Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Phil
2011-06-08, 18:19
[Dyskusja] Przykładowe postacie
Autor Wiadomość
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2011-06-07, 16:02   [Dyskusja] Przykładowe postacie [Cytuj]

Kult Firglurtha u mnicha? Przydatny tylko po n upadkach przeciwnika, skoro wchodzi tylko przy trafieniu. Poza tym, to dodatkowa regeneracja tylko.

Nie za bardzo rozumiem Konsekrowany Pancerz i tarczę z pancerzem u żywkowego mnicha.

//wygaszę, bo trochę spam.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Ostatnio zmieniony przez Phil 2011-06-08, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-06-07, 17:30   [Dyskusja] Przykładowe postacie [Cytuj]

Dyskusja do tematu : Przykładowe postacie .
Zrobiłem osobny temat aby nie zaśmiecać tamtego ;)

Jeżeli chcesz dodać jakiś nowy Build to prosiłbym to robić według poniższego schematu:

Cytat:
"Nazwa buildu"
Krótki opis ;)

Cechy: ( nie chodzi mi o konkretne liczby ale krótko można opisać jak bardzo ważna jest cecha)
Siła -
Zręczność -
Zwinność -
Wytrzymałość -
Żywotność -

Profity: ( jakie profity i dlaczego akurat ten )
Klasowy -
Bojowe -
Wyznanie -
Cech weteranów -

Ekwipunek: ( co i dlaczego )
Broń:
Pancerze:
Świecidełka:

Alchemia: ( czyli jaki jest priorytet ulepszanych przedmiotów i ich cech )

Przeciwnicy: ( kogo możemy lać a kogo się wystrzegać )

Porady: ( chyba wiadomo o co chodzi ;P )
Ostatnio zmieniony przez Phil 2011-06-08, 22:05, w całości zmieniany 3 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2011-06-07, 18:19    [Cytuj]

http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=2274

Ok, zrozumiałem, że jak full hp, to nie pancerny ;)
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Ostatnio zmieniony przez Phil 2011-06-08, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-06-07, 18:23    [Cytuj]

Drakki, jakby wchodziło bez trafień byłoby zbyt mocne w porównaniu do kultu pani... To właśnie ten warunek trafienia sprawia że jego moc jest porównywalna, ale oczywiście zalezy od klasy, dla szerma może być lepszy Firglurth, ale dla pancernego mnicha/strażnika już kult pani lepszy...

A mój mnich by wyglądał tak:

Cechy:
Siła - tak żeby koło 260 poziomu mieć około 600 siły wraz z bonusami ze sprzętów
Zręczność - tak żeby koło 260 poziomu mieć około 250 zręczności wraz z bonusami ze sprzętów
Zwinność - tak żeby koło 260 poziomu mieć około 250 zwinności wraz z bonusami ze sprzętów
Wytrzymałość - pod sprzęt+margines na ulepszenia, tak by mieć koło 1200 wytrzymałości koło 260
Żywotność - tutaj pakujemy resztę punktów

Profity:
Klasowy - Konsekrowany Pancerz
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Uskoki
Wyznanie - Kult Pani
Cech weteranów - ??

Ekwipunek:
Broń:
Zestaw 1: broń jednoręczna + tarcza z pancerzem
Pancerze: tylko te które dają największą ilość pancerza
Świecidełka: siła/zwinność/zręczność

Ulepszenia:
Broń i tarcza - dmg
tarcza i zbroje - pancerz
zbroje - hp, i trochę atak i obrona
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-06-07, 21:33    [Cytuj]

Drakki, ej no, czymś trzeba przeciwnika zabić... Nie da się go załaskotać na śmierć... ;P A żeby ulepszyć dmg broni na te +6 to sporo siły i tak będzie potrzeba... Nawet biorąc pod uwagę najlepszą sklepówkę to na +6 to 530 siły, na +7 prawie 560 siły... Trochę w zapasie nie zaszkodzi ;P

A jesli planujemy kompleksowe bronie to słabsza na +6 będzie wymagała 575 siły i 604 na -7, a lepsza 610 na +6 i 640 na +7 dmg...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Talphion


Kretes
Mroczny Elf
Szermierz
-
Wiek: 36
Posty: 233
Piwa: 14/36
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-06-07, 22:10    [Cytuj]

Mroczny elf szermierz:

Na start dodam, że szermierz bez zr/zw nie istnieje, więc nie ma opcji nie dawania dużej ilości punktów w jakąś z tych cech

typu Uniki:

Cechy:
Siła - pod sprzęt
Zręczność - dużo
Zwinność - bardzo dużo
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - trochę więcej niż pod sprzęt

Profity:
Klasowy - Niezwykły Unik
Bojowe - Ciężka Ręka, Niestrudzenie, Kamienna Skóra
Wyznanie - Kult Pani
Cech weteranów - Wampiryzm

Ekwipunek:
Broń:: broń dwuręczna - największy dmg ze wskazaniem na obronę
Pancerze: dające większy bonus do obrony niż ataku
Świecidełka: rozłożyć głównie między siłą i wytrzymałością, tak żeby wspólnie z rozdanymi statystykami dobijała te cechy pod wymogi sprzętu. Jak coś zostanie to reszta w żywkę

Ze względu na dużą obronę i zaniedbywanie zręczności to mamy problemy z biciem paladynów, strażników. Częściej możemy wygrać z berkami i łowcami, ale to nie ma pewności. 2 ery temu taką postacią biłem wszystkich siłowych szermierzy i berserkerów, ale po wprowadzeniu innego systemu ulepszania przedmiotów ten build nie sprawdził się w poprzedniej erze.
----------------------------------------------------

Typu ATAK:

Nowy profit Finezja dał możliwość uzbierania dosyć niezłego dmg wykorzystując klasową cechę - zręczność. Build dopiero próbuje, zobaczymy jak będzie. Planuję rozwinąć przede wszystkich zręczność, lecz na start trzeba dać sporo w uniki, żeby bić osiłków - mobki - to te z kastetem w obrazku. Dlatego też pierścionki i inne takie po części daje w uniki. Zmieniając czasem na żywotność, przy dłuższych walkach przydaje się większe CW. Ze względu na zmiane w Czasie Walki trzeba troszkę więcej w żywotność dać. Ale nie zapominać, że zręczność jest naszym priorytetem. Siła pod przedmioty, tak samo wytrzymałość.

Profity chyba spróbuje eksperymentalnie atakowe - czyli rexel a co do cechu weteranów to jeszcze pomyślę.


Jak komuś chce się to kolorować, tak jak Drakki to zrobił, to śmiało ;]


A co do samego tematu - ciekawie, bo często można w grach znaleźć buildy na postać. Może się jakoś rozwinie i spisze się wszystko w ładnej formie ;] Tylko trzeba też głosu nowych, czy z tego korzystają, albo ze spisu questów i innych inicjatyw.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Wielka Błękitna Gildia
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 18:04    [Cytuj]

?owca full Atak
Główną cechą takiego łowcy jest bardzo duży atak i trochę mniejsza żywotność.
Nastawiony jest na jak najszybsze wykończenie przeciwnika za pomocą celnych ataków i profitu Cios Tygrysa.
Preferowana rasa Mroczny Elf ze względu na duży bonus rasowy do zręczności i żywotności.

Cechy:
Siła - głównie pod sprzęt + mały zapas na ulepszanie broni
Zręczność - nasza najważniejsza cecha, tutaj będziemy lokować większość punktów, im większy atak tym większe obrażenia z profitu klasowego
Zwinność - wystarczy pod sprzęt, obronę podniesie nam zręczność ;)
Wytrzymałość - pod sprzęt + kilka punktów zapasu
Żywotność - druga co do ważności cecha, jednakże tutaj będziemy pakować tyle ile potrzeba pod sprzęt a później alchemizację.

Profity:
Klasowy - Cios Tygrysa - bazuje na ataku którego nie będzie nam brakować ;)
Bojowe - Ciężka Ręka, Uskoki, Znajomość Pancerza
Wyznanie - Kult Eli-ghana , Kult Sirioni, Kult Rexel
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń: dwuręczna z przewagą ataku
Pancerze: dające jak najwięcej do ataku. Większy atak = większe obrażenia
Świecidełka: siła, zwinność

Alchemia: na pierwszym miejscu jest atak, życie i dmg

Przeciwnicy: głównie ci którzy nie maja za dużych obrażeń. Szermierz, strażnik, gwardzista, inni łowcy. Z innymi może różnie bywać w zależności jaki wybiorą profit.

Porady: chwilowo brak ;P
Ostatnio zmieniony przez Drakki 2011-06-08, 22:05, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 18:48    [Cytuj]

Propozycja dla osób zaczynających przygodę z Wojami...

Paladyn
Wersja standardowa dla początkujących, żeby nie mieli za wielkich problemów z biciem mobków.

Rasa:
Najlepiej Lacert, Niziołek, Półelf, ewentualnie Mroczny elf/Demoniec lub jakakolwiek która nam się podoba

Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - w zasadzie tylko pod sprzęt, choć trochę więcej nie zaszkodzi
Zwinność - Tu ładujemy mniej więcej połowe punktów
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - Tu ładujemy drugą połowę punktów

Profity wersja regenkowa:
Klasowy - Modlitwa
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Rexel lub Tasretari
Cech weteranów -

Profity wersja nieregenkowa:
Klasowy - Pokuta
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Pani lub Rexel
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń: broń dwuręczna
Pancerze: Trzymamy się zestawu inkwizytora(pośredniego)
Świecidełka: Siła, zręczność i wytrzymałość


Propozycje już dla średnio zaawansowanych

Paladyn żywotnościowy
Wersja dla eksperymentatorów, którzy znają już odrobinę grę.
Rasa:
Najlepiej Lacert, lub Niziołek z naciskiem na Lacerta

Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - Tu ładujemy sporo punktów, ale bez przesady
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - Tu ładujemy większość punktów

Profity:
Klasowy - Modlitwa
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Rexel lub Tasretari
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń: broń jednoręczna + tarcza z życiem
Pancerze: pancerze z najwyższą ilością zdrowia (fanatyka)
Świecidełka: siła, zręczność i wytrzymałość


Paladyn zwinnościowy
Wersja dla eksperymentatorów, którzy nie chcą grać na regence a pociąga ich ryzyko. ;P

Rasa:
Najlepiej Lacert, Niziołek, Półelf, ewentualnie Elf/Demoniec/Gnom, z naciskiem na Niziołka/Lacerta

Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - Tu ładujemy większość punktów
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - pod sprzęt plus ulepszenia

Profity:
Klasowy - Anioł Stróż
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Pani lub Rexel
Cech weteranów -

Ekwipunek:
Broń:
Zestaw 1: broń dwuręczna
Zestaw 2: broń jednoręczna + tarcza z obroną
Pancerze: najbardziej zwinnościowe (bojownika)
Świecidełka: Siła, zręczność, wytrzymałość
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 19:32    [Cytuj]

O, myslalem, ze zestaw dwoch jednorecznych od jednej dwurecznej bedzie sie czyms roznil, a tu niespodzianka ;)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 21:02    [Cytuj]

Jednoręczne są po to żeby łączyć je z tarczą, i to jest ich główny cel istnienia, a nie po to by się różnić... ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 21:14    [Cytuj]

Ale ciekawiej by bylo, gdyby sie roznily, bo tak to rownie dobrze mozna je zachowac dla silkowcow, jak na retro ;)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 21:19    [Cytuj]

Jaki jest sens porównywać retardo z s1? Skoro retardo ma sprzęt uproszczony do bólu, i tak skopany, że aż oczy bolą...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 21:42    [Cytuj]

Ten sprzet rowniez nie jest idealny, choc glownie pod wzgledem dodawania zdublowanego niepotrzebnie ekwipunku ;)
Retro ma swoje wady, ale tez pewne zalety - grunt to czerpac z tych drugich, a nie pierwszych ;P

Irmo, chcialo Ci sie tak dokladnie sprawdzac? ;P
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 21:59    [Cytuj]

Irmo, ile taniej?
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2011-06-08, 22:08    [Cytuj]

Tfu, miało być drożej. O jednego miedziaka ;P
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 20