Ja być może nie mam doświadczenia w tej kwestii, ale zastanowcie się, czy chcecie takich sytuacji, że trzech graczy jest w tej samej szkole, ale każdy na innym serwerze, ma innego mistrza i innych członków szkoły. Mnie to sobie ciężko wyobrazić.
Ano :] To nie diablo, że po ubiciu bossa masz wstęp na wyższy poziom trudności. Z marketingiem to nawet się nie widziało. Z 1000 osób, 100 spełniło wymagania, 90 spróbowało na nowym serwie, 50 zostało, potem i tak odeszli wszyscy, bo za mało osób
?atwiej zrobić trudniejsze obszary w ramach serwa jako bonus, niż kombinować z innymi. W diablo zawsze można było wrócić na niższy...
_________________
Obecnie zielony i łuskowaty. I jak zwykle brodaty i bucowaty.
Dokładnie, wziąwszy pod uwagę że z serwerem łączą się koszty i raczej nikt nie będzie płacił kasy aby kilku panów mogło sobie 4 miesięcy wcześniej popatrzeć jak będzie wyglądała gra (właściwie to od tego jest serwer testowy).
Co do poziomu trudności to tutaj mam pewny dylemat odnośnie championów i innych elitarnych potworów. Skoro mają wyższe statystyki od zwykłego moba to powinny i więcej expa dawać, rozumiem że nie dają ponieważ zakłóciłoby by to system zdobywania expów (exploitowanie itd.) ale w takim razie chociaż złota powinny więcej dawać skoro teoretycznie na nie traci się więcej hp.
Natomiast poziom trudności można by wprowadzić przy tworzeniu postaci: im większy poziom trudności tym więcej doświadczenia zdobywasz ale drożeją koszty leczenia i wskrzeszenia. Taki system pewnie faworyzowałby część klas i wprowadził niezły chaos na serwerze ale sam pomysł chyba wydaje się ciekawy?
_________________
Pomóż zrealizować marzenia starego krasnoluda i dostać mu się na #1 wojo-lam pre ery. Trenuj z: Darodc Tępy
Sidan
Gwardzista
Krush
Wiek: 43 Posty: 151 Piwa: 8/25 Skąd: Kraków
Zloto
Wysłany: 2009-03-05, 07:49
Weźcie nie kombinujcie z tymi poziomami trudności bo tak sie namiesza że już potem nikt nie będzie wiedział co sie dzieje To nie jest gra offline gdzie nie ma z kim konkurować i wtedy zmieniamy sobie poziom trudności, tutaj wyznacznikiem trudności są inni gracze, tak było i tak powinno być.
A temat jest o nazwach szkół a nie o tym co ma być na nowych serwerach, to tak w ramach przypomnienia
Tak sobie czytam ten temat, oczywiście wszyscy mają swoją rację, ale dla mnie np. fajnym wydaje się pomysł Malinss'a. Wiem że system gradacji to ogólnie nic nowego, ale może warto by się nad nim zastanowić ;-)
Kolejne serwery będą miały udostępnione nowości i jeśli ktoś chce się nimi pobawić to musi sobie na to zasłużyć.
Hm, daleko temu do marketingu
A ja się z Tobą nie zgodzę, bo mnie dla przykładu bardziej ciągnie do tego o co muszę rywalizować i na co muszę sobie w pewien sposób zasłużyć, niż do takiego ogólnego celu jakim jest rywalizacja.
Przykład: praca.
Starasz się pracować jak najwydajniej, żeby dostać podwyżkę i znaleźć się w strefie kierowniczej, czy tylko dla uznania wśród pozostałych współpracowników?
Swoją drogą fajną opcję wymyśliliśmy do kolejnej odsłony wojowników, ale o tym napiszemy zapewne później Ogólnie będzie można zrobić tak, że tylko wybrani będą mogli przystąpić do rywalizacji w danym zadaniu Ale co to konkretnie będzie itp to później.
Sądzę, że byłby to zbyt wielki skok dla Wojowników, a co wiecej... pewnie by sobie na nim połamali nogi. Na razie warto skupić się na rzeczach przyziemnych - wojny, turniej, brak błędów A dalej kłesty i "tajemnicze coś". Jeśli po wprowadzeniu trzeciego świata, okaże się, że graczy przybywa ciągle i wyrażają chęć rozgrywki na trochę innych zasadach (full hardcore), to czemu nie
A sama nagroda dla zasłużonych... hmm...
_________________
Obecnie zielony i łuskowaty. I jak zwykle brodaty i bucowaty.
A ja się z Tobą nie zgodzę, bo mnie dla przykładu bardziej ciągnie do tego o co muszę rywalizować i na co muszę sobie w pewien sposób zasłużyć, niż do takiego ogólnego celu jakim jest rywalizacja.
Przykład: praca.
Starasz się pracować jak najwydajniej, żeby dostać podwyżkę i znaleźć się w strefie kierowniczej, czy tylko dla uznania wśród pozostałych współpracowników?
Owszem, mam tak - ale taką postawą charakteryzuje się tak na oko z 10% społeczeństwa A gra jest jedna massiviemorpg.
A tak w ogóle - skoro cały problem pojawi się tak za rok to po kiego było zakładać ten temat?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum