Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy projekt news #8.
Autor Wiadomość
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
  Wysłany: 2016-05-03, 19:37   Nowy projekt news #8. [Cytuj]

Czołem Wszystkim!

Minęło nieco czasu odkąd ostatnio się odzywaliśmy, czym wzbudziliśmy wśród niektórych z Was niepokój, czy przypadkiem projektowi nie zmarło się śmiercią naturalną. Otóż nie! Mimo naszego milczenia, regularnie spotykamy się i pracujemy nad grą. Szykujemy całkiem sporą aktualizację, przewidywaną na okres letni. Nie jesteśmy jeszcze w stanie podać dokładnie terminu jej publikacji, ale wstępnie spodziewamy się, że ukończymy pozostałe prace w czerwcu bądź na przełomie czerwca i lipca - czyli mniej więcej w rocznicę urodzin projektu. Ponieważ nie zostało do tego terminu zbyt wiele czasu, chcielibyśmy podzielić się z Wami garścią informacji o tym, czego możecie się spodziewać.

1. Modernizacja interfejsu gry
Planowana optymalizacja pod kątem platform mobilnych, na których również przewidujemy możliwość gry w Erę Krwi, powoli dobiega końca. Interfejs został ujednolicony w sposób pozwalający na komfortową grę zarówno na komputerze jak i telefonie lub tablecie.
W związku z powyższymi zmianami, przeprojektowany został również kreator gry, by pozwalał na wygodniejsze zarządzanie i dostosowywanie rozgrywki do własnego gustu. Teraz podzielony jest na cztery kroki, które pozwalają szybko i przejrzyście decydować o parametrach rozgrywki. Oprócz tego, odrobinę zmieniło się również menu główne.

2. Teren
Do gry wprowadziliśmy również ukształtowanie terenu. Obecnie jest ich sześć rodzajów i wpływają one nieznacznie na szansę zadania "ciosu" podczas starć wojsk. Modyfikatory dotyczą zarówno ataku, jak i obrony. Z sektora, w którym modyfikator ataku jest wysoki, będzie łatwiej wykonać szturm na sąsiedni obszar, którego modyfikator obrony jest niski. I vice versa, w przypadku obszaru o niskim modyfikatorze ataku, nieco trudniej będzie zdobyć sąsiadujący, o wysokim modyfikatorze obrony.

3. Surowce i wznoszenie budynków
W grze pojawi się również 6 rodzajów surowców, wykorzystywanych do konstrukcji różnego rodzaju obiektów na obszarach krain. Wspomniane budynki będą się dzielić na produkcyjne (wpływające na wytwarzanie surowców) i fortyfikacje, podnoszące obronność. Same obszary również będą indywidualnie mieć różne tempo produkcji każdego z surowców - pozyskiwana na turę ilość surowca będzie wypadkową tychże modyfikatorów.

4. Podział wojsk
Dostępna będzie również nowa opcja taktyczna, pozwalająca na atak w trzech trybach:
- 1/3 stacjonującej na obszarze armii
- 2/3 stacjonującej na obszarze armii
- i całością stacjonującej na obszarze armii
W tej chwili jeszcze nie podjęliśmy decyzji, czy pozostałe na obszarze wojska będą mogły wykonać ruch. Na razie obowiązują dotychczasowe zasady, więc wykonując atak np. 1/3 wojsk, pozostałe na obszarze, z którego był wykonywany, nie mogą się poruszyć w tej samej turze.

5. Widoczność charakteru AI
W grze pojawi się również informacja o charakterze sztucznej inteligencji, w postaci symbolu przy jej portrecie, w trakcie wykonywania przez nią ruchu. Oprócz tego, na jej herbie znajdzie się symbol wskazujący czy jest wrogo nastawiona, czy też neutralnie.

6. Odrobina klimatu
Skoro mowa o AI - warto wspomnieć, że postanowiliśmy ją nieco ożywić. Od tej pory będzie zdecydowanie bardziej gadatliwa. Możecie spodziewać się z jej strony gróźb, komentarzy aktualnych wydarzeń, a czasem nawet obelg bądź szyderstw.

7. Przebudowa graficzna mapy
Mapa została poddana kilku zabiegom, mającym na celu zwiększenie jej czytelności.
- wszystkie nazwy zostały przeniesione ponad siatkę podziału krain i obszarów, by można było je swobodniej przeczytać
- siatka podziału została zmodyfikowana w sposób, który mamy nadzieję, podniesie łatwość rozpoznania granic krain i granic ich wewnętrznych podziałów na sektory.
Ponadto mapa świata Seavranu została również odrobinę wzbogacona o kilka nowych miejsc (wiele z nich znajdowało się już na niej wcześniej, ale w wyniku przeoczenia nie otrzymały swojej nazwy, choć powinny).
Oprócz tego, dodane zostały filtry, którymi będzie można kolorować krainy, pokazywać wrogie obszary i wyświetlać szacunkowe porównanie sił.

8. Opcje gry
W końcu dostępne staną się opcje gry - będzie można kontrolować głośność dźwięku i muzyki, a także wybrać język gry. Na razie tylko dla interfejsu, ponieważ ogrom materiału fabularnego nie pozwolił nam na przełożenie go jeszcze na inne języki.

9. Nowy tryb
Do gry został wprowadzony również nowy tryb, o którym już kiedyś wspominaliśmy, ale na razie nie zdradzimy żadnych szczegółów. Jakieś niespodzianki chcemy dla Was zachować na później ;-)

Poniżej zamieszczamy kilka linków do screenów, na których możecie zobaczyć większość opisywanych nowości. Trzy pochodzą bezpośrednio z gotowej i funkcjonującej gry, jeden jest jeszcze w fazie projektowania i implementacji.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/66432436/EK/teaser/teaser-5a.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/66432436/EK/teaser/teaser-5b.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/66432436/EK/teaser/teaser-5c.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/66432436/EK/teaser/teaser-5d.jpg

W przeciągu najbliższych tygodni wrócimy do Was z kolejną porcją newsów oraz dokładniejszym terminem publikacji aktualizacji gry.

Pozdrawiamy wszystkich serdecznie,
Phil & Ralz & Fayl
 Autor postu otrzymał 4 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 4 piw(a):
Talphion, Kherehabath, Haspen, Grudo
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2016-05-03, 20:11    [Cytuj]

Zapowiada się naprawdę ciekawie :-)
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2016-09-03, 21:06    [Cytuj]

maj -----> wrzesień What's new?
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Spider4
Ralz
Psychonim


Wiek: 38
Posty: 170
Piwa: 29/15

Zloto
Wysłany: 2016-09-15, 07:58    [Cytuj]

Zmęczenie materiału.

Ostro się przejadłem tematem i musiałem odpuścić na kilka miesięcy - zrobić sobie konkretny detox.

Tak to jest, jak na horyzoncie migocze koniec projektu i głównie zostają poprawki, szlifowanie, dopracowywanie mechanizmów etc. W robocie to samo, w domu to samo, wiecie jak to jest. ;)

Wszystko co Phil miał do zaprojektowania jest skończone wiec jest to tylko kwestia tego, żebym zamknął się w czterech ścianach na kilka dni o chlebie i wodzie... i to skończył.


Odrobinę wyszarżowaliśmy z koncepcją w paru pomysłach (zwłaszcza ja w tych technicznych... Fayl wie o czym mówię ;) ).

No, ale czuję że mi powoli 'wraca', więc bez podawania żadnego terminu - ale doczekacie się.

Przepraszam Was wszystkich. Nie będę zwal na tragedie rodzinne itp. bajki... po prostu zwykły leń ;)
 Autor postu otrzymał 4 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 4 piw(a):
Bolivar, Spider4, Kherehabath, Niebieskooki
Emilka
Community Manager
Księżycówka



Valkiria Dinn
Elf
?owca
Wiek: 38
Posty: 799
Piwa: 37/11
Skąd: Wrocław

Zloto
Wysłany: 2016-09-16, 10:05    [Cytuj]

O leniuszek się znalazł :P no to wiadomo na czym teraz jesteśmy także życze zaparcia w temacie :)
_________________
[center]Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
  Błekitna Szkoła Rycerska
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2016-09-18, 12:39    [Cytuj]

Cytat:
Odrobinę wyszarżowaliśmy z koncepcją w paru pomysłach (zwłaszcza ja w tych technicznych... Fayl wie o czym mówię ;) ).
Sam miałeś Phila pilnować żeby nie przesadzał a tu masz... :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2016-09-19, 19:32    [Cytuj]

Tym razem jestem niewinny :P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2016-09-19, 20:56    [Cytuj]

Phil napisał/a:
Tym razem jestem niewinny :P


Każdy tak mówi... przynajmniej do czasu, aż nie zda sobie sprawy, że na stosie jest ciepło i przytulnie. Nie to co w lochach. ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Niebieskooki

Otto Niebieskooki Vakkos

Wiek: 32
Posty: 195
Piwa: 4/24

Zloto
Wysłany: 2017-09-26, 18:21    [Cytuj]

Jak tam nowy projekt ?:) gdzies mi uciekliscie dawno temu i nie mam aktualnych info :D
_________________

Człowiek Barbarzyńca Niebieskooki
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej

..::Grow in Power::..

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 16