Otóż profit ten powienien podpalać na 2 rundy, a podpala tylko na jedną. W momencie załączenia się profitu przeciwnik nie płonie(sprawdzałem straty hp), zaczyna dopiero turę później. Pali się 1 turkę i przestaje.
edit. Powyższa sytuacja miała miejsce w walce obronnej. Co ciekawe jak biję bestie działa prawidłowo(2 tury)
edit2. Jak atakuje gości na treningu, także zdaje się działać poprawnie...
Jest gorzej moim zdaniem, nie tylko profit nie działa ale... działa w druga stronę O.o
Dwa screeny z tej samej walki (kursor musiałem przesunąć), zwróćcie uwagę na zadany dmg (30) a otrzymany przez potworka (29) siła podpalenia była 2,2...
_________________ "Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Kudlaty, przypuszczam że to akurat błąd w wyświetlaniu. Tych dmg od ognia "strata[x]" nie obejmuje. Ale patrząc na realną stratę hp wszystko się zgadza. Przynajmniej u mnie.
Zdaje się ze to jest walka z grupą, i ten błąd z tego co pamiętam dotyczy tylko walk z grupami... Po śmierci mobka nalicza od podstawowego dmg... Podobnie jest z profitem dodatkowego ciosu mnicha, albo przynajmniej było...
W obronnej walce turniejowej profit zadzialal ze 116 dmg tylko 4 dmg... wiec to nie tylkio problem walk grupowych. Fajnie by bylo zeby to dzialalo jak najszybciej:)
Niestety nie potrafię udzielić odpowiedzi na to pytanie. Profity są napisane niestety w dość złożony sposób i w tej chwili ich strukturę zna dokładnie jedynie Wojtek. A tak się niefortunnie złożyło, że w tej chwili czas programistów jest bardzo ograniczony, także poprawy błędów trochę potrwają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum