Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Phil
2011-05-03, 21:10
[komentarze]Notki z zapowiedziami II
Autor Wiadomość
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-04-24, 22:58   

Jesli juz to raczej serwery: "podstawowy" i "rozszerzony", a nie "uproszczny" i "zwykly" ;)

A ja chyba odpadam z rozpracowywania nowego s1, bo wychodzi mi ostatnio ciut duzo pracy w pracy ;P
Ale pewnie zobacze co tam sie pozmienialo i poklikam co jakis czas =)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Haspen
Sir Frywolne Mango


-
Kamdin
Wiek: 35
Posty: 558
Piwa: 36/132

Zloto
Wysłany: 2011-04-25, 12:06   

Irmis napisał/a:
Jesli juz to raczej serwery: "podstawowy" i "rozszerzony", a nie "uproszczny" i "zwykly" ;)

A ja chyba odpadam z rozpracowywania nowego s1, bo wychodzi mi ostatnio ciut duzo pracy w pracy ;P
Ale pewnie zobacze co tam sie pozmienialo i poklikam co jakis czas =)


Ale zauważ że jeśli nazwiesz Retro 'podstawowy' to będzie wynikać z tego, że to Retro jest oczkiem w głowie twórców, a nie 'rozszerzony' S1 :P

Dlatego też S1 - główny, a Retro - uproszczony :P
_________________
"Wojna to wojna, a nie cholerne przedszkole."

Best Book evar: "Mistrz i Małgorzata" Michaiła Bułhakova.

Pomóż mojemu smoczkowi, klikaj! ->
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Bordo!
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-04-25, 14:12   

Cytat:
A ja chyba odpadam z rozpracowywania nowego s1


Szczerze mówiąc nie wiem czy będzie tu aż tak dużo rozpracowywania. Wiele rzeczy zostało uproszczonych, więc gra powinna być łatwiejsza do ogarnięcia niż wcześniej.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-04-25, 22:35   

Haspen napisał/a:
Ale zauważ że jeśli nazwiesz Retro 'podstawowy' to będzie wynikać z tego, że to Retro jest oczkiem w głowie twórców, a nie 'rozszerzony' S1 :P

Dlatego też S1 - główny, a Retro - uproszczony :P

W ten sposob nikt nawet na prostsza, latwiejsza do ogarniecia na poczatku, rozgrywke nie spojrzy. To jak roznica w mowieniu ludziom: "zagrajcie w nasza gre na S1, a jak wam sie nie chce, to w lopatologiczna wersje na retro", a: "zagrajcie w bazowa wersje gry, a jak zechcecie czegos wiecej, to sprobojcie bardziej rozbudowanego S1". Retro moze nie jest oczkiem w glowie, ale jesli bedzie tylko i wylacznie dla starych wyjadaczy, teskniacych za dawnymi erami, to gra moze sie zrobic nudna przy kurczacej sie liczbie graczy ;)
Swoja droga moze niedlugo, np. przy restartach zmienic nazwy swiatow? Bo ani S1 nie jest juz pierwszym z paru rownorzednych serwerow, ani retro nie jest dawna wersja wojow, ale sie rozwija tylko ze bez paru funkcji.

Phil napisał/a:
Szczerze mówiąc nie wiem czy będzie tu aż tak dużo rozpracowywania. Wiele rzeczy zostało uproszczonych, więc gra powinna być łatwiejsza do ogarnięcia niż wcześniej.

Nowym bedzie latwiej zalapac, a starzy musza zmienic przyzwyczajenia i porownac zmiany ;)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Rauko
One who's so far


Rauko
Lacert
Szermierz
Wiek: 40
Posty: 111
Piwa: 1/3
Skąd: Gród Kraka

Zloto
Wysłany: 2011-04-28, 13:09   

Tak dziś kumpla namawiałem do zagrania, no i czytając profity zauważyłem niepokojącą rzecz: Pojawiają się profity dające dodatkowy dmg w zależności od wartości cechy danej klasy bądź jej pochodnej. Szerm wreszcie będzie miał dmg:P, ale nietrafieniowcy dostają dodatkowe ciosy. To może być niemały problem dla unikowców.

Zmniejsza się też czas walki więc zamiast 60 tur z szansą oberwania 5% będzie ich 20. 1/3 walki znika, czy życie też będzie zmniejszone?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-04-28, 14:05   

Cytat:
ale nietrafieniowcy dostają dodatkowe ciosy.


To niczego generalnie nie zmienia. Po prostu jest to kwestia pomysłu na postać strażnika lub paladyna: albo taką która skraca walkę dodatkowym ciosem, albo taka, która ją przedłuża regeneracją lub odbudową pancerza, bądź zwiększaniem obrony lub zmniejszaniem ataku.

Ponadto należy zwrócić uwagę, że era profitów zadających obrażenia wyłącznie w życie dobiega końca. W nadchodzącej obrażenia będą się rozkładać pomiędzy pancerz i życie zgodnie z % ochrony.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-04-28, 14:39   

Phil napisał/a:
Cytat:
(...)W nadchodzącej obrażenia będą się rozkładać pomiędzy pancerz i życie zgodnie z % ochrony.

:ralz: Nic dodać nic ująć.


Ps. Powoli szykuję stronkę dla nowych. Staruszki też coś dla siebie znajdą ;P
Postaram się na bieżąco aktualizować Kroniki Lotharis oraz inne teksty oczywiście za zgodą Teamu ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Talphion


Kretes
Mroczny Elf
Szermierz
-
Wiek: 36
Posty: 233
Piwa: 14/36
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-04-28, 17:55   

Drakki napisał/a:

Ps. Powoli szykuję stronkę dla nowych. Staruszki też coś dla siebie znajdą ;P
Postaram się na bieżąco aktualizować Kroniki Lotharis oraz inne teksty oczywiście za zgodą Teamu ;)


Fajnie :D
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Wielka Błękitna Gildia
     
mindmaster


Haart
Mroczny Elf
Berserker

Wiek: 38
Posty: 396
Piwa: 20/8

Zloto
Wysłany: 2011-04-28, 20:07   

Nie róbcie z tego dyskusji dla niewidomych krasnoludków...
_________________
Haart
Mroczny Berserker
Grow in Power

Denarius Czarny
Mroczny Najemnik

It's gonna blow!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2011-04-29, 07:08   

Wszystko fajnie, a najważniejsze, że nie będzie afer dziurawcowych już więcej, moim zdaniem, bo to najbardziej zdestabilizowało rozgrywkę w końcowej fazie

ifjunołłotajmin ;P
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
nosferek

Tupcio Wiekli Chrupcio :)
Lacert
Szermierz
Posty: 37
Otrzymał 1 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-04-29, 18:40   

Ja odpadam z wojów na pewno. Zacząłem grać w połowie poprzedniej ery, tę erę przegram całą i mówię dość. Poprzednia era może i miała błędy (np. sprzedawanie kompleksówek na targu za same monety) ale ta przeszła wszelkie oczekiwania. Coraz głębiej idziecie w upgrady i niestety im dalej w las tym więcej błędów, w tej erze to m.in.
-naprawa dziurawek
-eliksiry (ja mam np w sumie ponad 500 stałych dodatków i od jakiegoś miesiąca praktycznie nie bawię się w zaglądanie na rynek/targ i pisanie pw)
-zadania
-zadaniowe przedmioty
Osiągnąłem w wojach to co sobie założyłem, zrobiłem prawie niezniszczalnego szerma siłowego i widząc kolejne zmiany w grze nie chce mi się znowu wszystkiego liczyć i kalkulować, ewolucje jak najbardziej ale nie rewolucje
Może nie ten dział ale na pożegnanie wszędzie się miejsce znajdzie
Na retro pewnie popykam ale s1 zdecydowanie odpada
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2011-04-29, 18:55   

Zadania i nagrody za nie zostały zmienione ;) Dziurawe przedmioty też zmieniono, więc 3/4 wymienionych błędów odpada ;)
Ogólnie zmiany w tej aktualizacji wydają się bardziej przemyślane i sensowne, szczególnie pod względem balansu. Bardziej rewolucyjną nazwałbym poprzednią, mimo że w tej kilka ważnych elementów się zmienia. Ale rozkładanie tych zmian w czasie nie byłoby dobrym pomysłem.
Wszak gra jest ciągle w fazie rozwojowej ;)
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
nosferek

Tupcio Wiekli Chrupcio :)
Lacert
Szermierz
Posty: 37
Otrzymał 1 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-04-29, 19:43   

O dziurawkach pisałem chyba jako pierwszy i zostało zmienione po fakcie
O eliksirach również pisałem i reakcja po czasie

Dodam jak dla mnie zły systemu treningowego - ja nie mam z kim trenować, żeby trenować muszę kombinować, zdejmuje więc po kolei ciuszki z ekwipunku żeby jakiś przyzwoity eksp dostać a nie 650 pkt, mówię tu nawet o atakach na antyklasy, berków/łowców, niestety na każdym treningu a także turnieju tracę po 100 ekspa na walce

Kolejna sprawa system wojenny - w obecnej wojnie pomimo synchronizacji ataków przez przeciwnika, jeżeli przeciwnik nie stoczy walki mogę się pod nią podstawić po czasie i wyciąć, tak jak to miało miejsce ostatnio, kilku przeciwników atakujących jednocześnie,

Vercingetorix [367] Tupcio Wielki Chrupcio [369] 2011-04-15 22:49:55 2011-04-15 22:58:49

Alakh Kassam [365] Tupcio Wielki Chrupcio [369] 2011-04-15 22:50:12 2011-04-15 22:59:26

Majsner [368] Tupcio Wielki Chrupcio [369] 2011-04-15 22:50:18 2011-04-15 22:59:12
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 33
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2011-04-29, 20:07   

Ciekaw jestem jak to jest, że 6 razy dziennie tracisz expa, a jesteś w top3 ;P

Jeśli system treningowy jest wg Ciebie zły, to może zaproponuj lepszy? Zawsze to lepsze niż tylko narzekać ;) Do tego zauważ, że nie wszyscy robią tak dobre postacie jak Ty i dla nich ten system się opłaca.

Ja nie widzę problemu w tym, że dobra postać może położyć kilku atakujących przeciwników. Taki system wojen jest od dawna. I od dawna co jakiś czas pojawiają się narzekania, czasem z propozycją rozwiązania, czasem bez. A że zespół gry to też ludzie, to nie zawsze mają czas tworzyć skomplikowane systemy ;)
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-04-29, 20:37   

Cytat:
im dalej w las tym więcej błędów, w tej erze to m.in.
-naprawa dziurawek
-eliksiry (ja mam np w sumie ponad 500 stałych dodatków i od jakiegoś miesiąca praktycznie nie bawię się w zaglądanie na rynek/targ i pisanie pw)
-zadania
-zadaniowe przedmioty
Błędy? Przecież to nie błędy.
Cytat:
widząc kolejne zmiany w grze nie chce mi się znowu wszystkiego liczyć i kalkulować, ewolucje jak najbardziej ale nie rewolucje
Czyli: to co jest teraz ci się nie podoba, ale jesteś przeciw zmianom? :P

Edit ~
Cytat:
O eliksirach również pisałem i reakcja po czasie
No sekundę, ale to ile dajesz czasu na reakcję? ;)
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Irmo
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16