Planujecie stworzyć tą grę w systemie erowym, z rozpoczynaniem wszystkiego od nowa co jakieś półroku?
Jeśli tak, to czy chcecie wbudować w grę mechanizmy sprawiające, że poszczególne ery będą się od siebie czymś różniły?
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Miałem o tym pisać poprzednio, ale mi wyleciało z głowy.
Jak będzie docelowo wyglądało zaznaczenie elementów/składników? Tylko te ledwo widoczne cztery kropki? Na screenach cieżko się połapać na pierwszy rzut oka. Chyba, że np. będą one ruchome i będą krążyły po obwodzie.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Ha widzę że dobry moment wybrałem by powrócić do swoich wspomnień z dzieciństwa. Liczba ludzi na serwerze wojów jest przerażająco niska jednak po każdym zmierzchu musi nadejść nowy świt. Więc czekam z niecierpliwością na pierwsze promienie słoneczka przebijające się nad horyzontem. A najbardziej w tym wszystkim cieszy crafting i co będzie za tym musiało iść czyli rozbudowana ekonomia i handel. Właściwie to ja mam nadzieje że ten aspekt gry rozrośnie się jeszcze bardziej do czasu premiery jako że ostatnie lata i nowe tytuły pokazały że jest w tym ogromny potencjał. Ja bym mile przywitał nawet jeszcze większą ilość rzemiosł tak by na 4 postaciach niemożna było uzyskać częściowej samowystarczalności. Ostatnio w kilku grach popularne robi się budowanie chałupek, które np w wojach mogły by dodawać skromne bonusiki dla wszystkich posiadanych postaci. W postaci łóżek szaf czy np kominka i oczywiście stanowisk do rzemiosła + elementy czysto dekoracyjne zrobione przez rzemieślników w grze lub unikaty z sklepu z mikropłatnościami lub mebelki(Trofea) zdobywane w walce do dekoracji chałupki i chwalenie sie przed innymi graczami.
To tak tematem moich marzeń
Są już jakieś widoki na beta testy ? A jeśli komu trzeba całować pośladki żeby się załapać.
P.s w NOWY PROJEKT #3 diabli wzięli wszystkie screany
P.P.s Tak z innej beczki powie mi ktoś czy GWN jeszcze stoi czy padł pod naporem wrogich hord ? Bo pod starym adresem niema a jak przeszukałem forum to najnowszy link jest nieaktywny
P.P.s Tak z innej beczki powie mi ktoś czy GWN jeszcze stoi czy padł pod naporem wrogich hord ? Bo pod starym adresem niema a jak przeszukałem forum to najnowszy link jest nieaktywny
Forum Khere wywalil bo nie bylo ruchu Ale ludzie nadal zyja i czekaja na gre ktora mozna zdominowac
veni vidi kliki o/
Jak będzie docelowo wyglądało zaznaczenie elementów/składników?
Zaznaczenie będzie animowane. Statycznie jest prawie niewidoczne, ale gdy jest w ruchu bardzo łatwo je zauważyć.
Cytat:
budowanie chałupek
Domy w miastach są w naszych planach, ale raczej nie będzie się ich budować od zera (przynajmniej w obecnej koncepcji). Będzie je można za to pod pewnymi względami urządzać, aczkolwiek od strony graficznej będzie to póki co raczej dość symboliczne
Ten temat najpewniej poruszymy w newsie za jakiś miesiąc
Cytat:
Są już jakieś widoki na beta testy ?
W chwili obecnej projekt jest w zbyt surowym stanie, by dało się grać i cokolwiek testować. Zapewniam jednak, że nie omieszkamy obwieścić, gdy rozpoczniemy testowanie.
edit:
Cytat:
P.s w NOWY PROJEKT #3 diabli wzięli wszystkie screany
Mogę to poprawić, ale nie wiem czy to ma sens, bo ten news i tak jest nieaktualny.
Tak z ciekawości zapytam: ile ludzi pracuje przy tym projekcie? Patrząc na obecny stan wojowników chyba nie liczycie na zbyt duże zyski, więc tworzycie to po godzinach?
_________________
Pomóż zrealizować marzenia starego krasnoluda i dostać mu się na #1 wojo-lam pre ery. Trenuj z: Darodc Tępy
ten projekt naprawdę musi być hobbystyczny, inaczej nie utrzymywałby się tyle czasu i nie rozwijał w takim stopniu przy tylu ludziach grających obecnie, gdzie aktywnych osób jest może koło 50? z czego wątpie by więcej niż 1-2 osoby doładowywały cokolwiek za złotówki
niestety nie mam czasu zagłębić się we wszystkie posty tu wpisane, możliwe że ktoś to już mówił, ale bez reklamy, nic z tego, poważnie
do tego jeżeli gra ma cokolwiek zarabiać, by nie było komuś szkoda doładować raz na miesiąc pięciu złotych do konta, trzeba byłoby wymyśleć adekwatne możliwości osiągane dzięki pln'om. ?atwiejsze sortowanie? Dodatkowy skrypcik pokazujący nasze szanse przeciwko potworom, typu klikamy na podpowiedź przy potworku dostając komunikat 'z tej walki nie wyjdziesz z głową na miejscu'?
Chłopaki trzymajcie forme bo narazie jest dobrze, pod względem postępu, ale leżycie od strony marketingu i reklamy
_________________ We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Tak z ciekawości zapytam: ile ludzi pracuje przy tym projekcie?
No cóż - na razie tylko ja i Fayl (aczkolwiek pomagał nam też Cerester od strony fabularnej). Ja myślę jednak o tym projekcie poważnie i chociaż jak dotąd jest faktycznie hobbystyczny, to chciałbym za jakiś czas zająć się nim profesjonalnie i powiększyć zespół.
Cytat:
ale bez reklamy, nic z tego, poważnie
W tej chwili jest jeszcze za wcześnie by cokolwiek reklamować. Bez grywalnej wersji beta, szkoda nawet myśleć o jakiejkolwiek reklamie, a do tego etapu jeszcze nie dotarliśmy. Staramy się stworzyć w tej chwili grywalny zalążek tego, co chcielibyśmy zrealizować, ale ponieważ chcemy jak najintensywniej wykorzystać świat Seavranu, toteż koncepcja całości jest dość obszerna i nawet to wymaga jeszcze sporo pracy. Stąd też na chwilę obecną publikujemy tylko newsy o naszych planach i postępach.
Cytat:
do tego jeżeli gra ma cokolwiek zarabiać
Dla nowego projektu przyjmiemy zupełnie inny model form płatności niż w Wojownikach, tak by gracz miał wybór i mógł płacić tylko za to, z czego chce korzystać. To jednak temat na przyszłość, bo najpierw musi powstać grywalna wersja. A ja osobiście jestem mocno zdeterminowany by do tego doprowadzić, nawet jeśli ma to zająć sporo czasu
W tej chwili jest jeszcze za wcześnie by cokolwiek reklamować. Bez grywalnej wersji beta, szkoda nawet myśleć o jakiejkolwiek reklamie, a do tego etapu jeszcze nie dotarliśmy.
Za wczesnie moze i tak ale nie mozecie zaczynac myslec o reklamie dopiero jak bedzie wersja grywalna. Nawet jak nie ma jeszcze nic, mozna sie pobawic w marketing typu "Nie biegam bo nie musze" i pokazywanie obecnych postepow (co juz robicie i co jest dobre ) ale na szersza skale, zeby w dzien wydania bety miec juz rzesze ludzi do grania i testowania a nie liczenie na to ze a moze ktos przyjdzie.
Jesli od razu nie bedzie z kim sie bawic to ludzie bardzo szybko odejda.
Grudo, nie możemy też reklamować się zbyt wcześnie, bo zanim będzie coś w co można zagrać efekty reklamy się wyczerpią i ludzie zapomną albo znudzą się czekaniem. W tej chwili naszym celem jest podtrzymanie zainteresowania i pobudzanie apetytu istniejącej już społeczności (a to grupa około 200 osób). Za reklamę z prawdziwego zdarzenia weźmiemy się, gdy do wydania bety będziemy mieli 2-3 miesiące. A niestety zanim to nastąpi minie jeszcze trochę więcej czasu.
A mi się marzy swiat Seavran`u w 3d z grafiką minimum jak skyrim Ale To co tworzycie wy. To już i tak spory progres ( od prostej gry przegladarkowej do 2d)
_________________
Człowiek BarbarzyńcaNiebieskooki Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum