Skoro już mamy niepotrzebne trucizny, to może je jakoś wykorzystać? Mowa tu o walkach z bestiami, wojnach czy questach (na treningach i turniejach by nie działały). I tak np.
Jad Pajęczy -50 życia - 2% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 0,5 dmg
Jad Węża -75 życia - 3% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 0,75 dmg
Jad Skorpiona -100 życia - 4% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 1 dmg
Jad Wężowca -125 życia - 5% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 1,25 dmg
Silna Trucizna (poz. 1) -1000 - 6% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 10 dmg
Silna Trucizna (poz. 2) -1500 - 7% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 15 dmg
Silna Trucizna (poz. 3) -2000 - 8% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 20 dmg
Silna Trucizna (poz. 4) -2500 - 9% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 25 dmg
Silna Trucizna (poz. 5) -3000 - 10% na zatrucie przeciwnika na 3 tury o mocy 30 dmg
Zatrucie działałoby kilka walk (do ustalenia), samą truciznę zaś można by nałożyć u alchemika bądź w cechu łowieckim. Powiedzmy, że im wyższy lvl tym lepszą truciznę można nałożyć. Pierwsze dwie są symboliczne, bardziej jako składniki nieopłacalne do nakładania.
Pytanie tylko, czy da się wprowadzić "profit czasowy" czyli taki, co działa np. 5 walk.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum