Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Herold
2011-10-22, 19:55
Nowe Wojny - TESTY!
Autor Wiadomość
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-10-22, 19:55   Nowe Wojny - TESTY!

Drodzy gracze,

W dniu dzisiejszym rozpoczynamy otwarty test nowych wojen. Przystąpić do niego może każdy, kto tylko ma ochotę pomóc przy dopracowaniu ich mechanizmów i tropieniu błędów, jakie mogą się jeszcze gdzieś pośród nich kryć.

Aby dołączyć do testów należy:
1. Udać się pod adres: http://wojny.wojownicy.eu/
2. Założyć nowe konto
3. Stworzyć sobie nowe postacie (maks. 3)
4. Dołączyć do jednej z istniejących gildii (gdy już powstaną) lub założyć własną

Stworzone postacie rozpoczynają z poziomem 280 oraz 250 złotymi monetami i 1250 talonami. Zalecamy stworzenie od razu tylu, ile może pomieścić konto, gdyż w ciągu kilku najbliższych dni każdy gracz dostanie na swoje konto jeszcze losową niskopoziomową postać, którą będzie mógł przetestować tryb sabotażu, co spowoduje zajęcie jednego z wolnych slotów.

Graczy biorących udział w testach prosimy gorąco o konstruktywne uwagi i krytykę. Zależy nam na stworzeniu jak najbardziej przyjaznego graczowi systemu wojen i zarazem satysfakcjonującego i dającego dużo przyjemności z udziału, dlatego prosimy o argumentowanie dlaczego coś się Wam nie podoba.

Zgłoszenia błędów prosimy składać tutaj: [Nowe Wojny]Zgłoszenia błędów
Uwagi, komentarze i krytykę tutaj: [Nowe Wojny]Dyskusja

Opis działania nowych wojen znajdziecie w poście poniżej.

Życzymy miłego testowania i dziękujemy z góry za pomoc!

Zespół S:W
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Herold

-
Posty: 175
Otrzymał 189 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-10-22, 19:55   

Podstawowe założenia:

1. Ograniczenie elementu całkowitego wykluczenia gracza z zabawy w przypadku przegranej walki.
2. Umożliwienie sensownego udziału w wojnie każdemu z graczy bez względu na posiadany poziom.
3. Przyspieszenie dynamiki wojen.
4. Ograniczenie czasu ich trwania.
5. Przeniesienie elementu strategicznego z odgadywania kim jest przeciwnik na wybór trybu działań wojennych.

Podstawowe zasady:

1. Każda postać ma 5 żyć wojennych na całą wojnę.
2. Każda postać może wykonać 3 czynności wojenne dziennie.
3. Wojna trwa maksymalnie 5 dni (kończy się po upływie 120h od wypowiedzenia).
4. Każda czynność zakończona sukcesem jest punktowana.
5. Rozegrania następują co 6 godzin.
6. Jednocześnie podczas danego rozegrania można uczestniczyć tylko w jednym trybie. Kolejne akcje można jednak dodać do kolejki, która zostanie wykonana podczas najbliższych następnych rozegrań.
7. Wygrywa ta strona, która zgromadzi więcej pkt.
8. Wojna może zostać zakończona wcześniej jeśli:
- po jednej ze stron nie będzie już nikogo żywego (czyli wszyscy gracze stracą ostatnie życie wojenne)
- jedna ze stron nie wykaże żadnej aktywności wojennej przez 48h
- jedna ze stron wywiesi białą flagę

Tryby wojenne:

Agresor:
1. Samotny szturm
2. Szturm oddziałem
3. Sabotaż

Obrońca:
1. Samotna obrona
2. Obrona oddziałem
3. Patrol

1. Tryb walki 1vs1
Standardowy tryb wojenny.
Wygrana walka: +100 pkt
Szturm/obrona bez walki: +25 pkt
Odebranie ostatniego życia przeciwnika: +50pkt
Przegrana: strata życia wojennego
Rozegranie: postacie w puli szturmujących łączą się losowo w pary z obrońcami. Gdy ktoś zostaje bez pary - nie toczy walki i zdobywa mniejszą ilość pkt.

Samotny szturm.
Gracze przyłączają się do tego trybu, tworząc grupę szturmujących samotnie. W chwili rozegrania z grupy samotnej obrony losowani są przeciwnicy (gracz nie ma wpływu na to kogo spotka). Każda walka odbywa się w trybie 1 na 1.
Wygrana: doświadczenie i punkty dla agresora.
Przegrana: strata życia wojennego.

Samotna obrona.
Gracze przyłączają się do tego trybu, tworząc grupę broniących samotnie. W chwili rozegrania z grupy samotnego szturmu losowani są przeciwnicy (gracz nie ma wpływu na to kogo spotka). Każda walka odbywa się w trybie 1 na 1.
Wygrana: doświadczenie i punkty dla obrońcy.
Przegrana: strata życia wojennego.

2. Tryb walki grupowej
Dwa razy bardziej opłacalny tryb walki, ale kosztem życia niektórych członków wygranego oddziału.
Wygrana walka grupowa: +800 pkt
Szturm/obrona bez walki: +125 pkt
Odebranie ostatniego życia przeciwnika: +50 pkt
Przegrana lub polegnięcie w walce: strata życia wojennego
Rozegranie: walka grupowa (do 4 graczy po każdej ze stron przeciwko sobie); mistrz każdej ze stron może odrzucić kogoś ze składu, pod warunkiem, że do rozegrania zostało więcej niż 30 minut.

Grupowy szturm
Gracze przyłączają się do tego trybu, tworząc oddział szturmowy. W tym trybie w jednym rozegraniu mogą brać maksymalnie udział 4 postacie (po każdej ze stron). W chwili rozegrania cele każdej z nich z losowane automatycznie. Jeśli w momencie losowania po jednej ze stron jest mniejsza ilość postaci, walka i tak się odbywa.
Wygrana: doświadczenie i punkty dla każdej z postaci agresora, zabite postacie tracą jednak jedno życie wojenne
Przegrana: strata życia wojennego przez każdego członka grupy

Grupowa obrona
Gracze przyłączają się do tego trybu, tworząc oddział obronny. W tym trybie w jednym rozegraniu mogą brać maksymalnie udział 4 postacie (po każdej ze stron). W chwili rozegrania cele każdej z nich z losowane automatycznie. Jeśli w momencie losowania po jednej ze stron jest mniejsza ilość postaci, walka i tak się odbywa.
Wygrana: doświadczenie i punkty dla każdej z postaci obrońcy, zabite postacie tracą jednak jedno życie wojenne
Przegrana: strata życia wojennego przez każdego członka grupy

3. Misja dywersyjna/antydywersja
Nisko punktowany tryb przeznaczony głównie dla postaci o niższych poziomach w gildii.
Sukces - niszczenie fortyfikacji: +25 pkt; -100 fortyfikacje
Sukces - brak/zniszczone fortyfikacje: +50 pkt
Porażka + wygrana walka z patrolem: +0 pkt
Porażka + przegrana walka z patrolem: strata życia wojennego
Porażka - uszkodzenie fortyfikacji: +0 pkt
Porażka - przedostanie się przez nieistniejące/zniszczone fortyfikacje: +0 pkt
Sukces + wygrana walka z sabotażystą: +50 pkt
Sukces + przegrana walka z sabotażystą: strata życia wojennego, +25 pkt

Sabotaż
Gracze przyłączają się do tego trybu, tworząc grupę sabotażystów. W chwili rozegrania z grupy patrolu obrońcy losowani są przeciwnicy (gracz nie ma wpływu na to kogo spotka). Każda walka odbywa się w trybie 1 na 1. Im większa różnica poziomów pomiędzy postaciami, które się w losowaniu połączyły w pary, tym większa szansa, że sabotażysta przejdzie niezauważony. Każdy poziom różnicy zwiększa o 1% minimalną szansę pozostania niewykrytym.
Minimalna szansa: 10%
Maksymalna szansa: 90%
Sukces: doświadczenie + punkty
Porażka + wygrana walka: doświadczenie + punkty
Porażka + przegrana walka: strata życia wojennego

Patrol
Gracze przyłączają się do tego trybu, tworząc grupę patrolową. W chwili rozegrania z grupy sabotażystów losowani są przeciwnicy (gracz nie ma wpływu na to kogo spotka). Każda walka odbywa się w trybie 1 na 1. Im większa różnica poziomów pomiędzy postaciami, które się w losowaniu połączyły w pary, tym większa szansa, że sabotażysta przejdzie niezauważony. Każdy poziom różnicy zwiększa o 1% minimalną szansę pozostania niewykrytym.
Minimalna szansa: 10%
Maksymalna szansa: 90%
Porażka: 0 pkt
Sukces + wygrana walka: doświadczenie + punkty
Sukces + przegrana walka: strata życia wojennego

Nowe budynki

Fosa: +50/poz.; max. poz. 15
Mur obronny: +75/poz.; max. poz. 10
Wieża południowa: + 100/poz.; max. poz. 5
Wieża północna: + 100/poz.; max. poz. 5

W pełni rozbudowane fortyfikacje pozwolą na powstrzymanie 25 udanych sabotaży, zanim sabotażyści zaczną zdobywać większe ilości punktów za sabotaż.
_________________
Herold nie odpowiada na prywatne wiadomości.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-10-30, 15:27   

Dodaliśmy dziś na każde konto stworzone na serwerze testowym po niskopoziomowej postaci o losowym poziomie, rasie i klasie. Prosimy korzystać z nich w celu sprawdzenia mechanizmu sabotaży. W tym celu najlepiej dokonywać sabotaży niskopoziomowymi postaciami, a patrolować zarówno nisko- jak i wysokopoziomowymi. Ma to na celu sprawdzić czy niskopoziomowe postacie mogą łatwo uniknąć wykrycia przez wysokopoziomowe oraz czy postacie o zbliżonym poziomie do sabotażystów mogą im skutecznie zapobiegać.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 16