Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Emilka
2010-10-27, 23:00
Dobry Berserker
Autor Wiadomość
Gashan

Gashan
Posty: 0

Zloto
  Wysłany: 2009-05-03, 12:00   Dobry Berserker [Cytuj]

JAK ROZWIJAć BERSERKERA?
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Marduk
Obszczymurek


Wiek: 32
Posty: 606
Piwa: 3/3
Skąd: Kambodża

Zloto
Wysłany: 2009-05-03, 12:04    [Cytuj]

dojdz do ktorejs z 3 szkol, tam Ci pomoga
_________________
It's nice to be important, but more important is to be nice
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Gwardzista

-
Posty: 6

Zloto
Wysłany: 2009-05-03, 12:16    [Cytuj]

rozglądnij się po forum poszukaj wątków, przyłącz się do którejś z trzech szkół, a na pewno znajdziesz odpowiedz na to i inne pytania
Temat zamykam.

P.S. ... i wyłącz Caps Locka
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2009-05-05, 11:24    [Cytuj]

Nie wiem:)

Co do tematu - zależy jaka rasa i klasa... Ogólnie siła i zręka, reszta na tyle, żeby kupować nowy staff, siły i zręki tyle, że jak jest nowa broń to musisz ją mieć.

Dobry berek lajtowo bije szermów, mniej lajtowo palków (z racji przewagi defa nad atakiem w tej grze...), z najemnikami na remis (ze wskazaniem na najemców, z powodów podobnych jak przy pralkach), łowcy, gwardy - zależy jak mają rozwinięte postacie, czy idą w atak i mają niższy dmg (wtedy większe szanse), czy idą w dmg wysoki (wtedy niższe...), ogólnie na razie bym ich nie tykał, dla pewności, strażak... różnie, z powodu przewagi defa ;P

pozdr;]

ps. proszę się tak do końca nie sugerować tym co piszę... za bardzo się nie znam, dołącz do bordo, zamieść screeny postaci i ekwipunku, to się coś więcej pomyśli.
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Kudlaty
Narn i Hin Hurin.


Wiek: 39
Posty: 402
Piwa: 4/25
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2009-05-05, 13:29    [Cytuj]

Berkowi ogólnie poza zręcznością i siłą pod sprzęt, przyda się żywotność i odrobina zwinności. Wytrzymkę poza tymi 50 czy 60 pkt potrzebnymi do najcięższych dostępnych pancerzy pod trafieniowców można sobie odpuścić i tak z berkiem jest tak że albo wygrywa zanim upadnie albo nie ma nawet co zbierać. Zależnie od rasy postawiłbym na jedną z w/w cech (zwinność/żywotność) bo w tej erze sprzęt ma jakieś kosmiczne wymagania i cała "dowolność w kreacji postaci" poszła się właściwie paść na zielone łąki, w wyniku czego zostaje wyjątkowo mało punktów "wolnych". Więc jeżeli grasz rasą mającą minusy do żywotności to postaw na Zwinność, jak minusy do Zwinności to postaw na żywotność, a jak człowiekiem (plusy do jednego i drugiego) to zależnie jak ci wygodniej (ja osobiście w ostatniej erze stawiałem na żywotność ale w tej jakoś dziwnie z tym jest). I to tyle.
_________________
"Kudłaty - Człowiek, który nie istniał":
- A ja nie mam profilu na Naszej Klasie, ani na Facebooku, ani innych tym podobnych.
- To ty nie istniejesz?!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Oran
Mistrz SZPZ


Oran
Człowiek
Paladyn
Wiek: 40
Posty: 13
Skąd: Gubin

Zloto
Wysłany: 2009-05-05, 20:42    [Cytuj]

a mówiąc prościej. bonusy z pierscieni, szat itp do żywotności punkty w siłe i zręczność, reszta to szczegóły decydujące o indywidualnej jakości i taktyce. (Nie da siebyćidealny, dostosowujesz siędo konkretnego typu przeciwników) ale jeśli się do tego dostosujesz to nie bedziesz chłopcem do bicia.
_________________


www.szpz.juz.pl
http://www.youtube.com/watch?v=9N420ygW5Do
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 17