Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Październikowa aktualizacja - XIII odsłona
Autor Wiadomość
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2010-09-26, 23:03   Październikowa aktualizacja - XIII odsłona

?upy - nie tylko na sprzedaż.


Czasu do aktualizacji już niewiele, a tematów do przedstawienia wciąż całe mnóstwo! Dziś zgodnie z zeszłotygodniowa obietnicą opowiemy o nowych zastosowaniach przedmiotów zdobywanych z bestii. A jest o czym mówić! Przejdźmy zatem do meritum dzisiejszej notki.

Dotychczas przedmioty z bestii można było wykorzystać dwojako: albo jako element zadania, albo jako dodatkowe źródło dochodu - czyli po prostu sprzedać. Przedstawmy zatem po kolei nowe możliwości:

1. Zwiększanie statystyk i atrybutów postaci
2. Leczenie postaci
3. Zmiana w przedmiot użytkowy czyli w ekwipunek
4. Zawierające tekst klimatyczny



Pora by zdradzić nieco szczegółów o każdym z wyżej wymienionych zastosowań.

1. Do gry zostały wprowadzone eliksiry czasowo i permanentnie podnoszące statystyki lub atrybuty postaci. Będzie je można posiąść na trzy sposoby: wykonać zadanie, w którym nagrodą będzie taki napój, zdobyć jako bardzo rzadki łup z potwora lub... i teraz najciekawsze: zbudować w gildii laboratorium alchemiczne. Jednak samo laboratorium nie wystarczy by warzyć w nim mikstury. Konieczne będzie najpierw zdobycie receptury a następnie składników. Tu należy nadmienić, iż wystarczy by tylko jeden członek gildii oddał alchemikowi recepturę na dany rodzaj wywaru aby wszyscy pozostali członkowie mogli go warzyć.



Napary o działaniu czasowym będą łatwiejsze do stworzenia, a także ich efekt będzie silniejszy. Z kolei mikstury o stałym działaniu będą wymagać składników niełatwych do zdobycia a rezultat ich użycia będzie słabszy... ale starczy na całe życie postaci. Warto też zaznaczyć, że w treningach i turniejach napoje wzmacniające o działaniu czasowym nie będą odnosić żadnego efektu.
Na koniec tego długiego opisu wytwarzanych przez gildyjnego alchemika specyfików zdradzimy, iż każdy z nich możne posiadać 5 poziomów siły swojego efektu. Maksymalny poziom eliksiru jaki możne być uwarzony zależy od stopnia rozbudowy laboratorium oraz liczby posiadanych składników.



2. Oprócz eliksirów zwiększających moc postaci do gry wprowadziliśmy również esencje lecznicze. Nie będzie można ich wytwarzać w laboratorium alchemicznym ale będą stosunkowo łatwo dostępne jako łupy z bestii i nagrody z zadań, co pozwoli oszczędzić całkiem sporo złota na leczeniu.
3. Do łupów bestii dodaliśmy także popsute i zardzewiałe przedmioty. Wiele z nich będzie można samodzielnie naprawić i... zdobyć w ten sposób przedmiot ekwipunku, z którego będzie można korzystać zupełnie tak samo jak z przedmiotów sklepowych.
4. Dotychczas księgi i zwoje były mało interesującymi przedmiotami. Po aktualizacji będą zawierać teksty klimatyczne przybliżające graczowi różne aspekty świata w którym toczy się rozgrywka. Mamy nadzieję, że ta lektura osłodzi czas oczekiwania na kolejne tury ;-)

Na dziś to już wszystko, jednak zajrzycie koniecznie w przyszłym tygodniu, ponieważ tym razem chcemy Wam opowiedzieć o nowej, bardziej przejrzystej szacie graficznej gry!

Zespół S:W

Zapraszamy do dyskusji!
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Stolarz
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11