Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
[pre-era]Dyskusja ogólna.
Autor Wiadomość
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-05-17, 00:00    [Cytuj]

Cytat:
Leczenie miksturami preferuje postacie z małą żywotnością.
Dlatego mam wątpliwość. Czy w nowym system zadań, w którym można leczyć postać tylko miksturkami, klasy "żywkowe" nie są obarczone wyższymi kosztami leczenia niż klasy "wytrzymałościowe". Koszty jakie poniesie na leczenie miksturami barbarzyńca lub łowca lub paladyn będą większe niż poniosą odpowiednio wojownik lub gwardzista lub strażnik. Wydaje się że może to się niekorzystnie odbić na ekonomii postaci "żywkowych", chyba że będą im wypadać mikstury regenerujące odpowiednio większą ilość życia.


Masz rację, koszt leczenia postaci nieżywotnościowych będzie średnio dwa, może w porywach trzy razy niższy. Ale biorąc pod uwagę stosunek jednego i drugiego kosztu do całkowitych zarobków postaci w obu przypadkach są to groszowe kwestie, tym bardziej, że mikstur nie kupujesz, lecz je zdobywasz.

Poprę to przykładem: zawalczyłem paladynem na 300 lvl przykładową walkę postacią na 300 poziomie i zdobyłem łup warty łącznie 13s60m. Koszt leczenia HP w tej walce złotem to ok. 80m. Miksturami ok. 35m.
Wytrzymałościowiec wyleczy się kosztem 10-13m, jeśli będzie się leczył miksturą.

Procentowo wydaje się to wielką różnicą, ale w rzeczywistości są to ułamki zarobków jednej i drugiej postaci.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-06-30, 21:12    [Cytuj]

Chyba juz gdzies sie o to pytalem:
Jak powinien dzialac profit "werwa"? Obecnie jest sporo slabszy od Witalonsci.

Werwa 7lv
dodatek do pancka (z glownej cechy) WTx0.49
dodatek do zycia (z pobocznej cechy) ZYWx0.21

Witalnosc 7lv
dodatek do zycia (z glownej cechy) ZYWx0.98

Witalnosc jest praktycznie dwa razy silniejsza...
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-06-30, 21:58    [Cytuj]

Dodatek do życia powinien być liczony od wytrzymałości. Fayl miał poprawić, ale ponoć są z tym jakieś problemy techniczne.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-06-30, 22:10    [Cytuj]

A nie prosciej caly ten bonus dac do pancerza? Wtedy i tak bedzie za slaby w stosunku do witalnosci, ale nie bedzie juz tej koszmarnej roznicy.
BTW, ktos liczyl, czy to rzeczywiscie wychodzi podobnie? Tzn. u wutekowcow mniej zyciopancka z cech, mniej z profitu cechowego i troche wiecej ze zbroi = zyciopancek zywkowcow?

Bo im wiecej pakuje sie w ceche klasowa (zyw/wt), tym gorzej wychodza na tym wutekowcy,
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-07-01, 02:16    [Cytuj]

Irmis, przy wt trzeba brać pod uwagę pewne rzeczy, a konkretniej, że wt opłaca się rozwijać tylko do pewnego stopnia, a powyżej tego jest już nieopłacalne, z resztą tak sam problem dotyczy też klas zrękowych, ale tam on wygląda troche inaczej, a wracając do wt, to przy poprawnie działającym proficie, to postać z 1000 czy 1200 wt i powiedzmy 100 żywki miałaby tyle samo życiopancka co żywotnościowiec z 1000 czy 1200 żywki i 100 wt. Oczywiście zakładając że to jest 1000 wt i 100 żywki do 1000 żywki i 100 wt, oraz że obie strony mają ten sam rodzaj pancków, czyli np. max pancerny/max żywkowy, przy takich samych ulepszeniach ich zyciopancek powinien być prawie równy, zaś wzrost pancka/hp przy ulepszaniu powinno być równe. Oczywiście wszystko słowik strzela przy źle działającym proficei wt, który miał dawać właśnie zarówno hp jak i pancek żeby pancenym było lepiej, i też mówiłem że skoro nie można zrobić go poprawnie, to niech dadzą całośc w pancek, ale chyba wszyscy zapomnieli...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-07-01, 07:14    [Cytuj]

Cytat:
niech dadzą całośc w pancek
Mogę po południu zmienić.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-07-01, 07:50    [Cytuj]

KoniAK, to po kiego takie kombinacje, rozne wzory na profity cechowe, inna wartosc zyciopancka w zbrojach zywkowych i wutekowych, inny procent ulepszania pancka i zycia, skoro wszystko przestaje sie sprawdzac, gdy ktos chce wladowac w wt wiecej niz 1000-1200pkt? Przeciez dla mnicha i strazaka ta cecha to podstawa, a i pozostalym dwom moze sie przydac jej troche wiecej...
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-07-02, 22:34    [Cytuj]

Fayl napisał/a:
Cytat:
niech dadzą całośc w pancek
Mogę po południu zmienić.

Wiadomo cos wiecej o wprowadzaniu tej zmiany i zrownywania pancaka z zyciem?
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-07-02, 22:40    [Cytuj]

Zrównywania to chyba złe określenie, po prostu dodania więcej pancka aby łączna wartość hp/pancka była podobna u pancernych i żywkowych... Równo nigdy nie będzie... ;P Pancerni z działającym poprawnie tym profitem i tak będą mieli trochę więcej zyciopancka niż żywkowi...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-07-02, 23:08    [Cytuj]

Hm, a na pewno liczą się z żywki oba bonusy? Bo jak chciałem zmienić to widzę że jednak wprowadzałem taką opcję, żeby było "częściami" liczone.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-07-03, 00:09    [Cytuj]

Zdaje się jeden jest liczony od wt a drugi od żywki, zaś oba powinny być liczone od wt...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-07-03, 00:17    [Cytuj]

Fayl, z zywki liczy sie jeden bonus, a zaden nie powinien.
Cytat:
Werwa 7lv
dodatek do pancka (z glownej cechy) WTx0.49
dodatek do zycia (z pobocznej cechy) ZYWx0.21

Phil napisał/a:
Dodatek do życia powinien być liczony od wytrzymałości.


Koniak napisał/a:
Zrównywania to chyba złe określenie, po prostu dodania więcej pancka aby łączna wartość hp/pancka była podobna u pancernych i żywkowych... Równo nigdy nie będzie... ;P Pancerni z działającym poprawnie tym profitem i tak będą mieli trochę więcej zyciopancka niż żywkowi...

Z tego co pisales, to beda mieli tak do ok 1000-1200 w cesze. Ja mialem 500wt na 90lv, a wcale tej cechy nie przepakowuje.

Rowno bedzie, jesli profity zywkowe i wutekowe, beda takie same, wyrowna sie cechy i zyciopancek z pancerza.
Wbrew pozorom nie jest to bez sensu, choc moze wygladac troche brzydziej, niz obecne podchody dodawania tu i odejmowania tam, tak, by wyszlo byc moze podobnie ;P

Mozna tez dac wtkowcom troche mniej zyciopancka i przywrocic drobna przewage w czasie walki, np na poziomie czystego bonusu z cechy. Obecnie wyglada to dziwacznie, gdy cecha wt daje to samo co zywka (obrazenia, cw), ale mniej zyciopancka.
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-07-03, 10:12    [Cytuj]

A, a to łatwo poprawić.

Edit ~ albo jednak nie. :P To nie wiem, na pewno mogę oba bonusy dać w wytrzymałość, a to co mówicie to mogę jakoś po południu spróbować.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-07-03, 10:46    [Cytuj]

Jak się nie da to zwiększ dodaj mnoznik dodający hp do bonusu wt na bonusie do pancka a wywal dodawanie hp...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-07-03, 14:46    [Cytuj]

Chyba zwiększyłem dodałem.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 15