Ilość obrony, którą dostaję z profitu zwinkowego się źle skaluje z ilością zwinności. Dodatkowo z wiarygodnego źródła wiem, że na przykład bersy otrzymują poprawną ilość ataku z profitu zręcznościowego.
Zawsze się zastanawiam, czemu ludzie ukrywają coś na obrazku sprayem: więcej to to czasu/kontroli potrzebuje niż zrobienie prostokąta i w dodatku prześwituje potem.
A powrót do konta i wcielenie jeszcze raz nie pomaga? Jak sprawdzałem profit na testowym to dobre wartości miał.
Edit ~ na postaci testowej na s1 też jest dobrze, czyli to nie kwestia rozbieżności na świecie testowym.
Niet, wcielenie się ponowne nie pomaga. Dodam tutaj, że moje postać do Gwardzimierz Wielki (Elf Strażnik) oraz że mam 512 Wytrzymałości (512 * 0.5 = 256). Jak wbiję level, to dodam trochę do wytrzymki i sprawdzę, czy mi urośnie bonus z profitu.
EDIT: Sprawdzone. +4 do Wytrzymałości = +2 do Obrony z profitu... Ale dałem dupy, że to zgłosiłem na forum. To mogłoby wyjść na moją korzyść. xP
Prawdopodobnie już będzie dobrze. Problem był u wszystkich, którzy mieli profit cechowy do wytrzymki oprócz tego, co źle działał.
Ale generalnie najlepiej niech wszyscy sobie przeliczą czy im się zgadzają wartości profitów cechowych.
Za to jest inny problem z regenka pancka
wydaje sie nie dzialac tak jak powinna w momencie gdy regen wystapi w momencie gdy mamy 0 panca i w tej turze zostajemy trafieni.
Normalnie jesli w danej turze jest regen i oberwanie to pancek z regenki jest juz wykorzystywany.
W opisanej predzej sytuacji pancek z regenki nie jest ruszany w danej turze.
Przyklad:
normalnie:
100hp/1panc/75% ochrony obrywamy za 100 i regen panca tez 100
wynik
75hp/26panc
w opisanym przypadku:
100hp/0panc/75% ochrony obrywamy za 100 i regen panca 100
wynik
0hp/100panc
Normalnie jesli w danej turze jest regen i oberwanie to pancek z regenki jest juz wykorzystywany.
Tak sobie myślę że to akurat jest może i w grze normalne, ale na zdrowy rozum jednak nie. Regen to regen więc powinien jak nazwa wskazuje odbywać się na koniec tury.
przykład 1 mając 100 życia i 100 pancka z 75% skutecznością i obrażenia i regen pancka też 100 to oczekiwany wynik tury powinien być 75 życia i 125 pancka.
przykład 2 mając na początku 100 życia i zero pancka - giniesz
przykład 3 mając na początku 200 życia i zero pancka pozostać powinno 100 życia i 100 pancka.
przykład 4 - ekstremalnie startując z 26 życia i 75 pancka pozostać powinno 1 życia i 100 pancka
Ale ja nie o tym chciałem.
W czasie testów wojen sprawdzałem rycerza. Jemu nie liczył się prawidłowo profit do obrażeń wówczas gdy miał zarówno muskulaturę i silną rękę. Berserkerowi liczyło się poprawnie. Nie sprawdzałem czy przypadkiem nie wynikało to z np. wzięcia pod uwagę poziomu wytrzymałości zamiast siły przy naliczeniu profitu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum