Siła tego profitu jest teraz większa vs 70% ludzi od cierni/wampiryzmu. Na pozostałe 30% jest bezużyteczna.
Dobrze współgra z ciosami dodatkowymi i rożnymi innymi bajerami wchodzącymi pod panc (powinno potęgować siłę profitu)
Policzcie zanim się wypowiecie Atresia, mef
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
To jak jest mocny (lub nie jest) nie zmienia faktu, że powstał na zasadzie zapchajdziury. Trzy z pięciu profitów weteranów pokrywają się z klasowymi, a żeby była ładna liczba pojawiły się dwa kolejne. "Regeneracja" cw (już chyba dawno temu była opracowana?, w końcu się pojawiła do użytku graczy), a obniżanie ochrony? Zniknęły pasywne bonusy do pp, to powstało coś bardziej "aktywnego" na tej zasadzie. Zapchajdziura i tyle...
_________________
..::Grow in Power::..
Ostatnio zmieniony przez mef 2011-01-13, 22:35, w całości zmieniany 1 raz
To ja się dopytam, bo nie wszystko jeszcze jest dla mnie jasne...
1. Walka x vs. x - 4 woje - jeden ma aurę, profit odpala - zmniejszenie jest brane pod uwagę tylko dla niego, czy dla wszystkich graczy atakujących tego samego przeciwnika co on?
2. Walka x vs. x - 4 woje - dwóch graczy ma ten profit, obu odpala - efekty się sumują?
mef, a to to tak, z zapchajdziurą się zgodze. IMHO idea profitu jest mierna.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Tsu - policzyłem i to JEST słabe. Jestem rycerzem i chciałem sobie wziąć profit przeciw innym rycerzom, a w takich walkach najważniejsza jest podpałka (nie oszukujmy się), więc tak długo, jak mój damage nie będzie chociaż w małym stopniu porównywalny z tym z podpałki - mierny profit dla rycerza. (ale tak - dla szerma na przykład i innych takich bardzo fajny, nie ma w ogóle dyskusji na ten temat). No nic, pozostały mi ciernie...
Sam pomysł nie jest zły... chociaż ja bym go widział bardziej jako profit klasowy, a nie "ogólnodostępny", jeżeli wziąć pod uwagę czynnik klimatyczny ( ), to pasowałby do szermierzy/najemników, haniebny cios pomiędzy płyty zbroi! itd. No i zasadniczo pomógłby im w walkach z puszkami, w czym i tak są nieźli.
każdy z nich jest leszczem z 300 lvla który nie dał rady uzbierać na kompleksowe bronie więc ma tylko 1k dmg (takze po to by uproscic obliczenia )
obydwoje trafiacie się w 50% (by było prościej)
macie po 2,5k życia i 9k pancerza i 83%* ochrony
( * nie chciało mi się liczyć, tyle Phil mi podał )
jeden ma 11% na ciernie powiedzmy 210 dmg
drugi ma 20% na 5 rundek zmniejszania ochrony o 9%
###
bez profitów rozwalą się każdy po około 11,5 ciosach czy statystycznie w 23 rundzie remis
ach i jeszcze dochodzi podpałka: co trzeci cios liczymy, że jest podpałka o sile w sumie jak 1 cios tyle, że pod pancerz.
więc po 6 rundach mamy:
3 ciosy za 1k (1500 w zycie - 1500 w panc)
podpałka za 1k (1000 w zycie)
no to stastycznie są już dead: 2,5k zycia i 1500 pancka - oczywiscie wszystko zalezy jak sie ogień ułoży i ogólnie od losowości (generalnie lipa, krotka walka, podziekujcie hiperinflacji zyciopancka)
na takiej krotkiej walce nawet nie da sie za bardzo policzyc co sie bardziej opłaca
###
w każdym razie z tych 1000 dmg ze zwyklego ciosu:
w normalnej walce 830 idzie w pancek 170 w zycie, z aura 740 w pancek 260 w zycie... wiec gdyby nie było podpałek:
Rycerz z aurą przeszywania zabiłby w 9,6 przecietnego ciosa (np. 10 nieco slabszych) rycka numer 2 tzn. Rycek numer dwa zginałby posiadając jeszcze niewykorzystane ~~1900 pancerza. (przyjąłem, że profit działał gdy rycek trafiał)
Ten z Cierniami o sile 210 mógłby mu podczas tych 9,6 czy tam 10 ciosów wyskoczyć z cierniami statystycznie 1 raz (105 w hp, 105 w pancek) co zbytniej rożnicy nie zrobi. (2395 hp wykorzysta 8895 pancka przy 83% tak i tak). Statystycznie walka skończyłaby się w 20 turze, zwycięstwem tego z przeszywaniem, któremu by zostało z 1-2k życiopancka (życia na 1-2 hity )
###
P.S. bardzo uproszczone, nie ma sensu dokładniej - ładniejsze wyniki by były przy długich walkach.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
No jakby to zmniejszało ochronę chociaż o te nieszczęsne 15%... Taki był właśnie mój wyznacznik - jak zmniejsza ochronę o przynajmniej 15%, to biorę ten profit. A tutaj lipa. xP
Żałuję, że założyłem temat o tym proficie. Chciałem go wziąć dla testu i bym się cieszył, a tak to jedynie przestrzeliłem sobie stopę.
Skoro byla mowa o niewykorzystanych mozliwosciach, to moze wrzucic profit, blokujacy regenke, ktora staje sie coraz bardziej ogolnodostepna?
Moglby dzialac na pare sposobow, albo przez mix ponizszych:
- wraz ze wzrostem poziomu profitu rosnie szansa na zablokowanie regeneracji przeciwnika
- wraz ze wzrostem poziomu profitu, coraz bardziej jest oslabiona kazda regeneracja przeciwnika (1poz 15% slabsza, 2 poz 30% slabsza itp)
- wraz ze wzrostem poziomu profitu zmiania sie jego charakter: np. zawsze ma 50% na wejscie, gdy przeciwnikowi wskoczy regenka, ale jego dzialanie sie zmienia. Na poziomach 1-4 blokuje coraz bardziej regenke (kolejno o 25%, 50%, 75% i w koncu 100% na 4poz), a na poziomach 5+, obok zablokowania regeneracji, zadaje rosnace z poziomem obrazenia, gdy powinna ona wystapic. Ich sila moze zalezec od sily regenaracji, albo byc stala dla kazdego poziomy profitu: np. 10dmg/lv.
Powyzsze wartosci sa jedynie przykladowe
Profit praktycznie czysto PvP, majacy glownie za zadanie zrownowazyc sile regenek, wynikajaca z ich powszechnej uzytecznosci.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Takim profitem niszczyłoby się regenkowców zbyt dobrze - nie dość, że na wyższym poziomie wyzerowałoby profit regenkujący to jeszcze dowaliłoby dmg, więc jakby: kasacja profitu regenkowca a nadal efekty profitu zadające dmg (tzn pozytywne dla atakującego) ergo 0% vs 100% efektów.
Jeśli postać miałaby 2 regenki (klasowa i kultowa) np. mnich - wtedy zostałaby praktycznie zgnojona.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum