Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Moja propozycja
Autor Wiadomość
Inglorion

Inglorion
Lacert
Paladyn
Posty: 3

Zloto
Wysłany: 2010-05-02, 11:50   Moja propozycja [Cytuj]

Uważam iż gra w "wojowników" jest trochę za bardzo statyczna i brakuję jej pewnej dynamiki. Proponuje więc powołanie nowego, szybkiego świata z następującymi zmianami:

- Regeneracja tur np. 5x szybsza (proporcjonalnie zwiększy się pojemność konta).
- Zwiększenie limitu walk treningowych, z postrachami itd (Tu myślę że wystarczy dwukrotne zwiększenie).
- Turnieje będą się odbywać dwa razy w tygodniu i nie będą podzielone na te wszystkie "dewizje" (ewentualnie mogą zostać dwie).
- Od startu ery będzie wiadoma data jej zakończenie (z tą prędkością myślę, że miesiąc jest optymalny).
- Wprowadzenie limitu graczy w jednej gildii np. 5 (Tak, wiem że to mało, ale tłumy nie walą do tej gry, a im więcej gildii tym ciekawsza sytuacja).

Podobny temat niedawno został poruszony, ale nie wiem czemu szybszy świat musi oznaczać od razu "tutorial". Dla mnie to po prostu ciekawsza rozgrywka.

To tylko moja propozycja i licze na wyrozumiałość. Może nie zostanę obrzucony seaverańskimi jajkami :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2010-05-02, 12:00    [Cytuj]

A wyobrażasz sobie ogrom pracy jaki właśnie zaproponowałeś tak żeby dopasować teraz kod gry?
Niewykonalne moim zdaniem.
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-05-02, 12:09    [Cytuj]

No, patrzcie, krzyżowiec się znalazł.

Przypływu tur nie da sie ot tak zwiększyć, bo się dni wirtualne sypią i wyjście poza 120tur/dzien powoduje bugstorm :p Tak był o tym temat gdzieś.

Zwiększenie walk. One już były zwiększone kiedyś i ludzie dostawali shitstormu przez to. 8 treningów, postrachy jeszcze wtedy nieopłacalne, 3 walki GvsG i 5 1vsG. uważam się za piernika, ale sam ledwo wytrzymywałem codzienne klepanie z Emilem 3x gvsg itp. Co innego ze miałem stare konto i bez obka mogłem 2k tur zmieścić :P A jak ktoś nie ma obka, czyli musi dziennie 120 tur klikać w taki sposób, to mój drogi, on przy tej grze za długo nie posiedzi :p Juz teraz ludziom się nie chce.

Cytat:
Od startu ery będzie wiadoma data jej zakończenie (z tą prędkością myślę, że miesiąc jest optymalny).


Ludzieeeeee! Do jasnej ciaasnejjj świetojanskieeeeeeeeeeeeejjj! data JEST znana CA?Y czas. Tylko wy chcecie być mądrzejsi i jak zwykle nikt instrukcji nie tyka. Ekran s1. na prawo, pod goblinem, pisze serwer cośtamcośtam. Nacisnijcie to i macie te daty napisane. A jak nie o to chodzi, to ZAWSZE wiadomo kiedy się era kończy.

Jeden wielki turniej? fajnie, top będzie ucieszony, bo sobie jakoś poradzi. Przyjdzie nowy, popatrzy, szans nawet najmniejszych nie ma aby zdobyć więcej niż 3 talony. A przy tempie jakim sugerujesz, to 2-3 dni opóźnienia spowoduje, że po 1 walce top będzie miał tyle punktów co nowy na 7/7 ale grający 4 dni później.

Limit graczy jest nowy - 25. Dlaczego 5 to poroniony pomysł? ze swojego doświadczenia mógłbym ci tutaj udzielić sporego wykładu, ale sobie daruje bo to byłby offtopic. :p

Tak, to jest krytyka a nie czepialstwo. :P Wg mnie musisz "ponurkować" więcej, poudzielać sie itp oraz nabrać doświadczenia przede wszystkim :p a najlepiej przemyśleć kazdy pomysł w wymiarze czasowym, technicznym i przede wszystkim czemu ma to służyć :P

btw, za swoiste tutoriale robią obecnie retro(poziom łatwy) i s2 (klon s1) :p
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Desmond
Powergamer


Desmond
Człowiek
Berserker

---
Wiek: 35
Posty: 273
Piwa: 14/30
Skąd: Thorn

Zloto
Wysłany: 2010-05-02, 12:12    [Cytuj]

Szybsza rozgrywka = więcej czasu poświęcanego na granie. Wydaje mi się, że zamysłem wojów nie jest siedzenie jak w innych grach praktycznie 24/h żeby nie stracić turki/walki/wpisz cokolwiek innego, tylko krótka relaksacyjna rozgrywka po pracy/innych zajęciach z możliwością interakcji postaci na forum głównych/gildyjnym. Nie wnikam tu ile by czasu zajęły zmiany, które przedstawiasz, bo zwyczajnie nie jestem informatykiem i w kodowanie się nie bawiłem. Jednak pojawiły się wśród niektórych głosy ze po prostu na s1 nie zagrają bo za dużo trzeba klikać, a pomyśl co by było jeśli jeszcze więcej "klikania" by doszło.


edit: No i Azar bot mnie wyprzedził :P
_________________
ΧΞΣ
- Zanim cię zabijemy, powiedz – banita zadrwił – za co warto ginąć, za pół złotej korony?
- Nie człowieku, za dane słowo.
Ostatnio zmieniony przez Desmond 2010-05-02, 12:15, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Błękitna Gildia
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2010-05-02, 12:37    [Cytuj]

Na razie ustosunkuje się tylko do jednego punktu: turnieje.

Przy obecnej ilości graczy, ograniczenie ich ilości jak najbardziej ma sens. Może nie do jednej grupy, ale np do 3-4. Przy odpowiednim rozplanowaniu zapewniłoby to ciągłe awanse i spadki i współzawodnictwo przez całą erę na wielu poziomach postaci.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Inglorion

Inglorion
Lacert
Paladyn
Posty: 3

Zloto
Wysłany: 2010-05-02, 15:23    [Cytuj]

Emilka napisał/a:
A wyobrażasz sobie ogrom pracy jaki właśnie zaproponowałeś tak żeby dopasować teraz kod gry?
Niewykonalne moim zdaniem.


Wiem, że macie problem z kodem gry, ale te zmiany nie są aż tak "wygórowane". Jeśli ktoś choć trochę orientuje się w programowaniu to powinien zdołać je wprowadzić.


Azareus napisał/a:

Przypływu tur nie da sie ot tak zwiększyć, bo się dni wirtualne sypią i wyjście poza 120tur/dzien powoduje bugstorm :p Tak był o tym temat gdzieś.

Zwiększenie walk. One już były zwiększone kiedyś i ludzie dostawali shitstormu przez to. 8 treningów, postrachy jeszcze wtedy nieopłacalne, 3 walki GvsG i 5 1vsG. uważam się za piernika, ale sam ledwo wytrzymywałem codzienne klepanie z Emilem 3x gvsg itp. Co innego ze miałem stare konto i bez obka mogłem 2k tur zmieścić :P A jak ktoś nie ma obka, czyli musi dziennie 120 tur klikać w taki sposób, to mój drogi, on przy tej grze za długo nie posiedzi :p Juz teraz ludziom się nie chce.


Ciężko mi cokolwiek powiedzieć, nie mam kodu gry przed sobą, ale zwiększenie ilości tur naprawdę nie powinno przysparzać tylu trudności. Widocznie macie tam niezły bajzel :P
Co do zwiększenie ilości walk to oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Wydaję mi się, że pomnożenie wszystkich limitów walk razy dwa nie byłoby przesadą. Ten świat nie byłby dla wszystkich dotychczasowych graczy to oczywiste, ale czemu od razu zakładać, że taka gra nie zyska nowych zwolenników? Jedni przychodzą drudzy odchodzą.

Azareus napisał/a:

Ludzieeeeee! Do jasnej ciaasnejjj świetojanskieeeeeeeeeeeeejjj! data JEST znana CA?Y czas. Tylko wy chcecie być mądrzejsi i jak zwykle nikt instrukcji nie tyka. Ekran s1. na prawo, pod goblinem, pisze serwer cośtamcośtam. Nacisnijcie to i macie te daty napisane. A jak nie o to chodzi, to ZAWSZE wiadomo kiedy się era kończy.


Mój błąd.

Azareus napisał/a:

Jeden wielki turniej? fajnie, top będzie ucieszony, bo sobie jakoś poradzi. Przyjdzie nowy, popatrzy, szans nawet najmniejszych nie ma aby zdobyć więcej niż 3 talony. A przy tempie jakim sugerujesz, to 2-3 dni opóźnienia spowoduje, że po 1 walce top będzie miał tyle punktów co nowy na 7/7 ale grający 4 dni później.


No tak teraz jest zdecydowanie lepiej. Właściwie każdy zdobywa przyzwoite miejsce, a co za tym idzie talony. Czasem się nawet zdarza wygrać turniej, ale równolegle ośmiu innych graczy wygrywa swoje. Tylko gdzie tu rywalizacja? Może po prostu wszystkim dacie talony.
Ufam, że chęć liczenie się w turnieju skłoni co niektórych do wykupywania tur, a chyba o to chodzi administratorom tej gry.

Azareus napisał/a:

Tak, to jest krytyka a nie czepialstwo. :P Wg mnie musisz "ponurkować" więcej, poudzielać sie itp oraz nabrać doświadczenia przede wszystkim :p a najlepiej przemyśleć kazdy pomysł w wymiarze czasowym, technicznym i przede wszystkim czemu ma to służyć :P


Nie jestem tu nowy. Po prostu nie lubię się udzielać. Chciałem się tylko podzielić moimi propozycjami dotyczącymi rozgrywki. Wierze, że pomogłyby przyciągnąć nowych graczy. Moje pomysły są przemyślane, nie mogłem ich skonfrontować jedynie z kodem gry z wiadomych powodów.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Azareus
Zasłużony dla Rivangoth


Brak
Posty: 1289
Piwa: 193/62

Zloto
Wysłany: 2010-05-02, 15:49    [Cytuj]

Cytat:
Ciężko mi cokolwiek powiedzieć, nie mam kodu gry przed sobą, ale zwiększenie ilości tur naprawdę nie powinno przysparzać tylu trudności. Widocznie macie tam niezły bajzel :P
Co do zwiększenie ilości walk to oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Wydaję mi się, że pomnożenie wszystkich limitów walk razy dwa nie byłoby przesadą. Ten świat nie byłby dla wszystkich dotychczasowych graczy to oczywiste, ale czemu od razu zakładać, że taka gra nie zyska nowych zwolenników? Jedni przychodzą drudzy odchodzą.


troche inaczej to wyłożę. Dziennie możesz zrobić 6 treningów. masz na to 120tur również dziennie. Jak zwiększymy przyplyw 2x to będziesz miał 240. Gra bodaj ma to tak wpisane, ze jeden dzień to wyłącznie 120 tur. Jak będzie więcej, to może się zdarzyć, ze turniej będzie np: w czwartek a nie w sobotę. Moze wystąpić taka anomalia jak na HC, gdzie po 20 rozpoczynał sie drugi turniej a poprzedni był resetowany. Druga rzecz jest taka, że ew wykup turek albo robienie robienie treningów się buguje. Zwyczajnie system nie działa prawidłowo jeżeli na dzień wirtualny przypada wiece/mniej niż 120tur ;p Może się zdarzyć, ze ci się treningi nie zresetują, albo ze nie będziesz mógł wcale ich zrobić, bo na każdym graczu pojawi się, ze już na nim trenowałeś. Namiastkę tego masz, jak sobie wykupisz kilka dni np 5x120tur :P Ogólnie mówię z własnego doświadczenia :P

Co do zwiększenia limitów walk. To pewnie też dla zabawy. Wtedy 12 treningów 4 walki 1vsG 2GvsG i 10 z postrachami. Na początku jakos zapał jest, ale z czasem znika i nikomu się nie będzie chciało tyle klikać. A że wielu nowych często nie czyta co jest napisane, to pomyślą ze na takim s1 jest tak samo z walkami i nie będzie sie im chciało. Bo wtedy nie robi sie serwer tutorial a piaskownica :P Dla wielu już start na s1 jest zamotany, a cytując Fayla, wielu nawet powitalnego wp nie czyta :P Albo mają duży dostęp walk albo dużo tur :P Jeżeli to am być tutorial, to mają się chyba czegoś nauczyć :P Dochodzi jeszcze kwestia psychologii. Jak dasz graczowi taki luz, to nie będzie chciał grac tam gdzie jest mniej tur i walk :P albo odwrotnie. Ale zazwyczaj mentalność jest taka, ze wpadasz i wykorzystuje wszystko jak najszybciej i grę po tygodniu odstawi bo przy tylu walkach/turach b.szybko powbija poziomy i hmm znudzi się :p

Cytat:
No tak teraz jest zdecydowanie lepiej. Właściwie każdy zdobywa przyzwoite miejsce, a co za tym idzie talony. Czasem się nawet zdarza wygrać turniej, ale równolegle ośmiu innych graczy wygrywa swoje. Tylko gdzie tu rywalizacja? Może po prostu wszystkim dacie talony.
Ufam, że chęć liczenie się w turnieju skłoni co niektórych do wykupywania tur, a chyba o to chodzi administratorom tej gry.


No to chodzi o zmniejszenie a nie całkowita kasację :P Talonów sie sporo zbiera, ale po questach i turniejach to kupi 2 przedmioty MAX 4 jeśli dobrze sobie na turnieju radzi. A wybór jest spory.

Cytat:
Nie jestem tu nowy. Po prostu nie lubię się udzielać. Chciałem się tylko podzielić moimi propozycjami dotyczącymi rozgrywki. Wierze, że pomogłyby przyciągnąć nowych graczy. Moje pomysły są przemyślane, nie mogłem ich skonfrontować jedynie z kodem gry z wiadomych powodów.


I dlatego chodzi mi, abyś nabrał doświadczenia, przyjrzał się rozgrywkom, co gdzie jak z kim i jakie sa odczucia graczy :P Bo nowych jest mało a starym sie nie chce klikac jeszcze więcej :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16