Pre-era, choć z małym opóźnieniem została rozpoczęta. Zapraszamy do dyskusji na temat nowości w grze - co się Wam podoba, co nie podoba, jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i konstruktywną krytykę. Przypominamy jednak by w toku dyskusji przestrzegać regulaminu forum. Dla zgłaszania błędów otworzony zostanie osobny temat, prosimy ich tu nie zgłaszać.
Własne skróty - Miodzio!
Zadania - Miodzio!
Statystyki (te ze słupkami), porównania z potworami (siła statystyk), tak ogólnie bardzo pozytywnie odbieram aktualną wersję gry, zobaczymy co będzie za kilka dni
_________________ Słowa są jak woda, im więcej ich lejesz tym mniej ich chcą...
Życie: 2*żywotność + 0,5*wytrzymałość + 4*poziom
Pancerz: 1*wytrzymałość = 1 punkt pancerza
Zmęczenie: 20 + 0.05*wytrzymałość + 0.05*żywotność - 0.05*poziom(podkreślam że tu na końcu jest minus a nie plus)
Bonus obrażenia: ( 1,5*siła + 2*poziom + 0,1*wytrzymałość + 0,1*żywotność )/2,5
Tego sie wlasnie obawialem
Nie jest czasem tak ze zywka jest lepsza od wytki teraz?
za 1 pkt zywotnosci mamy:
2hp
0,05cw
0,025%dmg
za 1 wytrzymalosci:
0,5hp
1panc
0,05cw
0,025%dmg
Sumarycznie o 0,5 hapkopancka mniej
Do tego nadal jazdy fragment wzoru jest zaokraglany oddzielnie czy najpierw dzialania a potem dopiero zaokraglenie?
Grudo, Przedmioty wytrzymałościowe mają sumarycznie więcej zycio-pancka od przedmiotów żywkowców, ulepszanie też jest mocniejsze, zatem tak tragicznie nie jest. Na dobrą sprawę to panceniak z 1000 wt i np. 200 żywki i sprzętem np. najbardziej pancernym, powinien mieć tyle samo życio-pancka co żywotnościowiec z 1000 żywki i 200 wt i sprzętem najbardziej żywkowym. Oczywiście mówię o żywce/wt końcowym, a nie podstawie. Zatem po zmianach paladyn=strażnik, łowca=gwardzista, a barb=rycek, więc wybór gracza zalezy od stylu gry, i preferencji profitów...
Przy ulepszaniu tej samej klasy sprzętów(np. najbardziej zywkowy u palka i najbardziej wt u straznika) po ulepszeniu ich na ten sam poziom, wzrost wartości powinien być taki sam. Czyli przykładowo ulepszenie życia hełmu najbardziej żywkowego na +2 u palka da dokładnie taki sam wzrost wartości życio-pancka jak ulepszenie pancerza hełmu najbardziej wytrzymałościowego u strażnika na +2...
Dałoby się ustawić w sklepie pokazywanie, że pojawiły się nowe przedmioty na danym poziomie? Wnerwiające jest latanie po targu i patrzenie co, gdzie i kiedy można kupić.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Przejrzałem temat "Majowa aktualizacja" a zwłaszcza kawałek "naprawione błędy" i nie widzę tam wyszczególnionego błędu z Korodującym ciosem.
Czy błąd "kto piewszy ten lepszy"
- nie będzie poprawiony w tej erze
- był poprawiony już wcześniej, ale łatka nie została dodana do poprzedniego s1 i informacja, że będzie już ok od tej ery gdzieś mi umknęła
- czy też korodujący będzie wycofany z profitów weterańskich i dlatego go nie naprawialiście
?
Przypomnę, że chodzi o błąd, gdy spotykają się 2 postacie posiadające ten profit. Działał tylko temu, komu jako pierwszemu się odpalił. Przeciwnik, któremu w końcu się on aktywuje widział tylko swoją dużą ikonkę profitu, natomiast małych (tych wyświetlających się po stronie rywala przez te 5 tur działania) juz nie. Nie następowało też odejmowanie pancerza/hp.
Przy ulepszaniu tej samej klasy sprzętów(np. najbardziej zywkowy u palka i najbardziej wt u straznika) po ulepszeniu ich na ten sam poziom, wzrost wartości powinien być taki sam. Czyli przykładowo ulepszenie życia hełmu najbardziej żywkowego na +2 u palka da dokładnie taki sam wzrost wartości życio-pancka jak ulepszenie pancerza hełmu najbardziej wytrzymałościowego u strażnika na +2...
Czyli teoretycznie liczba klas została zmniejszona o 3? Skoro po rozwinięciu tych postaci wykupieniu i ulepszeniu ekwipunku liczbowo są takie same to po co? Różnią się tylko wartościami w profitach klasowych chociaż tutaj też są b. podobne. Spójrzmy na tę dwójkę: regeneracja pż/pp, dodatkowy cios, zmniejszenie ataku przeciwnika albo zwiększenie swojej obrony. Ten sam dobór profitów... do tego pozbycie się profitów wchodzących pod pancerz... jest jakaś znacząca różnica w prowadzeniu tych dwóch klas?
Czyli teoretycznie liczba klas została zmniejszona o 3? Skoro po rozwinięciu tych postaci wykupieniu i ulepszeniu ekwipunku liczbowo są takie same to po co? Różnią się tylko wartościami w profitach klasowych chociaż tutaj też są b. podobne. Spójrzmy na tę dwójkę: regeneracja pż/pp, dodatkowy cios, zmniejszenie ataku przeciwnika albo zwiększenie swojej obrony. Ten sam dobór profitów... do tego pozbycie się profitów wchodzących pod pancerz... jest jakaś znacząca różnica w prowadzeniu tych dwóch klas?
Pozdrawiam.
Sam sie nad tym zastanawiam w momencie, gdy klasy wtkowe nie maja juz zadnych bonusow do CW (zwlaszcza, gdy zostalo ono obnizone i mogloby im sie przydac). Chyba czas grac paladynem, bo roznica jest np taka, ze regen zycia>regen pancka
Ale zaleznosci obrazen od zywki i wuteka do teraz nie jestem w stanie zrozumiec
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum