Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
zmiany w bonusach
Autor Wiadomość
Asbagarin


Asbagarin
Mroczny Elf
Barbarzyńca
Wiek: 39
Posty: 81
Piwa: 5/2
Skąd: Poznań

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 17:42   zmiany w bonusach [Cytuj]

Mam kilka propozycji aby usunąć zręcznych z 4,5k trafień barbów, berków z 3 k uników, najemników ze statystykami szermierza, łowców o sile barbów i wiele wiele innych wynaturzeń :P

propozycja A:

a'la diablo jeden
blokowanie współczynników np. barb maks 300 zr ale może powyżej tej wartości jedynie podnieść biżu
nie ma zmiany alchemika zostaje w obecnej pozycji

propozycja B

zmiany wartości alchemizacji dla danej klasy np. dla szerma z 25% na trafienie i uniki zwiększone do 30-35% ale tym samym zmniejszona wartość alchemizacji dla obrażeń z broni/tarcz...

Tutaj równie dobrze przydałoby się wprowadzenie podziału broni/zbroi itp dla danej klasy ewentualnie jakieś "perełki" dla rasy

propozycja C

połączenie punktu A z B
czyli ograniczenia statystyk, wprowadzenie modyfikacji dla alchemika według uznania twórców gry

Od biedy można wprowadzić bonusy do ras przy alchemizacji ale znowu to popsuje balans chociaż w postaci 1-2% więcej dla trafień będzie słabo odczuwalne ale dla takiego krasia/orka taki bonus przy alchemizacji obrażeń broni będzie konkretny

takie widze male zmiany na pewno znajdą się osoby które posiedzą długo z kartką papieru i rozmontują wojowników na czynniki pierwsze ale takie rozwiązania ubarwią nieco grę i zlikwidują absurdy obecnych er...
_________________
http://lineage2aurora.pl/
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 18:28    [Cytuj]

Wystarczy przywrucić do łask przedmioty klasowe :D -25% do przedmiotów nie-klasowych ograniczyłby porządnie takie mutacje ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 18:45    [Cytuj]

Planujemy zmienić nieco zasady ulepszania, tak by je zarazem ograniczyć ale i również sprawić by warto było ulepszać przedmioty przez okres całej rozgrywki. Nie należy jednak się spodziewać, że rozwiązanie to zostanie wdrożone przy aktualizacji październikowej na S1. Najwcześniej na aktualizację S2.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Ont
Marzyciel


Wiek: 32
Posty: 96
Piwa: 4/16
Skąd: ?owicz

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 18:57    [Cytuj]

Asbagarin, i kogo wtedy zlejesz swoim barbem? ;) na pewno nie klasy defowe, na pewno nie berków, na których złapiesz ~50% przy ograniczeniach, na pewno nie szermów, którzy sprowadzą Cię do 5%. Jedyne co to chyba defowych mnichów i gwardów.

Ja sam chętnie nie podnosiłbym mojej postaci tak ataku, ale tego wymaga duża ilość defowców w topie (a i tak na turniejach osiągam kilkadziesiąt pkt mniej od najlepszych, bo nie zleję palów z najwyższymi unikami)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 19:04    [Cytuj]

Z drugiej strony przy takim powszechnym podnoszeniu ataku, by bić klasy defowe, które są w topie, gra się trochę zmieniła, i już średnio opłaca się tymi defowcami grać ;)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 19:30    [Cytuj]

Hm, tak jak teraz źle, ale tak jak Asb pisze też niedobrze. Bo czy nie byłoby przez to tak jak w IV erze? "Ten bije tego i nikogo innego"?

Ont, taki barbarzyńca zlałby berka, bo miałby 3 razy tyle życia, łapałby na berka 50%, dmg ten sam, berek na niego 95%, no zlałby go. Kiedyś przynajmniej lał.

No ale to jest błędne koło... Klikanie turnieju w ciemno ze 100% skutecznością.

Hm, to jest naprawdę ciężka sprawa. Bronie klasowe powiadacie? Jak były to wszyscy narzekali, że bronie klasowe ograniczają możliwości rozwoju postaci, że gra daną klasą to bezmyślne pakowanie w cechy klasowe etc. Też było źle bo nie można było za bardzo kombinować.

Dmg za wysoki na moje i tyle ;P Pakowanie w żywkę przez miesiąc nie daje tyle co pakowanie w siłkę przez miesiąc. Żywka przedłuży walkę o 3 rundy, dajmy na to, pakowanie w siłkę skróci ją o 5-6 bez szaleństw losowości. Poza palkami, którym się to mimo wszystko opłaca, bo profit w połączeniu ze zwinką działa idealnie.

Jakbyście nie ugryźli zawsze będzie źle. Jak mawiała moja babka: jak nie urok to sraczka!
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmo
Zasłużony dla Rivangoth




Wiek: 32
Posty: 832
Piwa: 40/61

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 21:06    [Cytuj]

Osobiście jestem przeciwny jakimkolwiek ograniczeniom w rozdawaniu statystyk. Jak wprowadzimy ograniczenia, to od razu możemy zrobić tak, że co poziom wybieramy do której cechy klasowej dodać punkty, bo reszty przecież nie opłaca się rozwijać ;)

Teraz, bez ograniczeń jest lepiej, bo zamiast jednej ścieżki rozwoju dla danej klasy, mamy ich przynajmniej 2-3(z czym wiążą się także profity). I dzięki temu mam większe zróżnicowanie postaci, o czym już napisał Żet ;)
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon.
Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Ferrońskie Diabły
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 23:21    [Cytuj]

Cytat:
blokowanie współczynników np. barb maks 300 zr a

Super .....Tyle to ja mam z biżuterii :D

Cytat:
Planujemy zmienić nieco zasady ulepszania, tak by je zarazem ograniczyć ale i również sprawić by warto było ulepszać przedmioty przez okres całej rozgrywki.


niech sie da sprzedawać przedmioty z cena powiekszoną o 95% umagicznienia i by stykło :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-09-23, 23:49    [Cytuj]

Raczej ograniczymy możliwości ulepszania, bo jak widać, nadmierne upgrade'owanie sprzętu nie służy rozgrywce ;-)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 00:01    [Cytuj]

Tzn będzie max poziom ulepszenia/budynku ulepszającego?
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 01:38    [Cytuj]

Na razie jeszcze nic nie jest ustalone.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Switek
Górski Weteran

Mały Głód
Niziołek
Mnich
Posty: 257
Piwa: 12/11

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 12:56    [Cytuj]

Phil napisał/a:
Raczej ograniczymy możliwości ulepszania, bo jak widać, nadmierne upgrade'owanie sprzętu nie służy rozgrywce ;-)


Wtedy tylko najlepsze sprzety bedzie sie opłacac ulepszac ,......
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 13:55    [Cytuj]

A masa złota będzie się kisić w sakwie i nie będzie co z nią zrobić ;-) W tej chwili mamy sytuację o której mówisz. Z tą tylko różnicą, że niekoniecznie ulepsza się najlepszy sprzęt, ale ten który się ulepsza nosi się już zawsze i do końca ery. Ograniczając ilości ulepszeń jednego przedmiotu, w rezultacie otrzymamy sytuację w której gracze ulepszają sprzęty przez cały okres rozgrywki, a nie tylko pod jej koniec bo nie będzie sensu oszczędzania złota jedynie na najlepsze przedmioty, skoro zostanie narzucone ograniczenie na maksymalny poziom ulepszenia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 37
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 13:58    [Cytuj]

Cytat:
Wtedy tylko najlepsze sprzety bedzie sie opłacac ulepszac ,......

a teraz jak jest? tylko najlepsze opłaca się bo dają spore bonusy.
Fakt zawsze byłem przeciwny broniom i sprzętowi klasowemu ale jednak to co teraz się dzieje strasznie mnie wkurza bo nie wiadomo kogo bić. Chyba jednak sprzęty klasowe były lepsze bo nie było takich cudów wianków jakie są teraz.
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2009-09-24, 14:19    [Cytuj]

Emilka napisał/a:
[...] ale jednak to co teraz się dzieje strasznie mnie wkurza bo nie wiadomo kogo bić.

I tu pojawia się relacja gracz-gracz i inwigilacja turniejowa. ;) W końcu, to ma być MMOG. ;p
Im więcej kombinowania i im więcej hybryd powstaje tym lepiej, przegrywasz? trudno, ale jest ciekawiej bo nie wiesz co w tej 'kinderniespodziance' siedzi. ;)

Sprzęty klasowe, fajna sprawa, dodatkowy smaczek, dla którego akurat tą klasę wybierasz. ;) Ale nie powinno być sztywnego ograniczenia, jedni tylko miecze a inni topory. Pozwólcie rycerzowi i mnichowi podbić sobie obronę, a najemnikowi i barbarzyńcy atak. Czyli bez zbędnego pisania - niech zostanie jak jest teraz. Oczywiście z modyfikacjami sprzętu, by część nie była tylko po to żeby się chwalić że jest 1500 przedmiotów w sklepie z czego tylko 120 nadaje się do użytku. ;)

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 16