Moze zamiast przerzucac sie tym, ktora losowosc byla bardziej niesprawiedliwa i co nalezy cofnac, a czego nie, lepiej sie skupic na podstawie
Jest bug, przez co wynik wojny zostal zafalszowany, wiec IMO wszyscy, w miare mozliwosci, powinni dalej bawic sie az do jej konca, kiedy to wynik mozna uniewaznic.
Jesli, do czasu poprawy bledu ze zmiana statow, zostana wylaczane z wojen czasowe wywary, to takich bugow uniknie sie w przyszlych wojnach. Nie wiem do konca, jak traktowac podwojne walki i jak to bylo dotad robione, ale sam najchetniej bym widzial rozstrzyganie ich zawsze na korzysc atakujacego. Nikt nie kaze obroncy od razu klikac swojej walki, a mozliwosc ew podstawienia sie pod pare osob, idacych w odstepie kilku sekund, nie bylo chyba zamierzeniem tworcow. Zwlaszcza, gdy ma sie 24h na wybor przeciwnika
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Obrońca powinien mieć minutę czasu na kliknięcie obrony skoro jest możliwość zgodnie z regulaminem na podstawienie się pod większą ilość slotów obronnych. Jeśli natomiast multiobrona zostanie wyłączona/zabroniona, to wówczas atakujący powinien mieć minutę na kliknięcie walki jako agresor.
Jeśli chodzi o powtórkę zbugowanych walk to szkoda, że na poprzedniej wojnie na S1 nie zostało to zrobione:
http://rivangoth.net/view...ighlight=#35143
I teraz team ma problem. Z jednej strony konsekwencja każe nie robić nic, a z 2giej niezrobienie niczego wywoła gniew GWNu
Obrońca powinien mieć minutę czasu na kliknięcie obrony skoro jest możliwość zgodnie z regulaminem na podstawienie się pod większą ilość slotów obronnych. Jeśli natomiast multiobrona zostanie wyłączona/zabroniona, to wówczas atakujący powinien mieć minutę na kliknięcie walki jako agresor.
Zgodnie z regulaminem, czy z mechanizmami obecnymi w grze?
Bo jesli to drugie, to ma mozliwosc postawienia sie tylko pod jeden slot na raz. Wlasnie przez zbyt szybkie podstawianie sie, przy zorganizowanych szturmach, mamy te bugi
Dawanie dodatkowej teraz minuty ktorejkolwiek ze stron IMO mija sie z celem, jesli system wojen ma byc przebudowany. Zwlaszcza przy obecnej liczbie graczy w gildiach, gdzie do kazdego mozna napisac np na gg, by nie klikal za szybko obrony (zamiast nakazow, by klikac jak najszybciej kolejnych, jesli poprzedni za mocno nie zrani)
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Czy jeśli ktoś z kimś wygrywa 99 na 100 razy a w walce wojennej trafi sie ten 1 i wtopi to jest sprawiedliwie czy nie:>?
Bo dla mnie wystapienie u kogoś 20x rexel gdy powinno max 8 jest nawet większym bugiem
Czy trafienie7/12 przy 30% czy 3 krytyki w 10 rundowej walce itp
Jaki miał wtedy swój dmg mój przeciwnik łowca?:)
?owca miał wtedy ponad 300 max dmg (czyli w 1 walce miał dobrze - wtedy ty miałes wiecej, a w drugiej walce miał za mało - ty miałes dobrze).
Fayl skoro nie chcesz się z tym grzebać, to po prostu anuluj te walki i wskrześ naszych 4 chłopaków wymienionych w moim poście. (Chyba że było więcej walk w których wystąpiły bugi).
Stety/nisety to są wojownicy. W innym przypadku, skończyło by sie na czasowych banach
O co mi chodzi? A no o to, ze juz na innych wojnach było to zgłaszane. Osoby, którym zbugowała się walka, to nie sa dwukliki, tylko gracze, którzy w miarę często wchodzą na forum.
Doskonale wiedzieliście, że miksturki bugują wojny. Mimo tego, nadal ich używaliście. Więc nie wiem która ze stron piła, jednak wynikiem tego jest zbugowana walka.
Świadome używanie exploitu ( bo to JEST exploit) powinno być karane. A że nie jest, to sobie ludzie zapominają i łykają.
Potraficie koordynować wojny, to potraficie się także dogadać. Skończcie wojnę, oddajcie sobie złoto i zacznijcie następna wojnę w ten sam sposób, pamiętając o nie używaniu dopalaczy.
Zabrzmi to wręcz niezmiernie arogancko i wulgarnie, ale sami jesteście sobie winni w tym przypadku. I mówię to o wszystkich, bo bugi szkodzą całej grze ogólnie a nie tyko jednej stronie.
Aza, co Ty gadasz w ogóle? Jak piłeś to nie wchodź na forum
Azareus napisał/a:
A no o to, ze juz na innych wojnach było to zgłaszane.
Ja np. byłem przekonany, że błędu już nie ma. Przy ostatniej tego typu okazji, Fayl napisał, że zostało to przez niego naprawione. W dodatku sam zdziwił się, że błąd nadal występuje.
Azareus napisał/a:
Mimo tego, nadal ich używaliście.
Mikstury po to zostały dodane, żeby ich używać. Ogólnie rzecz biorąc.
Azareus napisał/a:
Świadome używanie exploitu ( bo to JEST exploit) powinno być karane.
W takim razie zostałoby zbanowanych wielu zapominalskich graczy z obu gildii.
Azareus napisał/a:
Osoby, którym zbugowała się walka, to nie sa dwukliki, tylko gracze, którzy w miarę często wchodzą na forum.
Niekoniecznie. Na to forum wchodzę tylko przy okazji takich, wątpliwie przyjemnych, sytuacji, ponieważ nie lubię się kłócić z ludźmi o pewnych typach osobowości, które tu na forum dostrzegam.
Co do walk podwójnych:
wg mojej skromnej opinii wina leży po stronie szanownych obrońców, którzy chcieli nałapać jak najwięcej "fragów", zamiast wczuć się w klimat gry.
Co do walk podwójnych:
wg mojej skromnej opinii wina leży po stronie szanownych obrońców, którzy chcieli nałapać jak najwięcej "fragów", zamiast wczuć się w klimat gry.
Zabawne. Jaki klimat widzisz w aktualnych wojnach ? Szturmujący z każdego miejsca krainy dobiegają do obrońców zawsze w 24h, kiedy nikt ich nie zblokuje wbiegają sobie szczęśliwi na plac główny, wpisują się na listę obecności, po czym wracają błyskawicznie do swojej gildii. Jeżeli natomiast zostaną zablokowani, to staczają uczciwy pojedynek 1 na 1 i po ewentualnej wygranej wracają błyskawicznie do domciu, aby za sekund pięć móc znowu wyruszyć w 24h drogę do gildii przeciwnika.
Skow nie narzekaj Czepiasz się szczegółów. Dawno dawno temu pstrykałem w gladiatusa i tam to dopiero był zryty moduł wojenny Właściwie wypowiedzenie wojny nie oznaczało kompletnie nic, poza samym faktem jej wypowiedzenia. Nie dało sie ani wygrać ani przegrać, nie było żadnych statystyk wojny. Dosłownie nic.
Ja np. byłem przekonany, że błędu już nie ma. Przy ostatniej tego typu okazji, Fayl napisał, że zostało to przez niego naprawione. W dodatku sam zdziwił się, że błąd nadal występuje.
Przejrzałem tematy. Sytuacja była odnośnie Walgo i Loolkiego - nic nie naprawiono.
Cytat:
Mikstury po to zostały dodane, żeby ich używać. Ogólnie rzecz biorąc.
czasami możliwość użycia jakiegoś sposobu, nie oznacza, że trzeba go używać. Zwłaszcza, kiedy powoduje bugi.
Cytat:
W takim razie zostałoby zbanowanych wielu zapominalskich graczy z obu gildii.
Właśnie o tym mówię. Nie prowadzę tutaj rozróżnienia graczy na gildie, tylko na ich ogół.
Cytat:
Niekoniecznie. Na to forum wchodzę tylko przy okazji takich, wątpliwie przyjemnych, sytuacji, ponieważ nie lubię się kłócić z ludźmi o pewnych typach osobowości, które tu na forum dostrzegam.
Tutaj już wina niejako leży po obu stronach. Administracji, ze nie powiadomiła w grze o bugu związanym z miksturami, oraz po stronie mistrzów, którzy w wypadku, kiedy administracja nie informuję, sami powinni wykazać się inicjatywą i zadbać o właściwe poinformowanie swoich podwładnych.
Chyba się wszyscy trochę zapędziliśmy w tym wszystkim...
Kilka lat nie grałem w woje, ale wróciłem i spora część kumpli też, więc miło jest poklikać razem, pogadać na forach itp itd. Wszyscy wiemy, że gra ma to coś a jednocześnie mas bugów i priorytetem jest ich poprawa. Skoro występują w takich ilościach to wg mnie dobrze, bo łatwiej jest je wykryć i naprawić dla programisty. Poza tym, myślę że dobrze by było gdyby w grę grało dużo więcej graczy i jestem w stanie wam zagwarantować że słowne przepychanki i bugi ich nie ściągnął. To jest tylko wojna, trochę się pomieszała, ale przecież można ją dociągnąć do końca i zrobić rewanż na określonych zasadach, tak żeby każdy czerpał przyjemności z gry...
Zgodnie z regulaminem, czy z mechanizmami obecnymi w grze?
Bo jesli to drugie, to ma mozliwosc postawienia sie tylko pod jeden slot na raz. Wlasnie przez zbyt szybkie podstawianie sie, przy zorganizowanych szturmach, mamy te bugi
Dawanie dodatkowej teraz minuty ktorejkolwiek ze stron IMO mija sie z celem, jesli system wojen ma byc przebudowany. Zwlaszcza przy obecnej liczbie graczy w gildiach, gdzie do kazdego mozna napisac np na gg, by nie klikal za szybko obrony (zamiast nakazow, by klikac jak najszybciej kolejnych, jesli poprzedni za mocno nie zrani)
W walce z mobkami w trybie 1vs1 też NA RAZ można walczyć tylko z jednym typem. Ale to nie znaczy, że mechanika nie pozwala na walkę z kolejnymi mobkami zaraz po tym. Tak samo z wojną. Póki co regulamin nie zabrania multiobrony. Nie ma też obwieszczenia zabraniającego wykonywania tego procederu tak jak kiedyś walki z golasami. Multiobronę umożliwia także mechanika. Więc skoro jest dozwolona to należy przyjąć powszechną umowną zasadę minuty dla obrońcy. Wyeliminuje to pewnie 80% potencjalnych zdublowanych walk.
Nie wiem jaki cud musiał by byc abu Tsu nie poległ z tupciem do Tego oprócz buga rangalowi trafił sie random i trafił tupcia 1 raz
koniak jak liczył dodając różnice straconego dmg haaertowi wychodziło że i tak by wygrał
Wiec bez sprawiedliwości mi tu ) (bo bug nie miał wpływu na wynik tych walk )
Jedynie niepewność była by u mnie
Jak sobie dasz już z tym spokój to można moją walkę powtórzyć
A najlepiej Mistrzowie niech sie dogadają teraz sie poddajcie a potem my atakujemy was w tym samym składzie zakazem ożywania potek i podwójnym podstawianiem sie (czyli klikaniem stocz walke w pierwszych 10 s: ))
W walce z mobkami w trybie 1vs1 też NA RAZ można walczyć tylko z jednym typem. Ale to nie znaczy, że mechanika nie pozwala na walkę z kolejnymi mobkami zaraz po tym. Tak samo z wojną. Póki co regulamin nie zabrania multiobrony. Nie ma też obwieszczenia zabraniającego wykonywania tego procederu tak jak kiedyś walki z golasami. Multiobronę umożliwia także mechanika.
Niezupelnie. Pamietam, ze Phil prosil przynajmniej raz, jako przedstawiciel Teamu, by nie klikac od razu obron, aby nie generowac buga. Bylo to jakos w zeszlej erze. Fakt, nie pojawilo sie ani obwieszczenie, ani zmiana w regulaminie, ale IMO nie sa one konieczne, bo przeciez nikt nie stara sie graczy za to karac. Ale uwazam, ze to akurat jest cos, czym gracze moga sie zajac we wlasnym, gildyjnym zakresie, zamiast biec do Fayla z placzem, bo ktos im postac dwa razy zabil
Walgo napisał/a:
Więc skoro jest dozwolona to należy przyjąć powszechną umowną zasadę minuty dla obrońcy. Wyeliminuje to pewnie 80% potencjalnych zdublowanych walk.
Jestem jak najbardziej za, ale obwieszczenie na forum wiele nie da, jesli po miesiacu znow trzeba bedzie ludziom o tym przypominac. Zreszta IMHO, to atakujacy powinien miec minute spokoju i ciszy
Moim zdaniem: -> nowy temat z ustaleniami wojennymi (np. 1 min by atakujacy kliknal) -> podpis kazdego mistrza/ambasadora gildii, ze o tym wie i informuje graczy
Mozna tez do tego wrzucic takie sprawy jak to, by za dana gildie wypowiadala sie najlepiej jedna osoba. Jesli pare osob pisze, zeby to cofnac, tamto powtorzyc, to zostawic, to nic dziwnego, ze chlopaki nie wiedza co zrobic aby wszystkich zadowolic,skoro nawet zdanie kazdej strony konfliktu nie jest jasne. A czas mija
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Ostatnio zmieniony przez Irmis 2011-02-24, 19:24, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum