Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Wojna
Autor Wiadomość
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 19:57    [Cytuj]

Zdaje się ze ilość punktów do zdobycia jest równa do obu stron, podobnie jak ilość wygranych walk. Wynika to z tego, że te ilości są brane na podstawie średnich branych z obu walczących stron... W przyadku ilości wygranych to jest średnia ilość sumy członków obu stron, a w przypadku punktów to jakaś średnia levli pomnożona przez coś... ;P
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 20:04    [Cytuj]

co za :> ..... trzeba iść na ilość członków gildii :)


Jak sie padło w wojnie i się wojnę zakończyło to ma sie 100% życia wojennego ili niet?:>
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 20:07    [Cytuj]

Wiesz, dlatego są 3 sposoby na zakończenie wojny.
1. Na zabicia, czyli liczniejszej łątwiej wybić słabszą
2. Na punkty, to jest raczej dla każdej, ale masówki w szczególności mają lepiej
3. Na wygrane, tu jest szansa mniejszych gildii, bo nie trzeba wybić wszystkich przeciwników liczniejszej. Wystarczy tylko wygrać dość, aby móc ten warunek spełnić...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 20:15    [Cytuj]

Cytat:
3. Na wygrane, tu jest szansa mniejszych gildii, bo nie trzeba wybić wszystkich przeciwników liczniejszej. Wystarczy tylko wygrać dość, aby móc ten warunek spełnić...



screen

To teraz wyjaśnij mi jak spełnić ten warunek skoro od momentu 1-1 wygranych u obu gildii było 100%
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 20:20    [Cytuj]

Wódz widzi dokładnie ile jest walk wymaganych(wystarczy że kliknie zakończ wojnę i tam ma podane wszystkie warunki jakie trzeba spełnić), a to że waszego szefa nie ma, to już nie mój problem... W tym wyświetlaniu jest błąd... mi np. wyświetla już prawie 72 godziny nieaktywości, a u Vita jest że wojna aktywna...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Elasharr
Hersztunio


Ork
Mnich
Wiek: 37
Posty: 138
Piwa: 7/21

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 20:29    [Cytuj]

Ehh, mi się ten okres ochronny nie do końca podoba. Przydatny jest bardziej dla przegranych, co by nie byli gwałceni non stop.
Ale dawać gildii 7 dni nietykalności za to że zjechała inną gildię to przesada! Bo atak na inną gildię powinien się wiązać z ryzykiem osłabienia. A tu można zaatakować zupełnie beztrosko, bo i tak mamy potem czas na zregenerowanie się do pełna.

Te okresy ochronne powinny być skrócone znacznie. Dla przegranych powiedzmy te 6 dni, żeby zdołali się wyleczyć tak prawie do końca. Ale dla zwycięzców to bym dał ze 3 dni i starczy.

No bo teraz to wojenka się stanie zbyt beztroska. Starczy tylko mieć cały czas kogoś słabszego do lania i jest się nietykalnym.

Żeby nie było, reszta zmian super. Nie mam zastrzeżeń, jak na razie ;P
_________________

Każdy exp jest dobry.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 20:32    [Cytuj]

Atakować inną gildię można - nie ma ochrony (o ile ta inna gildia nie ma ochrony).
Jeżeli ktoś nas atakował - my możemy atakować innych (rezygnujemy wtedy dobrowolnie z ochrony).
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Asbagarin


Asbagarin
Mroczny Elf
Barbarzyńca
Wiek: 39
Posty: 81
Piwa: 5/2
Skąd: Poznań

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 20:44    [Cytuj]

Skrócić czas do 2 dni i pozostawić możliwość podjęcia szybszych działań wojennych przez mistrzów obu gildii, które podejmą chęć zmierzenia się. Poza tym dodałbym budynek, czy zmodyfikował świątynie, 3 poziomy:
1-daje 30% regeneracje w czasie pokoju/ 15% w czasie wojny i umożliwia wskrzeszenie w czasie pokoju, umożliwia wskrzeszenie jednego wojownika podczas działań wojennych
2- daje 40% regeneracje w czasie pokoju/ 20% w czasie wojny,umożliwia wskrzeszenie trzech wojowników podczas działań wojennych
3-daje 50% regeneracje w czasie pokoju/ 25% w czasie wojny,umożliwia wskrzeszenie pięciu wojowników podczas działań wojennych (Wojowników wybiera mistrz gildii)
Nie można wskrzeszać jednego wojownika więcej niż raz
_________________
http://lineage2aurora.pl/
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Elasharr
Hersztunio


Ork
Mnich
Wiek: 37
Posty: 138
Piwa: 7/21

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 21:03    [Cytuj]

Bolivar napisał/a:
Atakować inną gildię można - nie ma ochrony (o ile ta inna gildia nie ma ochrony).
Jeżeli ktoś nas atakował - my możemy atakować innych (rezygnujemy wtedy dobrowolnie z ochrony).


Tak, rozumiem. Ale mi nie chodzi o to, że nie można atakować, tylko o to, że nie można być atakowanym przez te 7 dni.
Tak jak ktoś wcześniej napisał, zupełnie nie mają wtedy sensu sojusze.

No, na przykład teraz ma wojnę GWN i BG. Obie gildię mają swoich sojuszników. Tylko co w takiej sytuacji mogą zrobić ci sojusznicy? Poczatkowo sens był taki, że powiedzmy BG wygrywa, to sojusznicy GWN-u się rzucają na osłabione BG i biorą rewanż.

Teraz to co najwyżej będą się odbywać nieustanne migracje wojów między sojusznikami, bo to jedyna metoda wsparcia. Nie wiem czy o takie migracje chodziło w założeniu...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 21:22    [Cytuj]

Z jednej strony masz rację i zgadzam się z tobą, ale z drugiej gdy mamy mniejszą gildię (np. 10 osób) i dwie większe (po 15 osób) o charakterze złym (tak umownie) to te dwie gildie mogą spokojnie po niej jeździć i właściwie zahamować jej rozwój nie dając najmniejszego oddechu. Dlatego zostało wprowadzone to organicznie. Tak samo, w tym momencie można prowadzić jedną wojnę równocześnie - taka nauczka po Zjawach ;-).
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Elasharr
Hersztunio


Ork
Mnich
Wiek: 37
Posty: 138
Piwa: 7/21

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 21:40    [Cytuj]

Bolivar, no i znowu wracamy do kwestii sojuszów. Zakładając, że ta 10-osobowa mała gildia będzie miała po porażce te 6-7 dni oddechu, jest to wystarczający czas, aby znaleźć sojusznika, który pomoże obronić się przed tymi dwiema złymi gildiami.

Z kolei te dwie złe gildie, miałyby krótszy okres ochronny(2-3 dni), co by narażało je na ryzyko, iż ktoś je pojedzie, zanim zaczną znowu ucztować na tej słabszej. Po prostu atak, nawet na słabszą gildię wiązałby się z ryzykiem, że będziemy osłabieni przez jakiś tam czas i łatwiejsi do pojechania.

Co do Zjaw i kilku wojen jednocześnie - cóż, wtedy zasady gry były inne trochę :) Myślę, że dałoby się zrobić fajne wojny sojusz vs sojusz :) No ale nie wszystko na raz. Teraz trzeba ulepszać te wojny co są, żeby były możliwie ciekawe i dodawały jak najwięcej atrakcyjności grze ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 22:01    [Cytuj]

Cytat:
okres ochronny(2-3 dni),

A ty zapominasz że woje tonie ogame żebyśmy musieli zaglądać tu 2 razy dnia :) po to jest obek żebyśmy mieli czasem 5-6 dni wolnego:) ........a z takim warunkami to sie zdarzy że chwile mnie nie było i od razu po wojnie bedzie:)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Elasharr
Hersztunio


Ork
Mnich
Wiek: 37
Posty: 138
Piwa: 7/21

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 22:17    [Cytuj]

Z tym że jak jest się mistrzem to jednak wypada zaglądać nieco częściej niż tylko raz na tydzień w sobotę ;) To chyba normalne, że jak decydujesz się być mistrzem gildii, to chcesz poświęcić tej grze więcej czasu. A jeśli sobie chcesz zrobić trochę wolnego, możesz przekazać mistrzowanie komuś innemu, kto będzie czuwał nad sytuacją.
_________________

Każdy exp jest dobry.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Parn

Wiek: 40
Posty: 178
Piwa: 3/4

Zloto
Wysłany: 2009-05-17, 22:34    [Cytuj]

Ja sie zgadzam, ze jedna z gildii powinna miec okres 3-4 dni, tylko nie wiem czy atakujacy czy zwyciezca. Chyba skrocony okres powinien byc w momencie w ktorym agresor i zwyciezca wojny to ta sama gildia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Enigma


Enigma
Gnom
Rycerz
Wiek: 36
Posty: 65
Skąd: Z podziemi

Zloto
Wysłany: 2009-05-18, 08:44    [Cytuj]

Gildia przegrana - okres ochronny 5 dni (75% wyleczone)
Gildia wygrana - okres ochronny 2 dni (30% wyleczone)
_________________
Nie idę do nieba bo mam lęk wysokości...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15