

Cytat:
P.P.s Tak z innej beczki powie mi ktoś czy GWN jeszcze stoi czy padł pod naporem wrogich hord ? Bo pod starym adresem niema a jak przeszukałem forum to najnowszy link jest nieaktywny

Forum Khere wywalil bo nie bylo ruchu ;P Ale ludzie nadal zyja i czekaja na gre ktora mozna zdominowac :D
veni vidi kliki o/
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Arnatos Malvoy
Zasłużony dla Rivangoth
Szelma



Arnatos Malvoy
Półelf
Najemnik
Wiek: 36
Posty: 196
Piwa: 23/14
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2013-06-30, 22:18    [Cytuj]

Dobrze wiedzieć.
W każdym razie ja też się gotuję na przejmowanie nowego świata :D
_________________

Najemnik w służbie GWN
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-07-01, 02:57    [Cytuj]

Cytat:
Jak będzie docelowo wyglądało zaznaczenie elementów/składników?


Zaznaczenie będzie animowane. Statycznie jest prawie niewidoczne, ale gdy jest w ruchu bardzo łatwo je zauważyć.

Cytat:
budowanie chałupek


Domy w miastach są w naszych planach, ale raczej nie będzie się ich budować od zera (przynajmniej w obecnej koncepcji). Będzie je można za to pod pewnymi względami urządzać, aczkolwiek od strony graficznej będzie to póki co raczej dość symboliczne ;)
Ten temat najpewniej poruszymy w newsie za jakiś miesiąc ;)

Cytat:
Są już jakieś widoki na beta testy ?


W chwili obecnej projekt jest w zbyt surowym stanie, by dało się grać i cokolwiek testować. Zapewniam jednak, że nie omieszkamy obwieścić, gdy rozpoczniemy testowanie.

edit:

Cytat:
P.s w NOWY PROJEKT #3 diabli wzięli wszystkie screany


Mogę to poprawić, ale nie wiem czy to ma sens, bo ten news i tak jest nieaktualny.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
punio7
Lawful neutral


Darodc Tępy
Wiek: 33
Posty: 180
Postawił 3 piw(a)
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2013-07-18, 09:18    [Cytuj]

Tak z ciekawości zapytam: ile ludzi pracuje przy tym projekcie? Patrząc na obecny stan wojowników chyba nie liczycie na zbyt duże zyski, więc tworzycie to po godzinach?
_________________


Pomóż zrealizować marzenia starego krasnoluda i dostać mu się na #1 wojo-lam pre ery. Trenuj z: Darodc Tępy ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 34
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2013-07-18, 23:55    [Cytuj]

ten projekt naprawdę musi być hobbystyczny, inaczej nie utrzymywałby się tyle czasu i nie rozwijał w takim stopniu przy tylu ludziach grających obecnie, gdzie aktywnych osób jest może koło 50? z czego wątpie by więcej niż 1-2 osoby doładowywały cokolwiek za złotówki

niestety nie mam czasu zagłębić się we wszystkie posty tu wpisane, możliwe że ktoś to już mówił, ale bez reklamy, nic z tego, poważnie

do tego jeżeli gra ma cokolwiek zarabiać, by nie było komuś szkoda doładować raz na miesiąc pięciu złotych do konta, trzeba byłoby wymyśleć adekwatne możliwości osiągane dzięki pln'om. ?atwiejsze sortowanie? Dodatkowy skrypcik pokazujący nasze szanse przeciwko potworom, typu klikamy na podpowiedź przy potworku dostając komunikat 'z tej walki nie wyjdziesz z głową na miejscu'?

Chłopaki trzymajcie forme bo narazie jest dobrze, pod względem postępu, ale leżycie od strony marketingu i reklamy
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-07-19, 10:42    [Cytuj]

Cytat:
Tak z ciekawości zapytam: ile ludzi pracuje przy tym projekcie?


No cóż - na razie tylko ja i Fayl (aczkolwiek pomagał nam też Cerester od strony fabularnej). Ja myślę jednak o tym projekcie poważnie i chociaż jak dotąd jest faktycznie hobbystyczny, to chciałbym za jakiś czas zająć się nim profesjonalnie i powiększyć zespół.

Cytat:
ale bez reklamy, nic z tego, poważnie


W tej chwili jest jeszcze za wcześnie by cokolwiek reklamować. Bez grywalnej wersji beta, szkoda nawet myśleć o jakiejkolwiek reklamie, a do tego etapu jeszcze nie dotarliśmy. Staramy się stworzyć w tej chwili grywalny zalążek tego, co chcielibyśmy zrealizować, ale ponieważ chcemy jak najintensywniej wykorzystać świat Seavranu, toteż koncepcja całości jest dość obszerna i nawet to wymaga jeszcze sporo pracy. Stąd też na chwilę obecną publikujemy tylko newsy o naszych planach i postępach.

Cytat:
do tego jeżeli gra ma cokolwiek zarabiać


Dla nowego projektu przyjmiemy zupełnie inny model form płatności niż w Wojownikach, tak by gracz miał wybór i mógł płacić tylko za to, z czego chce korzystać. To jednak temat na przyszłość, bo najpierw musi powstać grywalna wersja. A ja osobiście jestem mocno zdeterminowany by do tego doprowadzić, nawet jeśli ma to zająć sporo czasu ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2013-07-20, 15:38    [Cytuj]

Cytat:
W tej chwili jest jeszcze za wcześnie by cokolwiek reklamować. Bez grywalnej wersji beta, szkoda nawet myśleć o jakiejkolwiek reklamie, a do tego etapu jeszcze nie dotarliśmy.

Za wczesnie moze i tak ale nie mozecie zaczynac myslec o reklamie dopiero jak bedzie wersja grywalna. Nawet jak nie ma jeszcze nic, mozna sie pobawic w marketing typu "Nie biegam bo nie musze" i pokazywanie obecnych postepow (co juz robicie i co jest dobre ;) ) ale na szersza skale, zeby w dzien wydania bety miec juz rzesze ludzi do grania i testowania a nie liczenie na to ze a moze ktos przyjdzie.
Jesli od razu nie bedzie z kim sie bawic to ludzie bardzo szybko odejda.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-07-20, 19:43    [Cytuj]

Grudo, nie możemy też reklamować się zbyt wcześnie, bo zanim będzie coś w co można zagrać efekty reklamy się wyczerpią i ludzie zapomną albo znudzą się czekaniem. W tej chwili naszym celem jest podtrzymanie zainteresowania i pobudzanie apetytu istniejącej już społeczności (a to grupa około 200 osób). Za reklamę z prawdziwego zdarzenia weźmiemy się, gdy do wydania bety będziemy mieli 2-3 miesiące. A niestety zanim to nastąpi minie jeszcze trochę więcej czasu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2013-07-21, 22:35    [Cytuj]

Cytat:
Za reklamę z prawdziwego zdarzenia weźmiemy się, gdy do wydania bety będziemy mieli 2-3 miesiące.

I o to mi wlasnie chodzilo, bo juz sie balem ze przez to
Cytat:
Bez grywalnej wersji beta, szkoda nawet myśleć o jakiejkolwiek reklamie, a do tego etapu jeszcze nie dotarliśmy.

rozumiales ze reklamowanie sie zacznie po wydaniu bety ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Niebieskooki

Otto Niebieskooki Vakkos

Wiek: 32
Posty: 195
Piwa: 4/24

Zloto
Wysłany: 2013-08-07, 22:47    [Cytuj]

A mi się marzy swiat Seavran`u w 3d :D z grafiką minimum jak skyrim :D Ale :D To co tworzycie wy. :D To już i tak spory progres ( od prostej gry przegladarkowej do 2d) :P
_________________

Człowiek Barbarzyńca Niebieskooki
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej

..::Grow in Power::..

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Noggenfogger

Posty: 7
Piwa: 5/1

Zloto
Wysłany: 2013-09-26, 19:29    [Cytuj]

Zaglądam co jakiś czas. Mam nadzieję, że coś się w końcu ruszy
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 16