Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
[split]Z HSP News
Autor Wiadomość
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 13:12    [Cytuj]

?e zbyt mało finezyjny ten hardcore ;P
Ja miałem lepszy pomysł na serwer hardcore ;P
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Raziel

Wiek: 39
Posty: 109
Piwa: 3/11
Skąd: Poznań

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 13:21    [Cytuj]

Serwer hardcore:

Kiedy raz zginiesz to nie żyjesz do końca ery bez względu czy będzie to mobek, turniej czy nieszczęśliwy wypadek na treningu :D
 Autor postu otrzymał 3 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 3 piw(a):
Dark, Tsumoso, Azareus
Dark


Mroczny Elf
Wiek: 31
Posty: 139
Piwa: 2/15
Skąd: ,że znowu?!

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 13:23    [Cytuj]

Raziel napisał/a:
Serwer hardcore:

Kiedy raz zginiesz to nie żyjesz do końca ery bez względu czy będzie to mobek, turniej czy nieszczęśliwy wypadek na treningu :D


W końcu by się nikt nie czepiał, że mało realistyczne ;P Ale trening nie jest do śmierci, więc bez niego,a turniej honorowy więc raczej do pierwszej krwi tylko. Ale taki Last Man Standing... ^^
_________________
Pozdrawiam
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Tsumoso
Raziel

Wiek: 39
Posty: 109
Piwa: 3/11
Skąd: Poznań

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 13:31    [Cytuj]

Wg opisów MG to wszystkie walki są w wojach do krwi ostatniej ;P No chyba, że dla Was np. obcięcie głowy to tylko zadraśnięcie ;P Co do treningów to też napisałem, że to może być nieszczęśliwy wypadek. Nie każdy trening musi się tak kończyć ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Dark


Mroczny Elf
Wiek: 31
Posty: 139
Piwa: 2/15
Skąd: ,że znowu?!

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 13:36    [Cytuj]

Jakby zaszaleć można też zrobić serwer z cyklu "Rescue/Doom the world". Np. moby się kończą i do końca ery wszyscy muszą rozwalić ich hordę ;]

BTW: Może ktoś zrobi split tego tematu od czasu rozmowy o alternatywnych światach?
_________________
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 13:43    [Cytuj]

Przyklad Heroic Serwera w grze Dofus:

exp x2
drop x2

postać jak zginie to ginie (wygrany zabiera jej eq)
Postać można wskrzesić ale zaczyna grę od 1 lvl

U nas trzeba by dodać trudniejsze moby :P
Aby na 15 lvl bać się pchły z 1 :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Dark


Mroczny Elf
Wiek: 31
Posty: 139
Piwa: 2/15
Skąd: ,że znowu?!

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 13:59    [Cytuj]

Spider4 napisał/a:
exp x2
drop x2

Dla mnie postacie w Wojownikach i tak szybko level-upuja i się rozwijają... Chyba, że to miałby być speed serwer...

Spider4 napisał/a:

postać jak zginie to ginie (wygrany zabiera jej eq)
Postać można wskrzesić ale zaczyna grę od 1 lvl

To już ciekawe rozwiązanie - takie które obok powrotu do IV czwartej ery można brać poważnie ;P
_________________
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 14:31    [Cytuj]

SERWER HARDCORE (propozycja ver 2.0 plus )

- Potworki mają statystyki o 20% większe (+20% do obrażeń, ataku, defu, CW, HP, pancerza ALE % ochrony zostaje taki sam bo po co zwiększać? )
- Nie ma "broni szkoleniowych" (pałek, mieczy z CW)
- cena leczenia * 2
- istnieje wskrzeszanie (tzn. jak 0% HP to wiele droższe "leczenie") cena to: jednostkowa cena leczenia 20% hp razy 5 i jeszcze razy 5 (5 razy droższe niż obecnie)
- Ceny wszystkich budynków *2
- kwatery dają zamiast 5 miejsc tylko 3
- ilość złota z potworków -25%
- ceny w sklepach zwiększone o % równy: [ lvl przedmiotu - 50 ] ( minus 50 bo mniej więcej od 50 lvla kasy jest za dużo)
- mnożnik cen ulepszania zwiększony z *5 na *10
- postrachy 20% lepsze, widać je w nieskończoność wysoko, blokada możliwości atakowania solo, dopuszczalne jedynie grupki 4 osobowe, Exp z postrachów pomnożony razy 4
(tzn każdy dostaje lvl postracha razy 2 punktów expa )
- 10 walk turniejowych
- ujemny exp za przegraną na turnieju (by worki turniejowe nie nabiły expa i turniej był bardziej wymagający)
- zerowy exp za przegraną w ataku/obronie (trening), normalny za wygraną
- przegrana na wojnie zabiera exp a do tego wygrany zabiera nam 3% złota z sakiewki
- atakujący na wojnie, jeśli wejdzie bez oporu zabiera kasę równą 50 sztuk złota na lvl (na 100 lvlu zabiera 5k) kasa ta trafia do jego sakiewki i jest niezależna od wygranej dla gildii pod koniec wojny
- czas ochronny 5 dni dla przegranego w defensywie, 4 dni dla przegranego w ofensywie, 4 dni dla wygranego w defensywie, 3 dni dla wygranego w ofensywie
- potworkom w tym postrachom dajemy takie same profity takie jakie mają klasy u graczów
- klasy specjalne dostają też takie przekokszone trochę profki (bo to dość słabe klasy):
a) osiłkom dodajemy profity dające na 7 lvlu:
-- ogłuszający cios (40% na ogłuszenie na 3 rundy: zmniejsza atak i def o 25% )
-- twardy skurczybyk (losowe zmniejszenie obrażeń o 0-100% obrażeń dla każdego ciosu liczona z osobna)
-- potężny (obrażenia jeszcze 2 razy większe niż u normalnego osiłka, umiejętność pasywna i stała)
b) myśliwym
-- niszczyciel (3% na krytyk dmg*2 + 3% na krytyk dmg*3 + 1% na krytyk dmg*5 )
-- ukrycie (gdy myśliwy nie trafia jakimś cudem, my tez nie możemy go trafić)
-- dziki penetrator ;P (33% szans na wejście ciosów pod pancerz)
c) tchórzom
-- udawanie trupa (po każdym upadku tchórza nie można go trafić póki on nam nie zada jakiś obrażeń)
-- nie do zdarcia (upadki działają na niego tylko z połową siły swych negatywnych skutków)
-- nietykalny (posiada 1,5 razy więcej defa i minimalna szansa trafienia spada z 5% na 3%)
d) weteranom
-- stary wyjadacz (odporny na krytyki, odporny na ciosy wchodzące pod pancerz, 10% odporności na ciosy)
-- niestrudzony (postać ta nigdy nie upada)
-- wojownik ( co rundę 5% szans na włączenie się różnych okrzyków trwających po 3 rundy: +100% ataku, +100% defa, -33% otrzymywanych obrażeń, +100% dmg )
e) mędrcom
-- potomek trola (regenka 4% HP z szansą 50%; potężna regenka)
-- szaman (neguje efekty regeneracji u postaci gracza, rzuca klątwy zmniejszające atak, zmniejszające def, zmniejszające obrażenia lub zwiększające otrzymywane obrażenia o 25% na 3 rundy z szansą po 5%)
-- wampiryzm ( z szansą 40% wysysa nam 2% HP i przywraca sobie 2% HP )

- potężne klasy jak pogromca itp też dostają profity klasowe, jeszcze potężniejsze
- poszczególne rasy otrzymują pewne bonusy np.:
a) wszystkie zwierzęta dostają zwierzęcy szał (5% szans na szał trwający 3 rundy który zwiększa obrażenia i atak o 10%)
b) Ożywieńcy dostają 5% na zmniejszenie obrażeń o 10-30%
c) Olbrzymy dostają 5% na powalenie wroga ciosem (nie może w tej turze wykonywać ataku)
d) Duchy dostają 5% szans na stanie się niematerialnymi przez 3 rundy (nie mogą atakować ani otrzymywać obrażeń)
e) Konstrukty dostają 1% na zignorowanie obrażeń
f) żywiołaki dostają 5% a regenkę 2% HP
etc etc

Nie musi być super zbalansowane, ważne, żeby było HARDCOROWO ;P
Jestem hardkorem ;P
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
 Autor postu otrzymał 5 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 5 piw(a):
Haspen, Kefeon, Dark, Gaared, Kelk
mindmaster


Haart
Mroczny Elf
Berserker

Wiek: 38
Posty: 396
Piwa: 20/8

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 14:41    [Cytuj]

Można by wprowadzić coś takiego testowo na jakimś przyspieszonym serwerze. Ja bym się pisał na testowanie tego :D
_________________
Haart
Mroczny Berserker
Grow in Power

Denarius Czarny
Mroczny Najemnik

It's gonna blow!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 15:37    [Cytuj]

Cytat:
- 10 walk turniejowych


O matko. Ja miałem nadmiar emocji przy 3. Jak wprowadzili 7 to do dziś ledwo wyrabiam. 10 mnie zabije ;p

Cytat:
dziki penetrator

Ciekawe, ilu ludzi zaatakowałoby go dla samej przyjemności? Btw w IV erze był taki mobek co się chyba Kordian Gwałciciel nazywał ;p ;p;p
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 20:39    [Cytuj]

Warkim Gwałciciel, nie Kordian ;) I on powróci jeszcze ;)

Pomysły Tsu są fajne, ale wprowadzenie czegoś takiego... ciężka sprawa ;) Ilości kodowania tego - koszmar ;) Nie chciałbym być tym, kto zadałby to programistom do pisania ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 21:04    [Cytuj]

Cytat:
Pomysły Tsu są fajne, ale wprowadzenie czegoś takiego... ciężka sprawa

Większość tych propozycji to zmienione mnożniki różnych rzeczy, co jest raczej nietrudne do wprowadzenia.
Nowe profity dla mobów - fakt, tu raczej może być ciężko coś takiego zrobić, szczególnie, że moby chwilowo nie mają żadnych profitów (czyli pewnie wymagałoby to dodania sporo rzeczy do kodu żeby to umożliwić). :>
Pozostałe (jak więcej walk na turnieju, czy punkty minusowe za przegrywanie) nie wydają się być mocno skomplikowane z punktu widzenia kodowania (chociaż z tego co słyszałem nt. jakości tego kodu to nie wiem :P ).
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
mindmaster


Haart
Mroczny Elf
Berserker

Wiek: 38
Posty: 396
Piwa: 20/8

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 21:50    [Cytuj]

Weźmy na przykład coś prostego na start - serwer przyspieszony i utrudniony - co 12 minut nie nalicza 1 tury tylko 6, rozgrywka trwa miesiąc zamiast pół roku, potwory statystyki x2, ilość złota i prawdopodobieństwo wypadajek x0,1, turnieje ze względu na przyspieszenie powiedzmy 14 walk.
_________________
Haart
Mroczny Berserker
Grow in Power

Denarius Czarny
Mroczny Najemnik

It's gonna blow!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Tsumoso
GWN Technocrat


Tsumoso
Krasnolud
Posty: 512
Piwa: 86/82
Skąd: GWN

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 22:15    [Cytuj]

Haart, przesadziłeś z tym mnożnikiem dla złota. Sprawi to, że w początkowej fazie gry wszyscy się będą musieli chyba turami leczyć ;P
No tak też może być ciekawie w sumie ;P
Może jakby tyćkę więcej potionów było na start, mnożnik złota troszkę wyższy to reszta byłaby ok.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor"
Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Gildia Wielkich Niezależnych
     
Yossarian
koks


Burm Szeroki
Ork
?owca
Wiek: 34
Posty: 226
Piwa: 3/8

Zloto
Wysłany: 2009-05-31, 22:18    [Cytuj]

Można by więcej złota na start - coby dało radę się leczyć przez kilka pierwszych poziomów. A kto sobie sprzęcior od razu kupi ten ma problem ;P

Btw. Moderator, split ;P Albo przynajmniej... Daj Kamienia! ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 16