W menu rzemieślnika jak dla mnie brakuje albo osobnej kolumny albo informacji w podsumowaniu jakie statystyki mogą być maksymalne skoro są limity. Np. w podsumowaniu informacja: dmg: 2-20 / 4-25, Zdrowie 5/7 itp.
Limit dotyczy ilości punktów rzemiosła, które można wydać na rozwijanie różnych statystyk przedmiotu. W tej koncepcji nie można osiągnąć maksymalnego pułapu, za wyjątkiem sytuacji, kiedy rozwija się tylko jedną właściwość. Także nie wiem czy kolumna z maksymalnymi wartościami dla bieżącego limitu konstrukcyjnego ma sens.
"za wyjątkiem sytuacji, kiedy rozwija się tylko jedną właściwość." - jak dla mnie kluczowa część zdania, chyba, że mówisz o sytuacji, gdzie ot np daję wszystkie punkt w jedna cechę np. dmg i to jest max osiągalny. Ogólnie zrozumiałem, że np. dana broń ma limity w ramach konstrukcji, np. toporem dwuręcznym nijak nie osiągnę w podstawie szybkości więcej niż X, bo wiadomo, że nigdy nie będzie szybszy od podobnie wykonanej szabli np. (oczywiście pomijam tu elementy ewentualnego magowania później)
Przyszłam wam trochę posłodzić
Tak sobie anonimowo czytam i czytam te informacje o nowym projekcie i generalnie bardzo, bardzo mi się pomysł podoba.
Już się nie mogę doczekać gry - po tym ostatnim ogłoszeniu mam wielką ochotę pograć sobie rzemieślnikiem
@Spider4, możesz zainwestować wszystkie punkty rzemiosła w jedną właściwość - np. dmg. I wtedy osiągniesz jakiś maksymalny dostępny dla Ciebie pułap obrażeń dla tej broni. Możesz też rozdać punkty pomiędzy różne właściwości, co będzie miało zazwyczaj większy sens, ze względu na wzrostu kosztu w punktach rzemiosła im bardziej dana właściwość zostanie podniesiona.
Cytat:
Już się nie mogę doczekać gry - po tym ostatnim ogłoszeniu mam wielką ochotę pograć sobie rzemieślnikiem
Staramy się, ale niestety pracując w tylko dwie osoby nad projektem, prace posuwają się dość powoli. Liczyliśmy, że teraz będziemy mieli już coś, w co da się pograć, ale ze względu na różne okoliczności codziennego życia, które opóźniły nam prace, obawiam się, że ten etap rozwoju gry jest jeszcze daleko.
Cytat:
Obawiam sie ze bardzo duzo ludzi bedzie chcialo zagrac rzemieslnikiem i nie bedzie komu broni sprzedawac
Mnie się wydaje, że w gildiach to się samo ureguluje. A tak ogólnie, to podejrzewam, że trend będzie raczej odwrotny i ciężko będzie o lepszy sprzęt, bo popyt będzie znacznie większy niż podaż
To tylko mój błąd w obliczeniach przy projektowaniu interfejsu To co prezentujemy, to zazwyczaj projekty jak dany aspekt gry będzie docelowo wyglądać. Ich realne odpowiedniki zaimplementowane w grze są w większości przypadków w stanie roboczym i nie posiadają jeszcze dostatecznych walorów estetycznych, by je zaprezentować w formie zrzutów ekranu.
Teraz moje pytanie - czy wszystko będzie opierać się tylko na dorzuceniu czegoś do nowego przedmiotu, czy planujecie zrobić coś ala słowa runiczne w diabolo - alchemizacja/zaklinanie z odpowiednimi materiałami doda jakieś specjalne własności?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum