Aż strach przyznać ale błękitni panowieElasharr i Enigma mają w 100% racji i się z nimi zgadzam, zauważyli poprawnie to czego Bolivar oczywiście nie widzi Nie widzi, że w obecnej sytuacji: wszystkie poprawki były ok ale ta jedna: TOTALN? PORAŻK? LOGISTYCZN?.
7 dniowy okres ochronny = wielkie gildie jak HSP czy GWN są nieśmiertelne i nikogo się nie muszą obawiać. Nawet jak na wojnie będą poturbowane to potem tydzień spokoju i heja dalej kogoś zmłócić. Bez stresu, bez konsekwencji, bez większych taktyk. Dajemy jakąś mniejszą gildię i niszczymy. Era zostaje zdominowana przez dwie największe frakcje.
Po drugie powaliło was z tak długimi okresami ochronnymi, jeszcze tu coś słyszałem o 14-21 dniowych... ?! Nosz kurna, lucie... To co proponuje Enigma było by w sam raz.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Parn, w sumie racja. Warto rozróżnić tutaj też agresora od obrońcy. To może coś w stylu:
Agresor(zwycięzca) = 2 dni wolnego
Agresor(przegrany) = 5 dni
Obrońca(zwycięzca) = 3 dni
Obrońca(przegrany) = 6 dni
Należy też wziąć pod uwagę, że 2 dni wolnego to w zasadzie 3 dni regeneracji. W końcu wojska idą 24 h, więc daje to nam dodatkowy dzień odpoczynku. Więc w zasadzie 6 dni wolnego daje już pełną regenkę przed następną wojną.
No i tak - to co wymyślił Parn też jest dobre: skrócony okres ochronny powinien być tylko dla gildii która jest jednocześnie agresorem i jednocześnie wygrała.
Wygrana obronna powinna być nagradzana pełnym czasem ochronnym.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
To wojna jest sprawiedliwa? Sorry, ale naprawdę miałem niezły ubaw. Może dorzucić jeszcze opcję głaskania za przegraną wojnę?
Niestety tak się pechowo zdarza, że wojny wygrywa silniejszy i nic tego nie zmieni - tak samo jak w Turnieju czy najlepszy zawodnik w topie (jest najlepszy).
Jeżeli miałbym wprowadzić te zmiany to dlaczego nie dać ograniczenia, że gracze z top50 mają tylko 80% wartości współczynników - przecież gracze z poza top50 nie będą mogli ich pokonać i jest to niesprawiedliwe. Może ograniczmy im złoto, albo możliwość leczenia. O super pomysłem będzie zmniejszenie im ilości tur - przecież i tak są silni...
Idziemy z tymi zmianami?
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Dyskusje więc może.... Z trudniejszych do zaimplementowania:
wykończenie wojną : wojownik w trakcie wojny nie może wyleczyć 10-20% zadanego mu dmg
przykład: mam 1000 życia, w walce straciłem połowę, czyli 500, w następnej walce mam max 950-900 hp, jak przegram to mam 900-800. Dobrze by było gdyby to też tyczyło się pancerza, bo jak zauważono najlepiej chyba będą mieli rycerze, bo pancerz zawsze jest na full
Zero czasu ochronnego: to jest wojna. Chcesz być przygotowany na kolejny atak: zawrzyj rozejm, bo przywrócenie życia na max trwa 5 dni. Słabsza gildia atakuje przeciwnika wycieńczonego wojną... walczący już x dni ludzie nie mają sił, brak prowiantu w oblężonej twierdzy, liczne rany etc. czemu mam nie wygrać z kimś kto padł jednego dnia kilka razy?
Tudzież wykupny okres ochronny, pamiętacie Gildię NPC Gwardia Lotharis czy jak to tam było? Wpłacasz x kasy (jakiś mega trudny wzór zależny od liczby osób w gildii i średniego poziomu) i w zamian można wyznaczyć NPC do obrony (lub napis: ta gildia jest pod ochroną Gwardii nie możesz jej atakować przez kolejne x dni - kto co woli). Lub wykupić się w innej gildii, aby ta w razie czego zaatakowała agresora.
Budynki:
medyk - opatrzy, zmniejsza % nieodnawialnego hp, powiedzmy 0,1; 0,3; etc i tak aż do 3-5%
wieża łucznicza - max 15% na zadanie x obrażeń atakującemu. Powiedzmy max 10% na zadanie 10dmg w każdej turze, coś jak profit.
Kusznicy - max 5% na zadanie 50 obrażeń. (sprzężone z łucznikami, do wyboru tylko jedno) tudzież można wszystkie trzy połączyć i gildia wybiera 1 z 3
Przyznam, że wojny jakie są w tym momencie to większości efekt rozmów na zlocie - miały być proste i łatwe do zrobienia... i są. Nie wiem czy jest sens dalej ich komplikować.
Jeżeli tak to niestety nie wiem czy będzie to możliwe na s1 - sporo zmian, sporo pracy i zabawy z szukaniem (na co najwięcej czasu się traci). ?atwiej jest dopisać nowe rzeczy bez bezpośredniego powiązania z kodem Wojtka.
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Bolivar, warto by zauważyć, że osoby, które postulują zmniejszenie okresu ochronnego wygranym gildiom, same należą do gildii najsilniejszych.
Obecnie okres ochronny faworyzuje mocne gildie, bo czyni je niezwyciężonymi. To już nawet nie chodzi o utrudnienia, ale o to, że są one nie do pokonania. Co z tego, że 5 silnych gildii, ze środka stawki, zawrze sojusz, skoro on nic nie da. Bo nie da się atakować kolejno, by coraz bardziej wymęczać silnego przeciwnika, który wszystkim zalazł za skórę. Gdy straci zbyt wielu wojowników, to po prostu nic nie będzie robić przez 6-7 dni, by powrócić do pełni sił.
Gdzie tu jakikolwiek sens i realizm? Wchodzisz na wrogi teren i nawet jeśli przeciwnicy przygniatają Cię liczebnie, to nie musisz się przy podboju niczego obawiać, bo wrogowie muszą podchodzić pojedynczo i dać jeszcze czas na wypoczynek między walkami.
//Edit:
Elasharr napisał/a:
Agresor(zwycięzca) = 2 dni wolnego
Agresor(przegrany) = 5 dni
Obrońca(zwycięzca) = 3 dni
Obrońca(przegrany) = 6 dni
Należy też wziąć pod uwagę, że 2 dni wolnego to w zasadzie 3 dni regeneracji. W końcu wojska idą 24 h, więc daje to nam dodatkowy dzień odpoczynku. Więc w zasadzie 6 dni wolnego daje już pełną regenkę przed następną wojną.
Najlepsza propozycja jaką tu widziałem. Podpisuję się oboma rękami
Po drugie powaliło was z tak długimi okresami ochronnymi, jeszcze tu coś słyszałem o 14-21 dniowych... ?
To sie miało tyczyć tylko powtórzenia tej samej wojny czyli dana gildia miała by okres ochronny tak długi tylko przed jedna gildia z która juz przegrała
heh Bolivar, my mowimy jedno, a Ty caly czas drugie. Moze jakas konsultacja z reszta teamu zamiast caly czas pisac, ze nadal traktujemy wszystkich tak samo.
Parn, to chyba z Jennem - on widział co siedzi w kodzie i wie ile to oznacza zmian... ew. wpadnie na jakiś genialny sposób by wprowadzić to co proponujecie bez przebudowy całej wojny...
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Wojny miały być na początku proste. I takie są i będą na razie. Okres ochronny na chwilę obecną będzie wynosił 7 dni dla każdego, chyba, że wpadniemy na prosty sposób wdrożenia zróżnicowania według np. proponowanych warunków.
Ja wiem, że to się wydaje proste, ale kod Wojtka taki prosty wcale nie jest ;-)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum