Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2010-10-27, 22:59
Rycerz - czy zepsułem postać?
Autor Wiadomość
Forlorn


Forlorn
Wiek: 37
Posty: 56
Piwa: 1/11
Skąd: Bełżec / Jarosław

Zloto
Wysłany: 2010-06-03, 21:07   Rycerz - czy zepsułem postać? [Cytuj]

Witam! Walczyłem dzisiaj z najemnikiem (103 lvl). Sam mam 96. Szansa trafienia wynosiła zaledwie 7% i udało mi się to 2x. Takie sytuacje zdarzają się zbyt często. Wiem, że wybierając człowieka popełniłem błąd bo rycerze niziołkowie mnie pokonują. Da się to jakoś podreperować? Dawać coś do zręczności czy koncentrować się na sile? Moim profitem klasowym jest płonący miecz a ekwipunek mam oczywiście najlepszy na lvl.

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-03, 21:44    [Cytuj]

Jak na moje oko rozwijasz postać właściwie ;-) Pamiętaj, że postacie bez bonusa klasowego do zręczności nigdy nie będą mieć wysokiej szansy trafienia na postacie z bonusem do zwinności.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-06-03, 23:43    [Cytuj]

Wytrzymałości rozwijaj tylko tyle aby móc nosić aktualny sprzęt. Zastanów się nad noszeniem zbroi gwardzisty (zawsze parę punktów ataku więcej). Ja bym nie przesadzał z inwestowaniem w tą cechę,punkty lepiej przeznaczyć na zręczność/zwinność/żywotność.
Siły też najlepiej pod aktualny sprzęt.
Resztę wrzucaj w zręczność. Jak dobrze pójdzie, to powinieneś z czasem osiągnąć 20+% na najemnika. ;)
Postaraj się uzbierać tyle zręczności, aby nosić topory berserkera (też kilka pkt. ataku więcej).
Magiczne błyskotki dobrane masz dobrze, chyba że uda Ci się dobrać więcej zręczność/zwinność.

Dwie ery temu na rycerzu to działało.

Oczywiście wszystko się zmieni gdy pojawi się alchemik. ;)

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Forlorn
Forlorn


Forlorn
Wiek: 37
Posty: 56
Piwa: 1/11
Skąd: Bełżec / Jarosław

Zloto
Wysłany: 2010-06-04, 00:33    [Cytuj]

Zgadzacie się z mefem? Niektórzy twierdzą, że należy inwestować jedynie w klasowe cechy. Sam już nie wiem co robić :/ Do kolejnego topora na 110 poziomie brakuje mi w chwili obecnej 90 zręczności i 24 zwinności.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Gregor
Mr. G


Nie grający
Wiek: 30
Posty: 50
Piwa: 1/7
Skąd: Ruda Śląska

Zloto
Wysłany: 2010-06-04, 08:56    [Cytuj]

Każda klasa ma 3 cechy w które musi pakować by być dobra. U rycka jest to wytka i siła, ale tak jak mówił Mef dbaj o te cechy by starczało Ci na twój sprzęt, trzecia cechą jest zręczność. według mnie to zręczności masz bardzo mało jak na tym levelu. Podsumowując Mef dobrze prawi. Nie słuchaj tych co mówią że masz pakować w cechy tylko klasowe to są jakieś bzdury
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Desmond
Powergamer


Desmond
Człowiek
Berserker

---
Wiek: 35
Posty: 273
Piwa: 14/30
Skąd: Thorn

Zloto
Wysłany: 2010-06-04, 09:03    [Cytuj]

"Wrogowi" za dużo nie będę podpowiadać, ale co nieco mogę dorzucić do tego co już wcześniej zostalo powiedziane. Za dużo masz siły i wytrzymałości... tyle wytrzymałości to ja rycem miałem na 200 poziomie. Ataku i obrony masz piekielnie mało. Rozsądna watrość żywotności dla każdej klasy to minimum 100. Ale jak kto lubi grac. Granie na rycerza z mega pancerzem i dmg'em możne wyglądać ładnie, ale nie jest efektywne. ( Przynajmniej takie jest moje zdanie. Rycerzem grałem i wydaje mi się, iż miałem całkiem niezłego)
_________________
ΧΞΣ
- Zanim cię zabijemy, powiedz – banita zadrwił – za co warto ginąć, za pół złotej korony?
- Nie człowieku, za dane słowo.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Błękitna Gildia
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Forlorn
Kudlaty
Narn i Hin Hurin.


Wiek: 39
Posty: 402
Piwa: 4/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-04, 10:23    [Cytuj]

Zwinność tragiczna, zręczność też, przez kilka tur na tych dwóch się skup, żywotność też można podciągnąć za dużo siły i wytrzymałości, dawno już przekroczyłeś wymagania na najbliższe levele więc chwilowo możesz te cechy olać. na 96 zręczność /zwinność powinny być odpowiednio na poziomie 150/70inaczej nawet na klasach niezwinnościowych będziesz mieć p 10% na trafienie a oni na Ciebie po 80-90. Przynajmniej sprzęt masz odpowiedni wrzucony w ZR i ZW :P
_________________
"Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2010-06-04, 11:22    [Cytuj]

Gregor napisał/a:
Nie słuchaj tych co mówią że masz pakować w cechy tylko klasowe to są jakieś bzdury

Ciekawe na ile uda mu sie ulepszyć na alhemiku jak będzie pakował wiekszość pod sprzęt i resztę punktów w inną cechę. Wydaje sie to bardzo racjonalne ale to osłabia postać.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-04, 11:27    [Cytuj]

Przedmówcom chodziło chyba o fakt, że na obecnym poziomie nieco zbyt dużo zainwestował w cechy klasowe.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
loolki


Posty: 148
Piwa: 17/7

Zloto
Wysłany: 2010-06-04, 12:07    [Cytuj]

Drakki napisał/a:
Gregor napisał/a:
Nie słuchaj tych co mówią że masz pakować w cechy tylko klasowe to są jakieś bzdury

Ciekawe na ile uda mu sie ulepszyć na alhemiku jak będzie pakował wiekszość pod sprzęt i resztę punktów w inną cechę. Wydaje sie to bardzo racjonalne ale to osłabia postać.


Na alchemika zaczyna się pakować po 200 lvlu i to tak, że np przez 10-20 lvli dajesz wszystko w siłę żeby np po kupieniu ostatniej broni ulepszyć ją 3-5 razy. Obecnie tak dużo w cechy klasowe takie jak siła i wytrzymałość to osłabianie postaci.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-04, 12:20    [Cytuj]

Tak czy siak generalnie rozwija się w prawidłowym kierunku, choć może rzeczywiście nie robi tego optymalnie.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Forlorn


Forlorn
Wiek: 37
Posty: 56
Piwa: 1/11
Skąd: Bełżec / Jarosław

Zloto
Wysłany: 2010-06-05, 12:06    [Cytuj]

Mam słabą postać :/ Widać to po przegranych walkach z rycerzami o niższym poziomie. Nie wiem czy uda się ją jeszcze naprawić inwestując w zręczność. Póki co 2 razy dodałem do niej punkty, ale nie wiele się zmienia. Z jaką profesją rycerz powinien teoretycznie wygrać? Z łowcami nie mam problemów, jednakże serwer to nie tylko łowcy.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2010-06-05, 12:08    [Cytuj]

Rycerz ofensywny nie powinien mieć większych problemów z mnichami regenerującymi się o małych obrażeniach, z berserkerami, z gwardzistami.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2010-06-05, 18:23    [Cytuj]

Forlorn napisał/a:
Nie wiem czy uda się ją jeszcze naprawić inwestując w zręczność. Póki co 2 razy dodałem do niej punkty, ale nie wiele się zmienia.

Po zainwestowaniu 14 punktów na pewno nic się nie zmieni, ale poczekaj 20-30 lvl i będzie lepiej. ;P

Forlorn napisał/a:
Z jaką profesją rycerz powinien teoretycznie wygrać?

Dobry rycerz ofensywny powinien przegrywać tylko z paladynami, najemnikami(chociaż jeden celny płonący oręż...) i "przekoksami". ;)

Ale jak Phil pisał - gwardziści, łowcy, mnisi i berserkerowie (uwaga z takimi co inwestują w zwinność) powinni być podstawowymi celami.

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-06-06, 23:58    [Cytuj]

Dobra, pod względem firepowera to Sidańskiemu rycowi ustępujesz. A jako swego czasu najmocarniejszy ryc na s2 który często w obronie kladł nawet najmy udzielę Ci kilku rad.

Siła i wytrzymałość narazie TYLKO pod sprzet. Nosisz pancerze ryckowe, czyli te z największa ilością pancerza. Od gwardzisty bierzesz tylko nagolenniki i naramienniki w obecnym etapie. Żywotnośc magia itp podbijaj do 120. Ponieważ na 200+ lvlu z kompleksowego pewnie kupisz jakąś magię z bonusem do ataku/obrony a ona zabiera po 10 punktów z innych cech.

Zrób coś z defem. do 130 lvlu musisz zwinność podbić do conajmniej 130-150, bo niemal wszystko ma na ciebie za duży %. Jak wyrobisz się z wymaganiami siły/wt na przedmioty, to dajesz wszystko w zręczność i 1 punkt w zwinnośc aż dojdziesz do tego poziomu 130-150.

Za tydzien wklej tutaj swoje statystyki ponownie.

PS: masz sporo w Żywce, to narazie kupuj sobie bronie berserkera. mają dmg o 2 niższy ale i tak zawsze za 1-3lvle pojawia się berdysz z identycznym dmg co flamberg
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 16