Irmis, Filt rozdzielający przedmioty klasow od nieklasowych z prostego względu by nie zadziałał... W tej erze nie ma nawet jednego przedmiotu ze znacznikami klasowy/rasowy...
Co do itemów słabszych to zaraz wytłumaczę. Dmg podstawowych broni siłowych i podstawowych broni niesiłowych oparta jest o maksymalny dmg jaki pojawia się w broniach siłowców i niesilowców. Pojawiające się na niskich poziomach bronie innych klas muszą być od tych broni słabsze, z prostego powodu. Pałka i mieczyk szkoleniowy mają wymagania siły porównywalne z najniższymi wymaganiami z danej dziedziny(czyli obie bronie mają najwyższy dmg ze swojej dziedziny przy najniższych wymaganiach). Po co taki coś? Aby kżdy miał podobne szanse... Siłowcy i tak łatwiej dorwą się do broni siłowej niż niesiłowiec, a brak ograniczeń klasowych w całym ekwipunku daje dowolność buildu... Każdy może stworzyć postać taką jaką chce... Dobrą, czy kiepską, nie ważne, ale ma pewną dowolność...
Tak naprawdę to pomysł z prefiksami i sufiksami jest jeszcze starszy, bo jednak wywodzi się z pewnej gierki zwanej Diablo...
System sufiksów i prefisków wymagałby kilku zmian w mechanice gry. Po pierwsze dodania broni wypadajek, po drugie dodania sprawnego systemu wymiany handlowej, oraz po trzecie, systemu nadzoru nad legalnością transakcji...
WLKS mimo że nie działało miało kilka fajnych elementów, jak np. system ceny minimalnej, który uwzględniał takie rzeczy jak ulepszenia, przez co nie można było dać za niskiej ceny... Fak że można było dać np. bardzo wysoką kwotę, ale to już inna sprawa...
Irmis, Filt rozdzielający przedmioty klasow od nieklasowych z prostego względu by nie zadziałał... W tej erze nie ma nawet jednego przedmiotu ze znacznikami klasowy/rasowy...
W sumie zamiast dosłownie interpretować 'klasowy/rasowy', można zrobić filtr rodzaju "wyświetl wszystkie partyzany", "wyświetl zbroje ćwiekowane". Nie żeby mi na czymś takim zależało, ale można. ;]
Cytat:
Tak naprawdę to pomysł z prefiksami i sufiksami jest jeszcze starszy, bo jednak wywodzi się z pewnej gierki zwanej Diablo...
Która, podobnie jak większość gier tejże firmy, zawiera mnóstwo rzeczy które są dobre i *warto* je naśladować. :)
(ten post nie był w żadnym wypadku sponsorowany przez Blizzard :) )
Pomysł sprzętu jako wypadajek pojawił sie na forum teamu już dawno. Wtedy jednak nikt sie tym nie zainteresował, bo wiadomo jaka była sytuacja z implementacją nowych pomysłów gdy stare realizacje były pełne błędów. No może teraz coś się posunie w tym kierunku
W sumie będzie można bawić się w dawanie sprzętu w konkursach i przy okazji wygrania eventów... może turnieji. Dodawanie tego jako wypadajki jest trochę... dziwne. No chyba, że będzie się traciło sprzęt za przegraną ;-).
Wprowadzenie tego z automaty wymaga trochę pogrzebania w kodzie... nieudokumentowanym kodzie.
Jeżeli chodzi o dodanie np. Wielkiego Miecza Walgo dającego obrażenia 20-30 to nie problem. Jednak to raczej jednostkowa (patrz wyżej) zabawa.
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Chodzi raczej o wypadajki które by czemukolwiek służyły. Niech to będą w 98% złamane wyszczerbione poniszczone itemy z kiepskimi statami. Przecie nie z każdej walki musi wypadać miecz niszczyciela czy Tarcza niezwyciężonego. Fajnie że są wypadajki ale na razie są bardzo mdłe i brakuje im jakiś szerszych zastosowań.
Użycie w alchemizacji w rozbudowie gildii. Na zasadzie gracze oprócz kasy dają wypadajki które są wymagane do budowy budynków.
No cokolwiek co nadało by im jakieś większe znaczenie niż coś co można trzymać i oglądać albo sprzedać.
Wypadajki zaczną mieć zastosowanie - jak pojawią się questy. A wypadający sprzęt... w innych grach normalna sprawa, jak pisał Bolivar - by coś takiego dodać w Wojach trzeba się będzie ostro poprzegryzać przez kod ;-)
Racja po co wogle utrudniać ludzią jakimiś walkami przedmiotami. Najlepiej zróbmy tak że każdy dostaje 1 lvl dziennie ma 1 skil point do wydania. I jedną walkę turniejową do zrobienia w miesiącu. O ile prostsza była by wtedy ta gra
A na serio by uciekawić skomplikować grę. Położyć nacisk na współpracy w gildii.
Nadać wypadajką jakiś sens. Na razie pomijając te że są w grze nie mają żadnego sensu i zastosowania.
Arnatos Malvoy, chcesz się założyć, że jak zrobimy budynek, który będzie wymagał Granatu Ręcznego, Cegły Św. Vita i połowy Kuli Życzeń to zaraz pojawia się głosy, że świrujemy i że utrudniamy grę? Zakład? ;-)
_________________ Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Myślałem raczej coś na zasadzie 100 krzyształów Lutium 50 sztab srebra Wypadajki z w miarę sporym dropem ale w większej ilości. Bo jak dacie Kule życzeń to na pewno ludzie się wnerwią jak jakaś gildia znajdzie 3 kule a inna 0.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum