Optymalne leczneie za potki byłoby jakby gra automatycznie brała potek najbliższy brakującego hp... Np. brakuje nam 1200 hp, mamy potki za 750, 600, 500, 400, zatem wpierw bierze 750, co powoduje że nadal nam brak nam 450 hp zatem potem za 500. Ale podejrzewam że zrobienie kombajnu który sam by wybierał którymi potkami najlepiej leczyć byłoby masakryczne...
2. Layout. Jest funkcjonalny i z tego co widzę można go modyfikować w razie potrzeb, a to spory plus. Niemniej obecna jego wersja wygląda (bez urazy) jak wycięta z tekturowego pudła
Dziwne bo właśnie nowy wygląd przypadł do gustu największej ilości osób*.
Możliwe, jednak w ankiecie w grze, większość osób zaznaczyła, że layout "Jest dobry, ale mogłoby być lepiej." Nie wiem, co inni mieli na myśli, ale mi chodziło właśnie o powyższe
KoniAK, wiem, dlatego wrzuciłem taką propozycję - jest łatwiejsza do wprowadzenia.
Zawsze mogło by być lepiej. Zarabiam X, ale mogło by być lepiej, itp. Niestety nikt nie chce podjąć się zrobienia dodatkowych skinów... bo mogły by być lepsze, a tak wyszło...
Cytat:
KoniAK, wiem, dlatego wrzuciłem taką propozycję - jest łatwiejsza do wprowadzenia.
Wtedy przeczytasz: działa... ale mogło by być lepiej zoptymalizowane
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Z layoutem mogło być lepiej, bo co już było wspominane w preerze, brakuje graczom przycisków skrótów z poprzedniej ery. To jest największy mankament nowego layoutu. (Należy zwrócić uwagę na, to że w ankiecie brała udział znaczna większość osób pamiętająca poprzedni layout, a twoi znajomi Bolivar korzystali przez pół roku z poprzedniej wersji?)
Sam wygląd jest spoko, schludny prosty czytelny, chociaż ten brąz już męczy i brakuje mi kolorystyki ralzowego-piekielnego.
2. Layout. Jest funkcjonalny i z tego co widzę można go modyfikować w razie potrzeb, a to spory plus. Niemniej obecna jego wersja wygląda (bez urazy) jak wycięta z tekturowego pudła
Nie mieliśmy czasu by tworzyć dodatkowe skiny Ale to kwestia czasu zanim takowe skórki powstaną.
Cytat:
Możliwe, jednak w ankiecie w grze, większość osób zaznaczyła, że layout "Jest dobry, ale mogłoby być lepiej."
Pewnie wielu chodziło też o niefunkcjonujący jeszcze prawy box w górnej części, brak alternatywnych skórek, skrótów Na ostatnim spotkaniu przy piwie w Krakowie, sporo osób chwaliło nowy lay... Ale to nie znaczy, że spoczywamy na laurach - będziemy dalej pracować nad interfejsem.
Cytat:
brakuje graczom przycisków skrótów z poprzedniej ery.
W tym kierunku już coś fajnego zdziałaliśmy. Jednak będzie to dostępne dopiero od następnej aktualizacji.
podejrzewam że zrobienie kombajnu który sam by wybierał którymi potkami najlepiej leczyć byłoby masakryczne
Matematycznie -- na poziomie podstawówki. W kodzie trudno mi powiedzieć, ale chyba nie powinno być jakoś bardzo ciężko.
Edit ~ tzn przynajmniej takiego prostego "dopóki niepełno { jak brakuje X to wylecz najmocniejszą leczącą mniej niż X, jak takiej nie ma to wylecz najsłabszą; }". Bo można też zrobić jakieś wyliczenia jakie leczenie wyjdzie najtaniej, ale bez przesady no.
Ostatnio zmieniony przez Fayl 2010-12-03, 14:47, w całości zmieniany 1 raz
Nie, tego wyliczać żeby było najtaniej to niech się gracz sam bawi w leczenie ręczne... Automat powinien leczyc tak żeby zużyć jak najmniej mikstrurek przy wyleczeniu do pełna, oraz powinno być uwzględnione że automat potkowy nie leczy na inny poziom niż tylko 100%, zeby nie komplikować tej zabawki...
2. Layout. Jest funkcjonalny i z tego co widzę można go modyfikować w razie potrzeb, a to spory plus. Niemniej obecna jego wersja wygląda (bez urazy) jak wycięta z tekturowego pudła
Dziwne bo właśnie nowy wygląd przypadł do gustu największej ilości osób*.
Możliwe, jednak w ankiecie w grze, większość osób zaznaczyła, że layout "Jest dobry, ale mogłoby być lepiej." Nie wiem, co inni mieli na myśli, ale mi chodziło właśnie o powyższe
KoniAK, wiem, dlatego wrzuciłem taką propozycję - jest łatwiejsza do wprowadzenia.
Ja zaznaczyłem, że mogłoby być lepiej, bo nie zawsze jest intuicyjny. Moim zdaniem wygląda świetnie i nic nie trzeba zmieniać.
Mozna zmienić tytuł tematu i wywalić to pre-era...
I druga sprawa... Czy jest w grze jakaś kompletna lista gildii, z ilością członków, itp... Bo jedyne co mogę znaleźć to punkt rekrutacyjny który nie podaje żadnych konkretnych ilości, a jak już te konkretne wartości są podane(w Miejskich Organizacjach), to niestety ograniczają się tylko do organizacji z danego miasta, więc żeby spawdzić ile kto ma członków to trzeba biegać po całym świecie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum