Wczoraj w nocy doszedł szturm GWN na RA połączone z WBG. 3 walki zostały zdublowane (odbyły się dwa razy) ale nie wiem czy to było zgłaszane czy nie. Najlepsze jest to, że mieliśmy zmniejszony dmg i żeby było ciekawiej to nawet w tych zdublowanych dmg był różny :
Esmersharr Potępiony 4956 / 4956 4282 1905 243-324 86 II 55%
poziom 244 2675 / 2675 (48%)
Esmersharr Potępiony 4956 / 4956 4282 1905 168-225 86 II 55%
poziom 244 2675 / 2675 (48%)
Ranagall 2528 / 2528 4330 1798 743-993 62 II 43%
poziom 247 2455 / 2455 (55%)
Ranagall 2528 / 2528 4330 1798 506-676 62 II 43%
poziom 247 2455 / 2455 (55%)
Tsumoso 3795 / 3795 2001 4881 286-382 112 II 5%
poziom 254 5337 / 5337 (68%)
Tsumoso 3795 / 3795 2001 4881 267-357 112 II 5%
poziom 254 5337 / 5337 (68%)
Walka Haarta była tylko jedna, ale dmg miał zmniejszony o 1/3
Haart 1643 / 2694 4470 2079 487-651 65 II 45%
poziom 256 2757 / 2757 (56%)
Oczywiście nie jest to jakieś tłumaczenie się, bo generalnie naszym przeciwnikom też pozmniejszało dmg, jednak w jakimś tam stopniu wynik został wypaczony
Esmersharr, z tego co widziałem to przy zdublowanych walkach w jednej obie strony miewały wyższy dmg, w drugiej obie niższy, co nie zmienia faktu że w kazdej zdublowanej strona gwnu przegrała. W przypadku Haarta, nawet dodając 400(mimo że zmniejszyło mu o jakieś 350) dmg do każdego zadanego przez Haarta ciosu, nadal by przegrał, choć byłaby to minimalna przegrana.
Wg mnie nie ma co roztrząsać kto by wygrał a kto nie, ale i tak zmniejszenie samego ataku przy zostawieniu pozostałych parametrów zmienia rezultat walki, bo przewagę wtedy zyskują ci co mają więcej życia, cw itp. Ale jak mówię, to nie o to chodzi, jest bug i byłoby miło go wyeliminować
wojny w obecnej formie de facto nie mają sensu - same pobugowane walki, powinno to po prostu być naprawione
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Fayl, nie wiem czy anulować... Logi właśnie już zniknęły, ale w walkach zdublowanych obie strony miały zmieniony dmg, a nie tylko tak jak Esmesharr podał, powyższe osoby. Jak sprawzdałem np. w walce Głoda z Esmesharrem, pierwsza gdzie Głód stracił więcej hp, obie strony miały wyższy dmg, w drugiej obie niższy dmg, ale obie walki wygrał Głód. Można by dyskutować, jesli by w walkach następowały różne wyniki, typu jedną wygrała strona gwnu, drugą ra, ale tu zawsze czy z podwyższonym czy z obniżonym dmg wygrywała strona broniąca(a dublowanie przez niecierpliwe klikanie, więc sami sobie winni). Jedynie moja walka, która jest jedna bo ja miałem klikać, ma zaniżony dmg Haarta, który jest zapewne wynikiem mojego ochlania napojami(dopiero Azorek mi przypomniał że to buguje walki). Ale sam random trafień nawet po dodaniu brakującego dmg, nie zmieniłby wyniku walki, a jedynie zostawił mnie ledwo żywego...
Fayl, Jak Piraci na retro chcieli powtórzenia zbugowanych walk to nie dostali, co innego dublowanie walk(wina tego że klikają obie strony jednocześnie). Szaleństwa z dmg znikną po wyłączeniu miksturek, zaś dublowanie walk to jest wina graczy, którzy są tak niecierpliwi że wyczekują żeby być tymi którzy kliką... Tu powinno być coś w stylu opóźnienia kliknięcia po stronie broniącej(dodatkowe X minut) tak żeby atakujący mógł kliknąć w spokoju(nawet 30 sekund by wystarczyło). Czyli innymi słowy po podstawieniu obrony, obrońca widzi dodatkowe np. 30 sekund na timerze, dzięki czemu jeśli atakujący jest online to zdąży kliknąć sam, jeśli nie ma to te 30 sekund i tak nie zmieni nic, bo raczej do dubla nie dojdzie...
Ja uważam że możliwość wielokrotnego bronienia to nie jest coś co jest koniecznością, z prostego powodu. Atakujący nie może kliknac kilka ataków jednocześnie, ma limit. Obrońca też nie musi mieć możliwości klikania wielu obron...
może prościej to rozwiązać.
jeśli przy atakującym który jest pod bramami miasta zostanie przypisany obrońca walka z automatu (jeżeli został przypisany w momencie ataku to w momencie dojścia walka).
Atakujący pod dojściu stoi cały czas pod bramami, więc jak pokona jednego obrońce, to dalej tam jest - musi kliknąć "atakuj" lub "grabież" żeby zdobyć punkty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum