Witam, gram sobie mnichem lancertem, aktualnie mam 28 poziom i mam pare pytan :p
Po pierwsze, za pare dni bedzie poziom 40, jaki wybrac wtedy profit klasowy?
Czy wybrac sztuki walki i czy kumuluja sie one z Anatomia istot, ktora jest dostepna od 100lvl?
A jesli wybrac inny profit klasowy to ktory najlepiej?:P
Teraz odnosnie ekwipunku, czy kupowac jakies okreslone przedmioty czy np wg ilosci pancerza, dodatkowych statystych czy punktow obrony?
Jaka bron wybierac najlepiej na ktorych poziomach :p
W jakie statystyki pakowac punkty na kazdym poziomie?
Teraz gram na czuja jak cos pasuje to biore to, tylko ze nie wiem czy dobrze robie
to chyba tyle mam nadzieje, ze dostane jakies porady konkretne bo nie znalazlem nic ciekawszego na forum
Wspaniały wybór dobry build
Profit na moje koniecznie regeneracja.
A w pancerzach bym szedł pod pancerze unikowe i robił mnicha unikowego.
Masa żywotności.
Wytrzymałości tyle co pod broń i pancerze.
Biżuteria w unikach i też sporo punktów tak by nie dał się trafiać za łatwo
Profity sprzężone do siły do uników i pancerza.
Siłę i zręczność bym olał tylko tylko tyle co niezbędne pod sprzęty.
Przy założeniu że gustujemy w sprzetach z wysokimi wymaganiami wtyki zwinki i żywotności. A te z wymaganiami siły i zręczki omijamy. Bo już w tej erze widziałem siłkowego szerma uparcie podnoszącego rycerskie zbroje.
regeneracja w sensie boska łaska, tak zgodzę się, powinieneś inwestować w życie, wtedy więcej ci się zregeneruje, wytrzymałości pod jakiś próg, do noszenia średnio dobrych pancerzy, najlepszych nie założysz bo to byłaby zbyt duża inwestycja w wytrzymałość
jednak co do przedmiotów typu pierścienie, amulet, spodnie i płaszcz, kup takie które dają zręczność i siłę, do których masz najmniejsze bonusy, by unieść przedmioty które mogą wymagać o kilka punktów więcej niż masz w tych cechach, a zaoszczędzone punkty inwestuj przede wszystkim w żywotność nie zapominając o zwinności, to są cechy w których bonus z włożonych punktów będzie największy, co za tym idzie większe korzyści
_________________ We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Arnatos, ja na jego miejscu bym jednak podłożył ciut więcej w siłę, przecież za często nie będzie trafiał, a jak trafi na niego jakiś berek z ładniejszym unikiem to odda skórę baardzo łatwo. Na mój gust to bardziej siła+ sztuki walki i jechanie rycków (sztuki przecież wchodzą 50/50). Uniki na średnim-dobrym poziomie. Wt i Żyw jak napisali poprzednicy.
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Wspaniały wybór dobry build
Profit na moje koniecznie regeneracja.
ok to juz wiem ktory wybrac, lecimy dalej
Arnatos Malvoy napisał/a:
A w pancerzach bym szedł pod pancerze unikowe i robił mnicha unikowego.
czyli jakie pancerze kupowac? te ktore maja najwiecej ataku/obrony/ochrony/pancerza?
Arnatos Malvoy napisał/a:
Masa żywotności.
Wytrzymałości tyle co pod broń i pancerze.
rozumiem
Arnatos Malvoy napisał/a:
Biżuteria w unikach i też sporo punktów tak by nie dał się trafiać za łatwo
czyli kupa zwinki?
Arnatos Malvoy napisał/a:
Profity sprzężone do siły do uników i pancerza.
ok
Arnatos Malvoy napisał/a:
Siłę i zręczność bym olał tylko tylko tyle co niezbędne pod sprzęty.
Przy założeniu że gustujemy w sprzetach z wysokimi wymaganiami wtyki zwinki i żywotności. A te z wymaganiami siły i zręczki omijamy. Bo już w tej erze widziałem siłkowego szerma uparcie podnoszącego rycerskie zbroje.
ok:P
edit: A jak z broniami/tarczami? Nosic tarcze? A jesli tak to ktora? Puklerz (21obrony) czy wbijac ogromne ilosci zywotnosci zeby kupic taka ktora na 40lvl daje 7obrony i 128 zywotnosci?
Pancerz powinieneś mieć mnichowe, najprościej mówiąc te które w wymaganiach mają dużo wytrzymałości i żywotności.
Ewentualnie możesz początkowo nosić zbroje rycerzy(wymagają siły i wytki)
Patrząc na twoją postać, to chyba wychodzisz z założenia, że trzeba równomiernie ładować w cechy. Totalny błąd
Powinieneś inwestować głównie w cechy klasowe, czyli w twoim wypadku żywotność i wytrzymałość. Twoją cechą poboczną powinna być zwinność. W zręczność nie ładuj nic najlepiej.
W początkowej fazie kluczowe jest też posiadanie odpowiedniej siły aby unieść najlepszą możliwą broń, czyli dwie pałki szkoleniowe z 30 levela:
pałka szkoleniowa [żelazo] 3 3 [4] 0% 0 3 3 686 zl. 30 93 21 21 15 15
Czyli chwilowo powinieneś pakować wyłącznie siłkę pod te pałki. A potem pod następne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum