Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2010-11-03, 22:40
Liczba grywalnych klas w SW
Autor Wiadomość
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 00:42   Liczba grywalnych klas w SW [Cytuj]

Tak właśnie rozważałem sobie ile tak naprawdę jest klas w Seavranie.
Teoretycznie 10, ale w praktyce mnich siłowy a mnich defowy to całkiem różne klasy, ryckach ofensywnych i defensywnych nawet nie wspominając. Doszedłem więc do prostych wniosków - każdą klasę da się rozwijać zwyczajnie, na elitę, czempiona i wraz z którąś z trzech pozostałych cech. Daje to w rzeczywistości 60 klas :) No ale są mieszaniny, które nie należą do zbyt udanych - czy je też można tratować jako osobne grywalne klasy?
I tu pytanie do bardziej doświadczonych graczy - czy któraś z poniższych klas jest w rzeczywistości używana? Bądź też może pominąłem w tym spisie jakąś inną nieużywaną klasę? Prosiłbym o skorygowanie moich rozważań.

Berki:
Berek czystej krwi
Berek offowy
Berek żywkowy

Palki:
Palek pancerny
Palek offowy

Barby:
Barb czystej krwi
Barb pancerny
Barb siłowy
Barb żywkowy

?owcy:
?owca czystej krwi
?owca pancerny
?owca offowy

Rycki:
Rycek czystej krwi
Rycek pancerny
Rycek siłowy
Rycek żywkowy

Najmy:
Najm czystej krwi
Najm żywkowy
Najm defowy
Najm siłowy

Szermy:
Szerm czystej krwi
Szerm żywkowy
Szerm ofowy
Szerm defowy
Szerm pancerny

Gwardy:
Gward czystej krwi
Gward defowy
Gward pancerny
Gward offowy
Gward żywkowy

Straże:
Straż offowy
Straż żywkowy

Mnichy:
Mnich czystej krwi
Mnich offowy
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Brumek


Rumoth
Lacert
Paladyn

Wiek: 34
Posty: 37
Otrzymał 1 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 09:13    [Cytuj]

Znawcą jakimś nie jestem, ale palka to bym raczej podzielił na wersje defową i wymęczającą (nie widziałem jeszcze palka, któremu wyszło by na dobre pójście w ofensywe, a pancerny to mi się jakoś z dużym panckiem kojarzy ;P ) Co do gwardzistów, to na s2 większość chyba stara się zrobić połączenie pancerno-offowe, czyli czyli dużo pancka, duży dmg i średnio duży atak.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 09:21    [Cytuj]

Berki:
Berek pancerny i półpancerny - jedne z bardziej skutecznych ścieżek.

Palki:
Tank - czyli HP i CW
Ścieżka palka pancernego w zasadzie nie istnieje - nie opłaca się zupełnie tak rozwijać postaci.

Barb:
Barb pancerny - tak samo jak w wypadku palka.

?owca:
?owca pancerny - tak samo jak w wypadku palka i barba.
?owca berkowy - czyli ci co idą w bronie berserkera

Rycki:
Wszyscy rycerze są pancerni choć faktycznie, jedni nieco bardziej ;-)
Tak samo z siłą. Także nie traktowałbym tego jako ścieżki.
Wyróżniłbym natomiast:
- ofensywnych podpalaczy
- ofensywnych pancernych
- defensywnych regenkowców

Najmici:
Defowi są wszyscy. Natomiast wyróżniłbym:
- najmitę atakowego (duża zręczność i co za tym idzie atak)
- najmitę dmgowego (mniejszy atak ale ogromny dmg)
- w początkowych fazach gry najmita pancerny i półpancerny jak berki

Gwardziści:
Z defowymi i żywkowymi się nie spotkałem ;-) Po prostu to mało efektowne ścieżki. Tu tak samo jak u rycerza, wszyscy są pancerni. W zasadzie u gwardzisty są dwie ścieżki:
- klasyczny
- berkowy (jak u łowcy)

Strażnicy:
Tu wg mnie w zasadzie jest jedna skuteczna ścieżka.
Atak, def i CW.

Mnich:
- klasyczny
- tank dmgowy (dużo HP, PNC, niski atak i obrona + sztuki walki)
- mnich defowy (z regeneracją, jedną bądź drugą, przy czym druga jest mniej popularna)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 09:26    [Cytuj]

Chciałem coś odpisać, ale widzę, że Phil mnie ubiegł =)

Co do najemników zgadzam się z Philem - żywkowych jeszcze nie widziałem, a pancerni nawet w początkowych fazach gry sprawdzają się średnio.

W tekście jest parę błędów i niedociągnięć, np. stwierdzenie, że są mnisi offowi, gdy takich w grze jeszcze nie widziałem - są obrażeniowcy, którzy liczą na profit, ale ataku to oni nie mają za dużego ;)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Assaoth


;]
Krasnolud
Barbarzyńca

Yrourenstrroner Cabaleugain
Posty: 157
Piwa: 6/25
Skąd: Brogowa

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 09:27    [Cytuj]

"Strażnicy:
Tu wg mnie w zasadzie jest jedna skuteczna ścieżka.
Atak, def i CW. "


Bardziej bym postawił na średni def (jak na + do zw), praktycznie brak ataku i potężne cw wraz z bardzo ponadprzeciętnym panckiem - wkońcu palki w topie zawsze są ;P
_________________

"Iluwen Bordowy to wtyka niebieskich!!!!!!"
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Piraci Morza Czaszek
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 09:30    [Cytuj]

Assaoth napisał/a:
"Strażnicy:
Tu wg mnie w zasadzie jest jedna skuteczna ścieżka.
Atak, def i CW. "


Bardziej bym postawił na średni def (jak na + do zw), praktycznie brak ataku i potężne cw wraz z bardzo ponadprzeciętnym panckiem - wkońcu palki w topie zawsze są ;P


Niby tak, ale palki to nie jedyna klasa, z którą przyjdzie w grze walczyć, zwłaszcza podczas wojen ;)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Assaoth


;]
Krasnolud
Barbarzyńca

Yrourenstrroner Cabaleugain
Posty: 157
Piwa: 6/25
Skąd: Brogowa

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 09:34    [Cytuj]

Wiesz, ja bym jednak grając strażakiem skupił się na laniu mnichów i palków właśnie. Tak naprawdę to strażak ma okrojonych przeciwników palka (na zatrucie i podpalenie bym się nie rzucał). ze względu na małe hp a duży pancerz - nie jest to klasa uniwersalna, niestety.
_________________

"Iluwen Bordowy to wtyka niebieskich!!!!!!"
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Piraci Morza Czaszek
     
mindmaster


Haart
Mroczny Elf
Berserker

Wiek: 38
Posty: 396
Piwa: 20/8

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 09:56    [Cytuj]

Kelk napisał/a:

Berki:
Berek czystej krwi
Berek offowy
Berek żywkowy

Dla mnie berek "czystej krwi" i offowy to praktycznie to samo. Pozostaje kwestia rozłożenia punktów siła/zręczność, a to o ile ktoś nie zaniedba za bardzo zręczności nie ma wpływu na grywalność klasy. Sprawdzony build i działający.
Co do berka żywkowego to bym się wahał. Nie widzę zbytniego sensu takiego układu. To samo co żywotnością, a nawet więcej, można chyba uzyskać wykorzystując mniej punktów i dając je w wytrzymałość... Na początku może i będzie grywalny, ale jak długo?

Phil napisał/a:
Berki:
Berek pancerny i półpancerny - jedne z bardziej skutecznych ścieżek.


Berek półpancerny jest zdecydowanie jednym z lepszych wariantów, choć można się sprzeczać co kto uważa za berka pancernego lub półpancernego. Ja mam 2145 pancka i prawie 60% ochrony mając 255 poziom i uważam mojego berka za półpancernego.
_________________
Haart
Mroczny Berserker
Grow in Power

Denarius Czarny
Mroczny Najemnik

It's gonna blow!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 10:10    [Cytuj]

Irmis napisał/a:
Co do najemników zgadzam się z Philem - żywkowych jeszcze nie widziałem, a pancerni nawet w początkowych fazach gry sprawdzają się średnio.


Ja tam na s2 póki co nie narzekam ;) Wiem, mógłbym wziąć drowa albo sidana i mieć tyle ataku co defa i wszystko byłoby elegancko, ciężka klasa do ubicia, trochę losowa jeśli idzie o grę nią... ale prawie wszyscy są tacy ;P

Choć w późniejszej fazie gry rzeczywiście, może to nie mieć sensu, szczególnie gdy przyjdzie do umagiczniania przedmiotów:)
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 10:30    [Cytuj]

Khhagrenaxx, ty masz lepsze połączenie i chyba prowadzisz to lepiej od krasiów ;)
A nawet w późniejszej fazie gry te parę dodatkowych punktów w CW się przyda.

Grunt, by nie zaniedbać defa, bo wtedy może się okazać, że masz 300 więcej życiopancka niż pozostali najemnicy, ale trafić cię jest 2 razy łatwiej ;P
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 10:58    [Cytuj]

Cytat:

Barb:
Barb pancerny - tak samo jak w wypadku palka.


Ke?:) pancerny?:)) chyba berkowy:P :) )(Jedyna słuszna droga dla barba:) chyba:) )
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 11:11    [Cytuj]

LITOŚCI - wymieniłem klasy niegrywalne! Czytajcie!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 11:13    [Cytuj]

Kelk napisał/a:
LITOŚCI - wymieniłem klasy niegrywalne! Czytajcie!

Wymieniłeś klasy grywalne i niegrywalne. Gdyby zostawić same niegrywalne, trzeba by połowę wywalić ;P
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 11:14    [Cytuj]

Zapomniałem o jeszcze jednej możliwości u barba.

Barb defensywny (z niewrażliwością). Dość podobny do mnicha defowego, tyle, że wiekszy dmg ma i mniejsze CW. Jednak skuteczny jest głównie przeciwko palkom i to w ograniczonym zakresie.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Kelk
Główny Misiek

Kelk
Człowiek
Berserker
Wiek: 36
Posty: 248
Piwa: 12/8
Skąd: Czersk

Zloto
Wysłany: 2009-08-23, 11:26    [Cytuj]

To może wlepię całość mych rozważań, bo widzę, że zamęt wprowadziłem:
LEGENDA:
czystej krwi - obie cechy główne rozwijane równo, reszta zaniedbana
offowy - rozwijana zr
defowy - dozwijana zw
siłowy, żywkowy, pancerny - wiadomo

Berki niegrywalne:
Berek czystej krwi
Berek offowy
Berek żywkowy

Berki grywalne:
Berek siłowy
Berek pancerny
Berek defowy

Palki niegrywalne:
Palek pancerny
Palek offowy

Palki grywalne:
Palek defowy
Palek żywkowy
Palek czystej krwi
Palek siłowy

Barby niegrywalne:
Barb czystej krwi
Barb pancerny
Barb siłowy
Barb żywkowy

Barby grywalne:
Barb defowy
Barb offowy

?owcy niegrywalni:
?owca czystej krwi
?owca pancerny
?owca offowy

?owcy grywalni:
?owca żywkowy
?owca defowy
?owca siłowy

Rycki niegrywalne:
Rycek czystej krwi
Rycek pancerny
Rycek siłowy
Rycek żywkowy

Rycki grywalne:
Rycek offowy
Rycek defowy

Najmy niegrywalne:
Najm czystej krwi
Najm żywkowy
Najm defowy
Najm siłowy

Najmy grywalne:
Najm offowy
Najm pancerny

Szermy niegrywalne:
Szerm czystej krwi
Szerm żywkowy
Szerm offowy
Szerm defowy
Szerm pancerny

Szermy grywalne:
Szerm siłowy

Gwardy niegrywalne:
Gward czystej krwi
Gward defowy
Gward pancerny
Gward offowy
Gward żywkowy

Gwardy grywalne:
Gward siłowy

Straże niegrywalne:
Straż offowy
Straż żywkowy

Straże grywalne:
Straż czystej krwi
Straż pancerny
Straż defowy
Straż siłowy

Mnichy niegrywalne:
Mnich czystej krwi
Mnich offowy

Mnichy grywalne:
Mnich siłowy
Mnich żywkowy
Mnich pancerny
Mnich defowy
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  WW&BG/SRN&MP
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 17