Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
[pre-era]Dyskusja ogólna.
Autor Wiadomość
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-05-03, 20:35   [pre-era]Dyskusja ogólna. [Cytuj]

Drodzy gracze,

Pre-era, choć z małym opóźnieniem została rozpoczęta. Zapraszamy do dyskusji na temat nowości w grze - co się Wam podoba, co nie podoba, jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i konstruktywną krytykę. Przypominamy jednak by w toku dyskusji przestrzegać regulaminu forum. Dla zgłaszania błędów otworzony zostanie osobny temat, prosimy ich tu nie zgłaszać.

Temat ze zgłoszeniami błędów: http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=2235
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Ostatnio zmieniony przez Phil 2011-05-03, 21:09, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Jehran


Sidan
Gwardzista
Krush
Wiek: 43
Posty: 151
Piwa: 8/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-05-03, 22:44    [Cytuj]

Własne skróty - Miodzio! :ralz:
Zadania - Miodzio!
Statystyki (te ze słupkami), porównania z potworami (siła statystyk), tak ogólnie bardzo pozytywnie odbieram aktualną wersję gry, zobaczymy co będzie za kilka dni ;)
_________________
Słowa są jak woda, im więcej ich lejesz tym mniej ich chcą...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-05-03, 23:39    [Cytuj]

plusy: skróty, questy, sklep
minusy : w wielu miejscach za mała czcionka
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2011-05-03, 23:49    [Cytuj]

@Drakki: ctrl +

na mojej rozdzielce wyglądają dość dużo i czytelnie :)
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-05-04, 00:10    [Cytuj]

To brakujące dane odnośnie wzorów, bo ciągle się ktoś dopytuje, a to nie uczciwe że niektórzy znają wzory, a inni nie:

Atak: 1,5*zręczność + 0,25*zwinność + 3*poziom
Obrona: 1,5*zwinność + 0,25*zręczność + 3*poziom
Życie: 2*żywotność + 0,5*wytrzymałość + 4*poziom
Pancerz: 1*wytrzymałość = 1 punkt pancerza
Zmęczenie: 20 + 0.05*wytrzymałość + 0.05*żywotność - 0.05*poziom(podkreślam że tu na końcu jest minus a nie plus)
Bonus obrażenia: ( 1,5*siła + 2*poziom + 0,1*wytrzymałość + 0,1*żywotność )/2,5
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2011-05-04, 06:37    [Cytuj]

KoniAK napisał/a:

Życie: 2*żywotność + 0,5*wytrzymałość + 4*poziom
Pancerz: 1*wytrzymałość = 1 punkt pancerza
Zmęczenie: 20 + 0.05*wytrzymałość + 0.05*żywotność - 0.05*poziom(podkreślam że tu na końcu jest minus a nie plus)
Bonus obrażenia: ( 1,5*siła + 2*poziom + 0,1*wytrzymałość + 0,1*żywotność )/2,5

Tego sie wlasnie obawialem ;P
Nie jest czasem tak ze zywka jest lepsza od wytki teraz?
za 1 pkt zywotnosci mamy:
2hp
0,05cw
0,025%dmg
za 1 wytrzymalosci:
0,5hp
1panc
0,05cw
0,025%dmg

Sumarycznie o 0,5 hapkopancka mniej ;)


Do tego nadal jazdy fragment wzoru jest zaokraglany oddzielnie czy najpierw dzialania a potem dopiero zaokraglenie?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
aryss

Khandar
Ghrull
Barbarzyńca
Khandar
Wiek: 36
Posty: 40
Postawił 4 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-05-04, 07:49    [Cytuj]

ale wytrzymke mozna taniej upgradowac z itemow ;p
wiec to chyba koniec koncow sie zrownuje.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  RA/GK
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-05-04, 10:49    [Cytuj]

Grudo, Przedmioty wytrzymałościowe mają sumarycznie więcej zycio-pancka od przedmiotów żywkowców, ulepszanie też jest mocniejsze, zatem tak tragicznie nie jest. Na dobrą sprawę to panceniak z 1000 wt i np. 200 żywki i sprzętem np. najbardziej pancernym, powinien mieć tyle samo życio-pancka co żywotnościowiec z 1000 żywki i 200 wt i sprzętem najbardziej żywkowym. Oczywiście mówię o żywce/wt końcowym, a nie podstawie. Zatem po zmianach paladyn=strażnik, łowca=gwardzista, a barb=rycek, więc wybór gracza zalezy od stylu gry, i preferencji profitów...

Przy ulepszaniu tej samej klasy sprzętów(np. najbardziej zywkowy u palka i najbardziej wt u straznika) po ulepszeniu ich na ten sam poziom, wzrost wartości powinien być taki sam. Czyli przykładowo ulepszenie życia hełmu najbardziej żywkowego na +2 u palka da dokładnie taki sam wzrost wartości życio-pancka jak ulepszenie pancerza hełmu najbardziej wytrzymałościowego u strażnika na +2...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2011-05-04, 18:35    [Cytuj]

Dałoby się ustawić w sklepie pokazywanie, że pojawiły się nowe przedmioty na danym poziomie? Wnerwiające jest latanie po targu i patrzenie co, gdzie i kiedy można kupić.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Blackwind


Grrretha Wielka Niedźwiedzica
Ghrull
?owca
Wiek: 41
Posty: 38
Piwa: 4/6

Zloto
Wysłany: 2011-05-04, 18:37    [Cytuj]

Przejrzałem temat "Majowa aktualizacja" a zwłaszcza kawałek "naprawione błędy" i nie widzę tam wyszczególnionego błędu z Korodującym ciosem.
Czy błąd "kto piewszy ten lepszy" ;P
- nie będzie poprawiony w tej erze
- był poprawiony już wcześniej, ale łatka nie została dodana do poprzedniego s1 i informacja, że będzie już ok od tej ery gdzieś mi umknęła
- czy też korodujący będzie wycofany z profitów weterańskich i dlatego go nie naprawialiście
?

Przypomnę, że chodzi o błąd, gdy spotykają się 2 postacie posiadające ten profit. Działał tylko temu, komu jako pierwszemu się odpalił. Przeciwnik, któremu w końcu się on aktywuje widział tylko swoją dużą ikonkę profitu, natomiast małych (tych wyświetlających się po stronie rywala przez te 5 tur działania) juz nie. Nie następowało też odejmowanie pancerza/hp.
_________________
w szerszym kontekście...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-05-04, 18:43    [Cytuj]

Korodujący cios został w tej erze wycofany całkowicie z profitów.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Blackwind
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2011-05-05, 00:56    [Cytuj]

KoniAK napisał/a:
Przy ulepszaniu tej samej klasy sprzętów(np. najbardziej zywkowy u palka i najbardziej wt u straznika) po ulepszeniu ich na ten sam poziom, wzrost wartości powinien być taki sam. Czyli przykładowo ulepszenie życia hełmu najbardziej żywkowego na +2 u palka da dokładnie taki sam wzrost wartości życio-pancka jak ulepszenie pancerza hełmu najbardziej wytrzymałościowego u strażnika na +2...

Czyli teoretycznie liczba klas została zmniejszona o 3? Skoro po rozwinięciu tych postaci wykupieniu i ulepszeniu ekwipunku liczbowo są takie same to po co? Różnią się tylko wartościami w profitach klasowych chociaż tutaj też są b. podobne. Spójrzmy na tę dwójkę: regeneracja pż/pp, dodatkowy cios, zmniejszenie ataku przeciwnika albo zwiększenie swojej obrony. Ten sam dobór profitów... do tego pozbycie się profitów wchodzących pod pancerz... jest jakaś znacząca różnica w prowadzeniu tych dwóch klas?

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-05-05, 10:08    [Cytuj]

mef napisał/a:

Czyli teoretycznie liczba klas została zmniejszona o 3? Skoro po rozwinięciu tych postaci wykupieniu i ulepszeniu ekwipunku liczbowo są takie same to po co? Różnią się tylko wartościami w profitach klasowych chociaż tutaj też są b. podobne. Spójrzmy na tę dwójkę: regeneracja pż/pp, dodatkowy cios, zmniejszenie ataku przeciwnika albo zwiększenie swojej obrony. Ten sam dobór profitów... do tego pozbycie się profitów wchodzących pod pancerz... jest jakaś znacząca różnica w prowadzeniu tych dwóch klas?

Pozdrawiam.

Sam sie nad tym zastanawiam w momencie, gdy klasy wtkowe nie maja juz zadnych bonusow do CW (zwlaszcza, gdy zostalo ono obnizone i mogloby im sie przydac). Chyba czas grac paladynem, bo roznica jest np taka, ze regen zycia>regen pancka ;)
Ale zaleznosci obrazen od zywki i wuteka do teraz nie jestem w stanie zrozumiec ;P
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-05-05, 10:49    [Cytuj]

Irmis, jeszcze nie wiadomo ile hp/pancka będzie można uzyskać z profitu "Niestrudzenie". Pewne jest że nie nadrobi to utraty często 1/4 całości CW.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2011-05-05, 10:59    [Cytuj]

Niestrudzenie
mnożnik żywki x0.03 i pancerza x0.07

na 7 poziomie 0.21 / 0.49
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16