Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Ork łowca
Autor Wiadomość
Abraham_Lincoln

Hulk
Ork
?owca
Posty: 3

Zloto
Wysłany: 2010-11-13, 14:36   Ork łowca [Cytuj]

Cześć,
Jakie cechy najlepiej rozwijać będąc orkiem - łowcą ?
Druga kwestia, lepiej nosić 2 bronie czy tylko jedna sztuka lecz za to z tarczą ?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-11-13, 14:41    [Cytuj]

Jeżeli to prawda co mówi Khere to sie poznęcam nad Tobą ;P

Tak, nosisz do 12 poziomu 2 pałki wymagające 31 siły a na 12 poziomie zakładasz tarczę z bonusem do hp. I tak aż do 20 poziomu gdzie znowu bierzesz pałki wymagajace 62 siły :D
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-11-13, 14:42    [Cytuj]

3 najwazniejsze dla Ciebie cechy to dwie klasowe, czyli zręczność i żywotność, oraz jedna nieklasowa do której masz spory bonus jako ork czyli siła. A reszta to tylko po to żeby założyć lepsze przedmioty i nic ponad to...

Co do broni to zależy na jakim poziomie, i jak rozwiajana postać. Docelowo to albo będziesz brał 2 jednoręczne bronie, albo 1 dwuręczna, ale nigdy broń+tarcza. A teraz pewnie bym Ci radził jednak 2xpałka szkoleniowa i trzymaj się tych pałek tak długo jak się da... Z doświadczeń i obserwacji wnioskuję że prócz okresu od 12 do 20 levla tarcza nie jest najlepszym rozwiązaniem...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2010-11-13, 14:45    [Cytuj]

Cześć.

Zręczność i Żywotność! Dodatkowe punkty przeznaczaj w siłę (zarówno z przedmiotów magicznych jak i punktów które dostajesz co poziom, zawsze część - ale to później, w siłę można wpakować), noś 2 gnaty a potem, gdy będzie możliwość przezbrój się w dwuręczne bronie berserkera (poznasz je po tym, że wymagają dużo siły i zręczności).

Ogólnie właśnie broń berserkera powinna być dla Ciebie odnośnikiem ile siły powinieneś mieć, resztę punktów, które będą Ci zostawać przeznaczaj jak wspomniałem, w zręczność i żywotność (w tej kolejności).

To tak pi razy drzwi, jak załapiesz to sam będziesz widział czego Ci akurat w danej chwili najbardziej potrzeba i wypracujesz swoją strategię rozwoju postaci ;)

ed. wiedziałem, że ktoś mnie uprzedzi, bądź tu dobry ;p
edd. nie słuchaj Azareusa, walić tarczę, nie marnuj punktów na zwinkę ;P żartuję, to też opcja, ale ja bym nie mieszał bo potem nie będziesz mógł się od razu przesiąść na dwuraki :]
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-11-13, 14:57    [Cytuj]

I zaglądaj czasem na plac targowy... Tam możesz czasem kupić broń czy inne sprzęty taniej niż w dzielnicy kupieckiej...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Abraham_Lincoln

Hulk
Ork
?owca
Posty: 3

Zloto
Wysłany: 2010-11-14, 20:39    [Cytuj]

Zwinność/Uniki mam całkowicie olać ?
Nie będę zbierał oklepu za bardzo ? :>
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2010-11-14, 20:55    [Cytuj]

Abraham_Lincoln, troszkę zwinności na starcie się przydaje, ale pozniej to strata pkt raczej zwłaszcza przy rasie z minusem... zręcznościowcy i tak będą mieli na Ciebie 95% a reszta ok 50% Dla łowcy później za uniki robi żywotność ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-11-15, 14:06    [Cytuj]

Bywało tak że ork łowca walcząc z orkiem łowcą wygrywał dla tego że miał 100 obrony więcej mimo mniejszych peżetów i dmg. ;P
Tak było na "średnim etapie"(ok 150lvl) gry z Garzzulem i Fujskiem... na tym samym etapie Żet się rozbijał ryckiem na łowcy. ;P

Oczywiście rozwijanie zwinności, to pomysł chybiony, ale wykorzystywanie jej z magii i profitu sprzężonego jest godne polecenia. Oczywiście w dalszej perspektywie przerzucić się na biżuterię dającą bonusy do siły.

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
romaro


Fujsk
Gnom
Berserker
Mad Zariana
Posty: 122
Piwa: 4/3

Zloto
Wysłany: 2010-11-15, 14:50    [Cytuj]

Abraham_Lincoln, ciśniesz zręczność pod sprzęt, siłę z magii i profitów pod broń dwuręczną berserkera a reszta w żywotność, żadna filozofia ;)

mef, sądzę, że w naszych walkach ważniejszy był fart niż te 100 obrony ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2010-11-15, 15:11    [Cytuj]

mef, przerzucenie biżuterii na siłę mija się z celem... Bizuteria najlepiej się sprawdza w miejcu gdzie nie mamy bonusów, czyli w przypadku orka łowcy, najlepiej trzymać ją na zwince, w ilości potrzebnej do noszenia sprzętu...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-11-15, 15:21    [Cytuj]

romaro tak to sobie tłumacz. ;P

KoniAK Garzzul Khraakz nie takie rzeczy robił...i sobie radził. ;) A przerzucenie biżuterii na siłę jest b. ważne w wypadku umagiczniania sprzętu. Najlepsza zbroja (ta z wyższymi bonusami do ataku) wymaga ok. 180 zwinności i 120 wytrzymałości, to nie jest dużo.

21,5% +70 pkt do siły, to jednak jeszcze za mało. ;) Naszyjnik dający bonusy do siły i zwinności ma karę do zręczności ,a szata ma karę do żywotności, czyli wszystko się pięknie układa z łowcą, a pierścionki można zmieniać jak leci, chociażby 2 siłowe z kompleksowego.

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Amerth


Amerth
Ghrull
?owca
Wiek: 33
Posty: 78
Piwa: 20/15
Skąd: Gliwice

Zloto
Wysłany: 2010-11-15, 15:27    [Cytuj]

Chociaż raz mogę się wypowiedzieć. Co nieco o łowcy wiem, bowiem troszkę już nim grywam. Ork, to typowy siłowiec (zresztą jak Ghrull, kiedyś Kraś). Jak sama nazwa wskazuje pakujesz w dmg. No.. ale wiadomo, że o reszte też trzeba zadbać. I tutaj przychodzą z pomocą błyskotki (czyt. biżuteria), która pakujemy w zwinke/wytrz i siłe (zw/wytrz pod eq oczywiście). Gdybyśmy bowiem dali all w siłe.. no to lipa z itemami :) Broń to na późniejszych poziomach berkowa. Taki mutancik wychodzi o wiele lepszy niż zwykły trafieniowo-żywkowy elf albo coś tego pokroju.

Co do "braku uników"..
Będą klasy które będą Cie ciupać, będą takie, które za chiny Cie nie pokonają. Wiadomo.
Ja swoim Krasiem na wojnach tłukłem równo (nawet miałem zakład z kumplem berkiem (Gorten), kto więcej przez całą erę zfraguje wrogów w wojnie) i o dziwo, wygrałem;p Musisz później sam wyczuć w którą stronę prowadzić tego Orka.

Wiem, że powtórzyłem to samo, co inni wcześniej pisali, ale jakoś chciałem wszystko napisać ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 15