Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Phil
2011-03-27, 08:33
[pre-era]Dyskusja ogólna
Autor Wiadomość
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 12:16   

Optymalne leczneie za potki byłoby jakby gra automatycznie brała potek najbliższy brakującego hp... Np. brakuje nam 1200 hp, mamy potki za 750, 600, 500, 400, zatem wpierw bierze 750, co powoduje że nadal nam brak nam 450 hp zatem potem za 500. Ale podejrzewam że zrobienie kombajnu który sam by wybierał którymi potkami najlepiej leczyć byłoby masakryczne...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 12:24   

Bolivar napisał/a:
Cytat:
2. Layout. Jest funkcjonalny i z tego co widzę można go modyfikować w razie potrzeb, a to spory plus. Niemniej obecna jego wersja wygląda (bez urazy) jak wycięta z tekturowego pudła ;)

Dziwne bo właśnie nowy wygląd przypadł do gustu największej ilości osób*.

Możliwe, jednak w ankiecie w grze, większość osób zaznaczyła, że layout "Jest dobry, ale mogłoby być lepiej." Nie wiem, co inni mieli na myśli, ale mi chodziło właśnie o powyższe ;)

KoniAK, wiem, dlatego wrzuciłem taką propozycję - jest łatwiejsza do wprowadzenia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 12:32   

Zawsze mogło by być lepiej. Zarabiam X, ale mogło by być lepiej, itp. Niestety nikt nie chce podjąć się zrobienia dodatkowych skinów... bo mogły by być lepsze, a tak wyszło...

Cytat:
KoniAK, wiem, dlatego wrzuciłem taką propozycję - jest łatwiejsza do wprowadzenia.

Wtedy przeczytasz: działa... ale mogło by być lepiej zoptymalizowane ;P
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 12:38   

Bolivar, co do skinów to jeszcze przed rozpoczęciem ery zapytałem sie czy będzie dostępny obecny skin jako przykładowy do zrobienia własnej wersji...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 12:39   

Bolivar, dlatego ważne jest, by wiedzieć, co te osoby miały na myśli - to mną kierowało, gdy pisałem o tym na forum.
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 12:40   

Co Tobą kierowało... Chęć oszczędzenia czasu i lenistwo w grze... ;P Też bym chciał walnąć 20 walk z mobkiem lecząc sie potkami... ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 12:48   

To walnij je za złoto ;P
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 12:50   

Z layoutem mogło być lepiej, bo co już było wspominane w preerze, brakuje graczom przycisków skrótów z poprzedniej ery. To jest największy mankament nowego layoutu. ;) (Należy zwrócić uwagę na, to że w ankiecie brała udział znaczna większość osób pamiętająca poprzedni layout, a twoi znajomi Bolivar korzystali przez pół roku z poprzedniej wersji?)

Sam wygląd jest spoko, schludny prosty czytelny, chociaż ten brąz już męczy i brakuje mi kolorystyki ralzowego-piekielnego. :)

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 13:03   

Cytat:
2. Layout. Jest funkcjonalny i z tego co widzę można go modyfikować w razie potrzeb, a to spory plus. Niemniej obecna jego wersja wygląda (bez urazy) jak wycięta z tekturowego pudła ;)


Nie mieliśmy czasu by tworzyć dodatkowe skiny ;) Ale to kwestia czasu zanim takowe skórki powstaną.

Cytat:
Możliwe, jednak w ankiecie w grze, większość osób zaznaczyła, że layout "Jest dobry, ale mogłoby być lepiej."


Pewnie wielu chodziło też o niefunkcjonujący jeszcze prawy box w górnej części, brak alternatywnych skórek, skrótów ;) Na ostatnim spotkaniu przy piwie w Krakowie, sporo osób chwaliło nowy lay... Ale to nie znaczy, że spoczywamy na laurach - będziemy dalej pracować nad interfejsem.

Cytat:
brakuje graczom przycisków skrótów z poprzedniej ery.


W tym kierunku już coś fajnego zdziałaliśmy. Jednak będzie to dostępne dopiero od następnej aktualizacji.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 13:09   

Phil, Wiele osób chwaliło nowy lay bo byli po piwie... bądź kilku piwach... ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 14:45   

Cytat:
podejrzewam że zrobienie kombajnu który sam by wybierał którymi potkami najlepiej leczyć byłoby masakryczne
Matematycznie -- na poziomie podstawówki. W kodzie trudno mi powiedzieć, ale chyba nie powinno być jakoś bardzo ciężko.
Edit ~ tzn przynajmniej takiego prostego "dopóki niepełno { jak brakuje X to wylecz najmocniejszą leczącą mniej niż X, jak takiej nie ma to wylecz najsłabszą; }". Bo można też zrobić jakieś wyliczenia jakie leczenie wyjdzie najtaniej, ale bez przesady no. ;)
Ostatnio zmieniony przez Fayl 2010-12-03, 14:47, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 14:46   

Fayl, To do roboty nasz niewol... murzyn... chińczy... nasz Adminie... ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 14:50   

Nie, tego wyliczać żeby było najtaniej to niech się gracz sam bawi w leczenie ręczne... Automat powinien leczyc tak żeby zużyć jak najmniej mikstrurek przy wyleczeniu do pełna, oraz powinno być uwzględnione że automat potkowy nie leczy na inny poziom niż tylko 100%, zeby nie komplikować tej zabawki...

Edit: I po co wygaszasz? ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-12-03, 14:58   

Irmis napisał/a:
Bolivar napisał/a:
Cytat:
2. Layout. Jest funkcjonalny i z tego co widzę można go modyfikować w razie potrzeb, a to spory plus. Niemniej obecna jego wersja wygląda (bez urazy) jak wycięta z tekturowego pudła ;)

Dziwne bo właśnie nowy wygląd przypadł do gustu największej ilości osób*.

Możliwe, jednak w ankiecie w grze, większość osób zaznaczyła, że layout "Jest dobry, ale mogłoby być lepiej." Nie wiem, co inni mieli na myśli, ale mi chodziło właśnie o powyższe ;)

KoniAK, wiem, dlatego wrzuciłem taką propozycję - jest łatwiejsza do wprowadzenia.


Ja zaznaczyłem, że mogłoby być lepiej, bo nie zawsze jest intuicyjny. :) Moim zdaniem wygląda świetnie i nic nie trzeba zmieniać. ;p
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-12-10, 01:11   

Mozna zmienić tytuł tematu i wywalić to pre-era...

I druga sprawa... Czy jest w grze jakaś kompletna lista gildii, z ilością członków, itp... Bo jedyne co mogę znaleźć to punkt rekrutacyjny który nie podaje żadnych konkretnych ilości, a jak już te konkretne wartości są podane(w Miejskich Organizacjach), to niestety ograniczają się tylko do organizacji z danego miasta, więc żeby spawdzić ile kto ma członków to trzeba biegać po całym świecie...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,36 sekundy. Zapytań do SQL: 16