Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Herold
2011-10-22, 19:57
[Nowe Wojny]Dyskusja
Autor Wiadomość
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-10-22, 19:49   [Nowe Wojny]Dyskusja [Cytuj]

Zapraszamy wszystkich biorących udział w testach nowych wojen do podzielenia się z nami swoimi wnioskami, uwagami i pomysłami, jak również i konstruktywną krytyką. Prosimy jednak, by pamiętać jeśli coś się Wam nie podoba, by napisać dlaczego.

Prosimy nie zgłaszać w tym temacie błędów.
Te można zgłaszać tutaj: [Nowe Wojny]Zgłoszenia błędów

Dziękujemy.

Zespół S:W
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Niebieskooki

Otto Niebieskooki Vakkos

Wiek: 32
Posty: 195
Piwa: 4/24

Zloto
Wysłany: 2011-10-22, 22:19    [Cytuj]

Cóż :) wojen jeszcze nie ma alee... :D podobaja mi się dwa nowe tryby w walkach :) no.. ale co mi sie nie podoba to nowe rasy :P ^^ Mam nadzieje ze w takim badz razie mapa wzbogaci sie o kilka nowych lokacji i Questów :D
_________________

Człowiek Barbarzyńca Niebieskooki
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej

..::Grow in Power::..

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Niebieskooki

Otto Niebieskooki Vakkos

Wiek: 32
Posty: 195
Piwa: 4/24

Zloto
Wysłany: 2011-10-24, 13:36   Propozycja odnosnie wojen [Cytuj]

Chodzi o to by wprowadzic cos takiego jak Armia, tzn za odpowiednia ilosc gotowki mozna by było wykupywac, lub tez szkolic ludnosc do walki.
Na czym by to polegało?
A no powiedzmy, mamy normalnych graczy, ktorzy zostali by tak jakby dowodcami swoich oddziałów, im wyzszy poziom gracza tym wiecej jednostek podwladnych posiadac moglby gracz. (ewentualnie wprowadzic cos na wzor dowodzenia). Jednostki te podnosiły by współczynnik ataku badz obrony (zaleznie w czym bralby udział czlonek gildii). Poza zmierzeniem się z przeciwnikiem innym graczem, musiałby takze pokonac jego jednostki. Wprowadziło by to wieksze realia w grze. moim zdaniem oczywiscie.

2 sprawa.
Kiedys w starszych erach istnial podział Gildii na Druzyny zrzeszenia gildie itp, takie jakby stopnie gildii :) Można by do tego powrócic, zalezne bylo by to od rozbudowy siedziby gildii oraz ilosci czlonków :)

Zapraszam do rozważań :)
_________________

Człowiek Barbarzyńca Niebieskooki
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej

..::Grow in Power::..

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-10-24, 13:43    [Cytuj]

Dla porządku pozwoliłem sobie scalić temat do dyskusji, by nie prowadzić jej w kilku tematach.

Cytat:
Chodzi o to by wprowadzic cos takiego jak Armia, tzn za odpowiednia ilosc gotowki mozna by było wykupywac, lub tez szkolic ludnosc do walki.


Na razie nie będziemy wprowadzać żadnych dodatkowych komplikacji. Chcemy się przekonać przede wszystkim czy ogólna koncepcja zmian w podstawowej formie się sprawdzi.

Cytat:
Kiedys w starszych erach istnial podział Gildii na Druzyny zrzeszenia gildie itp, takie jakby stopnie gildii :) Można by do tego powrócic, zalezne bylo by to od rozbudowy siedziby gildii oraz ilosci czlonków


Mamy to w planach, ale nie wiem czy wejdzie do gry teraz.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Niebieskooki

Otto Niebieskooki Vakkos

Wiek: 32
Posty: 195
Piwa: 4/24

Zloto
Wysłany: 2011-10-24, 23:59    [Cytuj]

nie ma sprawy :)

Takie pytanie mam. Jakie Achievementy udało wam sie odkryc, jak narazie odkryłem 3, 2 za wyzwania oraz jedno za 3 krotne wcielenie sie w postac :)

ile jest ich w ogóle i co one będą oznaczac :) czy to taki smaczek dla graczy ?
_________________

Człowiek Barbarzyńca Niebieskooki
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej

..::Grow in Power::..

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-10-25, 14:23    [Cytuj]

Cytat:
ile jest ich w ogóle i co one będą oznaczac :) czy to taki smaczek dla graczy ?
Raczej nie będą nic dawać i chwilowo zrobiłem mechanizm, a same achievementy tylko tak na szybko przykładowe (są 4 ogółem zrobione).
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Spider4
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2011-10-25, 17:46    [Cytuj]

A ja mam małą prośbę. Możecie dać skrócony opis opcji w wojnach? Klikam atak i co? nie wiem co ma się dziać. Kiedy atak nastąpi itp. Ot kolejka zadań. Kliknąłem broń i pokazuje się, że jestem w broniących. Przed kim? Klikam Sabotaż i też to samo. Podpowiedzi nie mają treści. Trochę słabo się testuje kiedy nie wie się jak to ma działać ;P

BTW. Nie wiem czy będzie można mieć kilka postaci czy jedną, ale jeśli kilka to chyba archiwmenty powinny być podpięte do konta a nie postaci ;P


BTW. Co prawda nie jestem fanem tego typu rozwiązań, ale możecie pomyśleć jak już się bawicie w FB w np. możliwość udostępniania osiągniętych archiv na FB lub chociaż w karcie postaci dodać zakładkę aby nie były tylko dla nas a dodatkowym sposobem rywalizacji. Nie musi to dawać nawet nagród wtedy (co najwyżej symboliczne albo dajace jakieś groszowe WF).
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2011-10-31, 13:38    [Cytuj]

Cytat:
2. Każda postać może wykonać 3 czynności wojenne dziennie.

Cytat:
5. Rozegrania następują co 6 godzin.


Co 6 godzin od wybrania pierwszej akcji i dodania reszty do kolejki (np o 11, 17, 23), czy następują o pełnych godzinach 6, 12, 18, 24? A może na ten cykl ma wpływ godzina wypowiedzenia wojny?


Co się stanie jeżeli postanowię wykorzystać akcje o 23? Czy tylko jedna zostanie wykonana i nowego dnia się zresetują? Czy może nawet jednej nie zaliczy?
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-10-31, 14:40    [Cytuj]

Cytat:
następują o pełnych godzinach 6, 12, 18, 24


Pory są ustalone i wydaje mi się, że Fayl wybrał właśnie te godziny.

Cytat:
Co się stanie jeżeli postanowię wykorzystać akcje o 23?


Zostanie wykorzystana o 24. Dwie następne z kolejki przejdą na następny dzień, o 6 i 12.

Cytat:
A ja mam małą prośbę. Możecie dać skrócony opis opcji w wojnach?


Opisy wkrótce się pojawią. Póki co zasady działania wojen wyjaśnione są w temacie na forum.
http://rivangoth.net/viewtopic.php?p=37716#37716

Co do achievementów, to na razie nie ma ich zbyt wiele, więc nie ma też się za bardzo czym pochwalić ;)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-10-31, 16:46    [Cytuj]

Cytat:
Pory są ustalone i wydaje mi się, że Fayl wybrał właśnie te godziny.
Tak.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2011-11-01, 12:41    [Cytuj]

Napiszę tu, bo w sumie to nie błąd... Nowe wojny są jakby to powiedzieć: mniej ekscytujące dla pojedynczego gracza - owszem, w zgranych gildiach na forum może i będzie atmosfera, ustawianie kto jakich akcji kiedy używa itp. - ale do tej pory nie wiem czy i z kim walczyłem, jaki był wynik jeśli był... nie wiem tego. Mam tylko punktacje w wersji statystycznej, na której mnie nie ma...zatem nie wiem nic. Ot cała wojna w moim wypadku zredukowała się do kliknij:
-atak
-obrona
-sabotaż
-patrol
Miło by było zobaczyć taką tabelkę jak w obecnej erze gdzie mogę zobaczyć wynik nie tylko swojej walki ale i innych, kto kogo zabił/poranił/wszedł bez walki, albo chociaż jakaś mała wojopoczta na kilka linijek z opisem jak przebiegał nudny patrol lub sabotaż.

EDIT.
Cytat:
Sabotaż
Gracze przyłączają się do tego trybu, tworząc grupę sabotażystów. W chwili rozegrania z grupy patrolu obrońcy losowani są przeciwnicy (gracz nie ma wpływu na to kogo spotka). Każda walka odbywa się w trybie 1 na 1. Im większa różnica poziomów pomiędzy postaciami, które się w losowaniu połączyły w pary, tym większa szansa, że sabotażysta przejdzie niezauważony. Każdy poziom różnicy zwiększa o 1% minimalną szansę pozostania niewykrytym.


Jak rozumiem im niższy lvl tym większa szansa na pozostanie niezauważonym? Skoro to tryb dla niskopoziomowych postaci? Czy jest jakiś minimalny poziom, czy do gildii będą przyjmowane postacie 1lvl aby mieć te 90% szansy na zniszczenie fortyfikacji i dodatkowe pkt dla gildii? A może jednak rozważacie na przyszłość niszczenie fortyfikacji nie na sztywno a zależnie od lvl? Czytaj: albo 90% i małe szkody albo 10% i duże szkody?

EDIT 2:
Czy w sabotażach rozważacie możliwość pojmania? Dajmy na to Sabotażysta "ginie" w walce i ma x% szans na ucieczkę resztą sił lub zostaje pojmany. Jeśli zostanie pojmany gildia broniąca się przed sabotażem może zażądać okupu bądź wymiany za innego sabotażystę jeśli takiego pojmała druga gildia.


A i jeszcze jedno... jak rozumiem, fortyfikacje zostały wprowadzone tylko jako dodatek do sabotaży czy pełnią jeszcze jakąś rolę? Np. Zniszczone fortyfikacje zwiększają szansę na nie wiem - wyniesienie większej ilości złota ze skarbca.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-11-01, 12:59    [Cytuj]

Cytat:
ale do tej pory nie wiem czy i z kim walczyłem, jaki był wynik jeśli był... nie wiem tego


Myślę, że można by zrobić wojo-pocztę z informacją o przebiegu rozegrań, w których nie doszło do walki. I być może dodać zapis stoczonych walk. Gdy Fayl się pojawi, zapytam go o to.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Ciran


Naric
Lykon
Rycerz
Wiek: 35
Posty: 68
Piwa: 4/23
Skąd: Lubań

Zloto
Wysłany: 2011-11-05, 12:08    [Cytuj]

Nie wiem na ile aktywne są osoby zarządzające innymi gildiami i czy tu zaglądają, ale proponuję przetestować pakty o wspólną obronę i wezwanie na pomoc.

Jak Bractwo Wyzwolenia rozbuduje ambasadę to zaproponuję im pakt o wspólną obronę, a później niech Meflandia zaatakuje, którąś z tych gildii i zobaczymy jak to wygląda z paktem :P
_________________

Lykon Rycerz: Naric
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej
PMC
Bo najważniejsza jest wolność!

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Niezależni Piraci Wielkiego Morza Czaszek
     
Niebieskooki

Otto Niebieskooki Vakkos

Wiek: 32
Posty: 195
Piwa: 4/24

Zloto
Wysłany: 2011-11-05, 12:40    [Cytuj]

Cóż :) nie można sie wzywac na pomoc. :) Bo wyskakuje bład, przynajmniej wyskakiwał :) Poza tym cięzko jest prowadzic gildie w ktorej jest malo aktywnych graczy... ;/
_________________

Człowiek Barbarzyńca Niebieskooki
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej

..::Grow in Power::..

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  GWN
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 17