Jesli juz to raczej serwery: "podstawowy" i "rozszerzony", a nie "uproszczny" i "zwykly"
A ja chyba odpadam z rozpracowywania nowego s1, bo wychodzi mi ostatnio ciut duzo pracy w pracy
Ale pewnie zobacze co tam sie pozmienialo i poklikam co jakis czas =)
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Jesli juz to raczej serwery: "podstawowy" i "rozszerzony", a nie "uproszczny" i "zwykly"
A ja chyba odpadam z rozpracowywania nowego s1, bo wychodzi mi ostatnio ciut duzo pracy w pracy
Ale pewnie zobacze co tam sie pozmienialo i poklikam co jakis czas =)
Ale zauważ że jeśli nazwiesz Retro 'podstawowy' to będzie wynikać z tego, że to Retro jest oczkiem w głowie twórców, a nie 'rozszerzony' S1
Dlatego też S1 - główny, a Retro - uproszczony
_________________ "Wojna to wojna, a nie cholerne przedszkole."
Best Book evar: "Mistrz i Małgorzata" Michaiła Bułhakova.
Szczerze mówiąc nie wiem czy będzie tu aż tak dużo rozpracowywania. Wiele rzeczy zostało uproszczonych, więc gra powinna być łatwiejsza do ogarnięcia niż wcześniej.
Ale zauważ że jeśli nazwiesz Retro 'podstawowy' to będzie wynikać z tego, że to Retro jest oczkiem w głowie twórców, a nie 'rozszerzony' S1
Dlatego też S1 - główny, a Retro - uproszczony
W ten sposob nikt nawet na prostsza, latwiejsza do ogarniecia na poczatku, rozgrywke nie spojrzy. To jak roznica w mowieniu ludziom: "zagrajcie w nasza gre na S1, a jak wam sie nie chce, to w lopatologiczna wersje na retro", a: "zagrajcie w bazowa wersje gry, a jak zechcecie czegos wiecej, to sprobojcie bardziej rozbudowanego S1". Retro moze nie jest oczkiem w glowie, ale jesli bedzie tylko i wylacznie dla starych wyjadaczy, teskniacych za dawnymi erami, to gra moze sie zrobic nudna przy kurczacej sie liczbie graczy
Swoja droga moze niedlugo, np. przy restartach zmienic nazwy swiatow? Bo ani S1 nie jest juz pierwszym z paru rownorzednych serwerow, ani retro nie jest dawna wersja wojow, ale sie rozwija tylko ze bez paru funkcji.
Phil napisał/a:
Szczerze mówiąc nie wiem czy będzie tu aż tak dużo rozpracowywania. Wiele rzeczy zostało uproszczonych, więc gra powinna być łatwiejsza do ogarnięcia niż wcześniej.
Nowym bedzie latwiej zalapac, a starzy musza zmienic przyzwyczajenia i porownac zmiany
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Tak dziś kumpla namawiałem do zagrania, no i czytając profity zauważyłem niepokojącą rzecz: Pojawiają się profity dające dodatkowy dmg w zależności od wartości cechy danej klasy bądź jej pochodnej. Szerm wreszcie będzie miał dmg:P, ale nietrafieniowcy dostają dodatkowe ciosy. To może być niemały problem dla unikowców.
Zmniejsza się też czas walki więc zamiast 60 tur z szansą oberwania 5% będzie ich 20. 1/3 walki znika, czy życie też będzie zmniejszone?
To niczego generalnie nie zmienia. Po prostu jest to kwestia pomysłu na postać strażnika lub paladyna: albo taką która skraca walkę dodatkowym ciosem, albo taka, która ją przedłuża regeneracją lub odbudową pancerza, bądź zwiększaniem obrony lub zmniejszaniem ataku.
Ponadto należy zwrócić uwagę, że era profitów zadających obrażenia wyłącznie w życie dobiega końca. W nadchodzącej obrażenia będą się rozkładać pomiędzy pancerz i życie zgodnie z % ochrony.
(...)W nadchodzącej obrażenia będą się rozkładać pomiędzy pancerz i życie zgodnie z % ochrony.
Nic dodać nic ująć.
Ps. Powoli szykuję stronkę dla nowych. Staruszki też coś dla siebie znajdą
Postaram się na bieżąco aktualizować Kroniki Lotharis oraz inne teksty oczywiście za zgodą Teamu
Ps. Powoli szykuję stronkę dla nowych. Staruszki też coś dla siebie znajdą
Postaram się na bieżąco aktualizować Kroniki Lotharis oraz inne teksty oczywiście za zgodą Teamu
Wszystko fajnie, a najważniejsze, że nie będzie afer dziurawcowych już więcej, moim zdaniem, bo to najbardziej zdestabilizowało rozgrywkę w końcowej fazie
Ja odpadam z wojów na pewno. Zacząłem grać w połowie poprzedniej ery, tę erę przegram całą i mówię dość. Poprzednia era może i miała błędy (np. sprzedawanie kompleksówek na targu za same monety) ale ta przeszła wszelkie oczekiwania. Coraz głębiej idziecie w upgrady i niestety im dalej w las tym więcej błędów, w tej erze to m.in.
-naprawa dziurawek
-eliksiry (ja mam np w sumie ponad 500 stałych dodatków i od jakiegoś miesiąca praktycznie nie bawię się w zaglądanie na rynek/targ i pisanie pw)
-zadania
-zadaniowe przedmioty
Osiągnąłem w wojach to co sobie założyłem, zrobiłem prawie niezniszczalnego szerma siłowego i widząc kolejne zmiany w grze nie chce mi się znowu wszystkiego liczyć i kalkulować, ewolucje jak najbardziej ale nie rewolucje
Może nie ten dział ale na pożegnanie wszędzie się miejsce znajdzie
Na retro pewnie popykam ale s1 zdecydowanie odpada
Zadania i nagrody za nie zostały zmienione Dziurawe przedmioty też zmieniono, więc 3/4 wymienionych błędów odpada
Ogólnie zmiany w tej aktualizacji wydają się bardziej przemyślane i sensowne, szczególnie pod względem balansu. Bardziej rewolucyjną nazwałbym poprzednią, mimo że w tej kilka ważnych elementów się zmienia. Ale rozkładanie tych zmian w czasie nie byłoby dobrym pomysłem.
Wszak gra jest ciągle w fazie rozwojowej
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
O dziurawkach pisałem chyba jako pierwszy i zostało zmienione po fakcie
O eliksirach również pisałem i reakcja po czasie
Dodam jak dla mnie zły systemu treningowego - ja nie mam z kim trenować, żeby trenować muszę kombinować, zdejmuje więc po kolei ciuszki z ekwipunku żeby jakiś przyzwoity eksp dostać a nie 650 pkt, mówię tu nawet o atakach na antyklasy, berków/łowców, niestety na każdym treningu a także turnieju tracę po 100 ekspa na walce
Kolejna sprawa system wojenny - w obecnej wojnie pomimo synchronizacji ataków przez przeciwnika, jeżeli przeciwnik nie stoczy walki mogę się pod nią podstawić po czasie i wyciąć, tak jak to miało miejsce ostatnio, kilku przeciwników atakujących jednocześnie,
Vercingetorix [367] Tupcio Wielki Chrupcio [369] 2011-04-15 22:49:55 2011-04-15 22:58:49
Ciekaw jestem jak to jest, że 6 razy dziennie tracisz expa, a jesteś w top3
Jeśli system treningowy jest wg Ciebie zły, to może zaproponuj lepszy? Zawsze to lepsze niż tylko narzekać Do tego zauważ, że nie wszyscy robią tak dobre postacie jak Ty i dla nich ten system się opłaca.
Ja nie widzę problemu w tym, że dobra postać może położyć kilku atakujących przeciwników. Taki system wojen jest od dawna. I od dawna co jakiś czas pojawiają się narzekania, czasem z propozycją rozwiązania, czasem bez. A że zespół gry to też ludzie, to nie zawsze mają czas tworzyć skomplikowane systemy
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
im dalej w las tym więcej błędów, w tej erze to m.in.
-naprawa dziurawek
-eliksiry (ja mam np w sumie ponad 500 stałych dodatków i od jakiegoś miesiąca praktycznie nie bawię się w zaglądanie na rynek/targ i pisanie pw)
-zadania
-zadaniowe przedmioty
Błędy? Przecież to nie błędy.
Cytat:
widząc kolejne zmiany w grze nie chce mi się znowu wszystkiego liczyć i kalkulować, ewolucje jak najbardziej ale nie rewolucje
Czyli: to co jest teraz ci się nie podoba, ale jesteś przeciw zmianom? :P
Edit ~
Cytat:
O eliksirach również pisałem i reakcja po czasie
No sekundę, ale to ile dajesz czasu na reakcję? ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum