Eliksiry dodają stały bonus do cech oraz atrybutów postaci.
Cechy:
Suma bonusów wynosi 30% poziomu postaci np. na 100 lvlu :
- można mieć +30 do jednej cechy
- +15 do dwóch cech
- +6 do wszystkich
Atrybuty:
- atak, obrona, życie, pancerz - każde osobno mają ograniczenie równe poziomowi postaci
- CW ( czas walki ) = 2% posiadany poziom postaci
- DMG ( obrażenia ) = 10% aktualnego poziomu postaci
Ostatnio zmieniony przez Phil 2011-06-10, 20:01, w całości zmieniany 1 raz
A co w przypadku wypicia eliksiru dającego np 40pkt do cechy, mając w momencie picia 100lvl? Wraz ze wzrostem poziomów urośnie ten bonus z eliksiru, czy może dostane 30pkt i już się to nie zmieni na wyższych poziomach?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum