Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Phil
2012-04-14, 23:44
[Dyskusja]O przyszłości S:W i nie tylko...
Autor Wiadomość
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2013-02-18, 19:16    [Cytuj]

W menu rzemieślnika jak dla mnie brakuje albo osobnej kolumny albo informacji w podsumowaniu jakie statystyki mogą być maksymalne skoro są limity. Np. w podsumowaniu informacja: dmg: 2-20 / 4-25, Zdrowie 5/7 itp.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-02-19, 13:31    [Cytuj]

Limit dotyczy ilości punktów rzemiosła, które można wydać na rozwijanie różnych statystyk przedmiotu. W tej koncepcji nie można osiągnąć maksymalnego pułapu, za wyjątkiem sytuacji, kiedy rozwija się tylko jedną właściwość. Także nie wiem czy kolumna z maksymalnymi wartościami dla bieżącego limitu konstrukcyjnego ma sens.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2013-02-20, 18:43    [Cytuj]

"za wyjątkiem sytuacji, kiedy rozwija się tylko jedną właściwość." - jak dla mnie kluczowa część zdania, chyba, że mówisz o sytuacji, gdzie ot np daję wszystkie punkt w jedna cechę np. dmg i to jest max osiągalny. Ogólnie zrozumiałem, że np. dana broń ma limity w ramach konstrukcji, np. toporem dwuręcznym nijak nie osiągnę w podstawie szybkości więcej niż X, bo wiadomo, że nigdy nie będzie szybszy od podobnie wykonanej szabli np. (oczywiście pomijam tu elementy ewentualnego magowania później)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Reviri Chysis
badaczka Seavranu


Reviri Chysis
Elf
?owca
Wiek: 37
Posty: 37
Piwa: 1/16
Skąd: Trzemeszno/Poznań

Zloto
Wysłany: 2013-02-21, 10:53    [Cytuj]

Hej, hej pszczółki moje kochane.

Przyszłam wam trochę posłodzić ;)
Tak sobie anonimowo czytam i czytam te informacje o nowym projekcie i generalnie bardzo, bardzo mi się pomysł podoba.
Już się nie mogę doczekać gry - po tym ostatnim ogłoszeniu mam wielką ochotę pograć sobie rzemieślnikiem :)

No, posłodziłam trochę to znikam ;) Trzymajcie się.
_________________

..::Grow in Power::..
Powrót Rudej Wiewióry
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2013-02-21, 20:35    [Cytuj]

Obawiam sie ze bardzo duzo ludzi bedzie chcialo zagrac rzemieslnikiem i nie bedzie komu broni sprzedawac ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-02-22, 01:35    [Cytuj]

@Spider4, możesz zainwestować wszystkie punkty rzemiosła w jedną właściwość - np. dmg. I wtedy osiągniesz jakiś maksymalny dostępny dla Ciebie pułap obrażeń dla tej broni. Możesz też rozdać punkty pomiędzy różne właściwości, co będzie miało zazwyczaj większy sens, ze względu na wzrostu kosztu w punktach rzemiosła im bardziej dana właściwość zostanie podniesiona.

Cytat:
Już się nie mogę doczekać gry - po tym ostatnim ogłoszeniu mam wielką ochotę pograć sobie rzemieślnikiem


Staramy się, ale niestety pracując w tylko dwie osoby nad projektem, prace posuwają się dość powoli. Liczyliśmy, że teraz będziemy mieli już coś, w co da się pograć, ale ze względu na różne okoliczności codziennego życia, które opóźniły nam prace, obawiam się, że ten etap rozwoju gry jest jeszcze daleko.

Cytat:
Obawiam sie ze bardzo duzo ludzi bedzie chcialo zagrac rzemieslnikiem i nie bedzie komu broni sprzedawac ;P


Mnie się wydaje, że w gildiach to się samo ureguluje. A tak ogólnie, to podejrzewam, że trend będzie raczej odwrotny i ciężko będzie o lepszy sprzęt, bo popyt będzie znacznie większy niż podaż ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Reviri Chysis
badaczka Seavranu


Reviri Chysis
Elf
?owca
Wiek: 37
Posty: 37
Piwa: 1/16
Skąd: Trzemeszno/Poznań

Zloto
Wysłany: 2013-02-22, 10:46    [Cytuj]

Phil, słońce, przecież my wszyscy wam kibicujemy i poczekamy ile trzeba (a przynajmniej jeśli o mnie chodzi). Trzymam kciuki za nowy projekt.
_________________

..::Grow in Power::..
Powrót Rudej Wiewióry
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Jehran


Sidan
Gwardzista
Krush
Wiek: 43
Posty: 151
Piwa: 8/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-03-22, 12:31    [Cytuj]

A będzie rozróżnienie pomiędzy tworzeniem zbroi i broni? (Chodzi mi o punkty rzemiosła) Czy wszystko będzie w jednym worku jako rzemiosło?
_________________
Słowa są jak woda, im więcej ich lejesz tym mniej ich chcą...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-03-22, 13:17    [Cytuj]

Cytat:
A będzie rozróżnienie pomiędzy tworzeniem zbroi i broni? (Chodzi mi o punkty rzemiosła) Czy wszystko będzie w jednym worku jako rzemiosło?


Tak, będzie wiele różnych specjalizacji rzemieślniczych, aczkolwiek wszystkie będą oparte o system punktów rzemiosła.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2013-05-23, 16:03    [Cytuj]

Coś kwitnie, czy umarło? :D
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-05-24, 11:37    [Cytuj]

Powoli idzie do przodu. Wiem, że mamy miesięczne opóźnienie z teaserami, ale niedługo wrzucę kolejny.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2013-05-30, 14:20    [Cytuj]

Sprawdzcie, czy dobrze zlicza punkty rzemiosła za surowce ;) Bo tu suma wynosi 17, a w podsumowaniu wychodzi 16. Pewnie znowu kwestia zaokrągleń ;)
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-05-30, 16:10    [Cytuj]

To tylko mój błąd w obliczeniach przy projektowaniu interfejsu ;) To co prezentujemy, to zazwyczaj projekty jak dany aspekt gry będzie docelowo wyglądać. Ich realne odpowiedniki zaimplementowane w grze są w większości przypadków w stanie roboczym i nie posiadają jeszcze dostatecznych walorów estetycznych, by je zaprezentować w formie zrzutów ekranu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2013-05-31, 11:51    [Cytuj]

Teraz moje pytanie - czy wszystko będzie opierać się tylko na dorzuceniu czegoś do nowego przedmiotu, czy planujecie zrobić coś ala słowa runiczne w diabolo - alchemizacja/zaklinanie z odpowiednimi materiałami doda jakieś specjalne własności? :)
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2013-05-31, 13:26    [Cytuj]

Słów runicznych nie planujemy. Resztę wyjaśni kolejny news, za jakieś 2-3 tygodnie ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,36 sekundy. Zapytań do SQL: 17