Patrząc na te 4 screeny to najbardziej mnie zaciekawiło jak będzie wyglądał rozwój postaci (bo tutaj mamy tylko ogolne statystyki w screenach z walki w których nie ma np ataku i obrony), no ale ogólnie fajnie, że chce wam się coś takiego robić
Szczerze to watpie, zeby to sie przebilo - za bardzo margonemowsko-myfantasowiskie (przynajmniej na tych zrzutach). Mimo wszystko trzymam kciuki - powodzenia panowie
Inspirację czerpiemy z różnych źródeł, ale akurat ani Margonem, ani Myfantasy nie znajdują się wśród nich. Robimy też wszystko po swojemu, więc sądzę, że projekt końcowy nie powinien być kopią, ani nawet pochodną żadnej gry (choć faktycznie, pewne podobieństwa na pewno będą nieuniknione ).
System nabijania tur planujecie zrobić tak jak w Wojownikach, czy może na grę w wasz nowy projekt będzie trzeba poświęcić o wiele więcej czasu? A kolejne pytanie będzie się tyczyć systemu mikropłatności a mianowicie czy będzie to bardziej dodatek uprzyjemniający grę jak Konto: Obywatel czy może coś co drastycznie będzie wpływało na balans między graczami?
Nie będzie żadnego systemu ograniczającego czas grania, bo rozwój postaci będzie stopniowo zwalniał, więc gracze spędzający mniej czasu dziennie w pewnym momencie zbliżą się bardzo do tych (ale naturalnie nie dogonią - bo byłoby to niesprawiedliwe), którzy grają więcej - tylko zajmie im to dłuższy okres czasu. Tak przynajmniej planujemy.
Gra zresztą ma się bardziej koncentrować na strategii, niż na samej sile postaci. Tak więc możliwe będzie pokonanie silniejszego przeciwnika, jeśli podejmowane decyzje przez słabszą postać będą celniejsze. Także z wojownikami w zasadzie poza otoczką klimatyczną nie będzie mieć wiele wspólnego.
Jeśli zaś chodzi o opcje płatne, to nasza polityka się nie zmienia - opcje płatne będą oferować graczom poszerzoną przyjemność z gry, ale na pewno nie przewagę w prędkości rozwoju postaci (np. EXP*1.5). Zmieni się tylko forma z wykupu pełnego pakietu premium jak jest w Wojach, na system mikropłatności za różne drobne udogodnienia - jak przykładowo własny avatar, czy kupno bardziej prestiżowego domu.
Wygląda ciekawie. Jeżeli zrobicie otwarty, rozległy świat, z różnorodnymi krainami i każda będzie miała swoje opcje społecznościowe jak karczmę, czy jakąś wioskę, gdzie można się wybrać razem z kompanami, to jestem jak najbardziej na tak i piszę się na zamknięte alfa testy!
Co do zakończenia prac rozwojowych na S:W, to spodziewałem się tego. Miło, że nie porzuciliście uniwersum tylko stawiacie potężny krok naprzód. Mam nadzieję, że ta wersją Lotharis zawojuje polski internet
Ciekawe ciekawe. Nie ukrywam, że bardzo mnie kręcą gry typu kombinowanie+turowa.
_________________
"Change is inevitable. All you can do is make sure it happens in your favor" Chaos God Tzeentch, God of Change. The Changer of Ways. His domain covers the chaotic Winds of Magic, evolution and change, scheming and manipulation of all kinds, mundane as well as arcane.
Jak wspomniałem planujemy rozbić wszelkie płatne usługi na mikropłatności, więc każdy będzie mógł sobie wybrać i kupić to co mu potrzebne/ma akurat ochotę mieć, bez konieczności zakupu całego pakietu premium, jak to jest z Wojami. Konkretnych przykładów cen na razie nie jestem w stanie podać, bo po prostu jest jeszcze zbyt wcześnie na to.
Planujemy stworzyć rozległy świat, w którym każda kraina będzie miała swój unikalny charakter, na który składać się będą lokalne zadania, stworzenia, lokalizacje, historie i klimat, które będzie można zgłębiać zarówno samotnie jak i w towarzystwie przyjaciół. Taki jest przynajmniej plan.
Do testów jeszcze niestety jest dość daleko, ale na pewno takie będą przeprowadzane, może nawet już najbliższej zimy. Oczywiście powiadomimy o tym zawczasu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum