http://img4.imageshack.us...52009124542.png ta sama walka, patrz tury 10 i 11 - znowu jakaś wolna amerykanka w dobieraniu celu... podczas gdy został tylko jeden potwór. I ten sam schemat
bonus nr 1 - Varath zwłoki, ja jego
bonus nr 2 - Varath zwłoki, ja potwora który został.
+ powstaje pytanie, czy ciosy zadane w zwłoki wliczane są we wkład w walkę... cios zadajemy, expa za niego też, ale nie uszkadzamy tym realnie potwora... czy to się opłaca to nie wiem, czy to działa prawidłowo - chyba jednak nie.
Phil napisał/a:
A tak poważnie - postaramy się poprawić możliwie szybko.
ten problem nie tyczy tylko walk Xvs.X ..co zdaje się było już wspomniane... ale tu są najlepsze hece
ja ostatnio w zwykłej walce dostałem po głowie od padniętego przeciwnika (zdaje się 13dmg) abstrahując od tego, to nie tyle co uszczupliło to mój i tak wątły domowy budżet... ale mogło mnie zabić...
niech sobie leżą te zwłoki szatkowane przez wariatów(w tym mnie?) ale niech się do jasnej ... nie ruszają (już widzę ten homerycki opis MG )
Niezłe kwiatki
Dobrze, że nie gram bersem czy czymś w tym stylu, bo nawet od biedy mogę sobie czasami pozezować w zwłoki/partnera... gorzej z bersami, którzy walki mają znacznie krótsze... no i zwykle trafiają
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum