Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2011-05-18, 10:32
Płonący oręż
Autor Wiadomość
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-11-18, 23:29   Płonący oręż

A taka anomalia:

A to inna walka:


Dlaczego?


BTW o ile dobrze pamiętam z poprzedniej ery, to moc nie zwiększała się wraz z upadkami. To IMHO i tak zbyt potężny profit, aby jeszcze upadki miały na niego wpływ. O_o


Pozdrawiam.

PS. zauważyliście, że mimo zadania mocniejszego ciosu moc płonącego oręża jest słabsza?
_________________
..::Grow in Power::..
Ostatnio zmieniony przez mef 2010-11-18, 23:50, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-11-18, 23:50   

Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale Moc Płonącego Oręża to tylko i wyłącznie % z Twoich obrażeń zadanych w danej turze, więc - chcąc nie chcąc - wraz z upadkami bijesz coraz mocniej.
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 00:02   

Co nie zmienia faktu, że zadając cios za 62.5 moc płonącego oręża wynosi 9.45, zadając cios za 57.8 wynosi 9.57. To i tak i tak nie jest 6% obrażeń rycerza...
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 00:04   

Mhm, sprawdzę coś i zaraz zedytuję.

[Edit]
DO TEAMU: prawdopodobnie jest błąd związany z Płonącym Orężem. Po którymś z upadków moc uderzenia zamiast rosnąć o 25% (zgodnie ze zmianami obrażeń podczas upadku) rośnie prawie 3-krotnie - zgodnie ze zdjęciem zamieszczonym powyżej przez mefa oraz tym:



Tutaj nadmienić trzeba, że atak o mocy 6 wystąpił w 80 turze walki, a 16 w 83.

Być może ważny jest tutaj fakt, że to także była walka grupowa (podczas walki ze zwykłym mobkiem problemu ze złym skalowaniem obrażeń z profitu nie zauważyłem).
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 00:18   

W normalnej walce też, to występuje. Po każdym upadku nie tylko wzrastają obrażenia zadawane przez postać, ale i moc samego profitu.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 00:19   

Tak, Moc wzrasta, ale wzrastać powinna, bo jest naliczana od obrażeń, jakie zadajesz konkretnemu wrogowi. Problem w tym, że nie mają prawa występować takie potężne skoki, jak występują. ;x
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 00:22   

A teraz weź do łapki kalkulator i policz...





Pozdrawiam.


PS Pierwszy screen z naprawdę potężną wartością może być wynikiem tego, ze w grupce walczy dwójka cycków z profitem -> zamiast wystąpić osobno mógł się zsumować. ;)

EDIT: Dobra widzę, że nakładanie się profitów poprawiliście, to powyższe zdanie jest głupotą. ;)
_________________
..::Grow in Power::..
Ostatnio zmieniony przez mef 2010-11-19, 12:01, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 00:26   

Tak, ale w mojej walce walczyłem ja i Gwardzista. Nic się nie sumowało, a wartość skoczyła jak chora... ;p

EDIT: Tak czy inaczej - true, wartość Mocy Podpałki wzrasta... dziwnie. :|
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Desmond
Powergamer


Desmond
Człowiek
Berserker

---
Wiek: 35
Posty: 273
Piwa: 14/30
Skąd: Thorn

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 13:39   

Z tego co pamiętam to profity nie zwiększały się z upadkami, nadal zadawały wartość z przedziału twojego normalnego dmg'a. Aczkolwiek możliwe, iż nie patrzyłem zbyt uważnie na podpałki mego ryca.
_________________
ΧΞΣ
- Zanim cię zabijemy, powiedz – banita zadrwił – za co warto ginąć, za pół złotej korony?
- Nie człowieku, za dane słowo.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Błękitna Gildia
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 13:47   

Desmond, cios tygrysa raczej na 85% się zwiększał wraz z upadkami
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 13:57   

Ale te profity nie są takie same. ;) Na prawdę o ile dobrze pamiętam z moich przygód z rycerzami i najemnikami. ;P To zawsze była liczona bazowa wartość dmg. ;)

Ale i tak ten profit jest jeszcze bardziej zbugowany. ;P W grupówkach już się nie marnuje, ale teraz jest zbyt potężny. ;P


EDIT: Teraz żeby była jasność, a nie niepotrzebna dyskusja. ;P
Ciosy dodatkowe a.k.a. 50/50 - profity mnicha, łowcy i szermierza - ich moc była liczona od najpotężniejszego zadanego ciosu, pod uwagę był brany wzrost mocy upadkami i anatomią(teraz podobno zostało, to zlikwidowane).
Profity najemnika i rycerza, to profity których moc była liczona od bazowej wartości aktualnie zadanego ciosu (wzrost dmg upadkami nie był brany pod uwagę i zarówno anatomia nie miała wpływu).

Ale teraz występuje bug, że wzrasta sama moc profitu z każdym upadkiem, ona nie ma stałej wartości liczonej od zadanego ciosu (na 1 poziomie 6%).
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-11-19, 15:57   

Zanotowane do sprawdzenia. ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-11-20, 11:49   

Powinno być dobrze, ale prosiłbym o jakieś sprawdzenie/potwierdzenie.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Atresia
f(Rycerz) = Win


Gwardzimierz Wielki
Ork
Rycerz
Wiek: 33
Posty: 295
Piwa: 17/49
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-11-20, 13:29   



Dalej coś nie tak skaluje, zgodnie z profitem na 1 poziomie (czyli moc = 6% obrażeń) powinny być wyniki 2 razy mniejsze (tu trzeba dodać, że przed drugim upadkiem dobrze się profit skalował).
_________________

Głupoto, strzeż się - nadchodzę!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2010-11-20, 14:00   

No dobra, na razie nie umiem powiedzieć skąd to się bierze; na testowym działa poprawnie.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 16