Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Tworzenie ekwipunku

Wykorzystanie wypadajek do tworzenia ekwipunku. Dobry pomysł czy porażka ?
Tak - bardzo fajny pomysł
54%
 54%  [ 6 ]
Nie - jakoś mi się to nie widzi
45%
 45%  [ 5 ]
Głosowań: 11
Wszystkich Głosów: 11

Autor Wiadomość
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-06-10, 17:57    [Cytuj]

Irmis, rzeczywiście 50 lub więcej eliksirów do jednej lub dwóch cech nie wpływa na siłę postaci.
Ile jest według ciebie tych uproszczeń :?:

Co do samej ankiety.
    Wykorzystanie wypadajek do tworzenia ekwipunku:
    Dobry pomysł = Tak - bardzo fajny pomysł
    porażka = Nie - jakoś mi się to nie widzi
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-06-10, 18:21    [Cytuj]

Irmis napisał/a:
Duzo chetniej widzialbym cos, co chetnym pozwala kombinowac z dostepnymi w grze skladnikami i konkurowac z innymi zapalencami, ale nie wplywa w zaden sposob na sile postaci.

Drakki napisał/a:
Irmis, rzeczywiście 50 lub więcej eliksirów do jednej lub dwóch cech nie wpływa na siłę postaci.

To bylo o nowosciach w grze, a nie o juz istniejacych elementach. Zreszta patrz nizej ;)
BTW, pamieta ktos ten wzor na max ilosc eliksirow na dany poziom?

Drakki napisał/a:
Ile jest według ciebie tych uproszczeń :?

Tak na szybko:
- Ograniczenie liczby mikstur stalych, jakie moga dzialac na postac
- Zmniejsze expa z Q
- Uproszczenie Q (brak kombinacji z klepaniem okreslonych mobkow i kolekcjonowaniem ton wypadajek)
- Przebudowanie ekwipunku, by glowne oplacalne sciezki rozwoju byly pod klasowe cechy (nowy sprzet+kara za nieklasowosc)
- Filtr klasowy na sprzet
- Podrozowanie jeszcze tego samego dnia+przedmioty zwiekszajace punkty podrozy
- Poprawa/ulatwienie handlu jest dopiero w planach, ale tez ma byc ;)
- Dyplomacja - mozliwosc atakowania/bronienia sie razem z sojusznikiem przeciwko wrogowi, bez przechodzenia do jednej gildii
- Dla obkow: definiowane samemu skroty i mozliwosc zapisania sobie zestawow broni (moze wiecej, ale o tylu wiem)

Cos jeszcze by sie znalazlo, ale ciezko mi znalezc przyklady nowych, skomplikwanych elementow, na ktore sporo graczy by nie narzekalo i ktorych nie trzeba by w efekcie upraszczac, bo daja przewage nolifeom ;)
Dlatego uwazam, ze najlepiej wstrzymac sie z wprowadzaniem czasochlonnych elementow, ktore pozwola osobom przesiadujacym przed gra wiecej czasu, zdobyc konkretna przewage nad pozostalymi.
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-06-10, 19:15    [Cytuj]

Irmis napisał/a:

Tak na szybko:
- Ograniczenie liczby mikstur stalych, jakie moga dzialac na postac
- Zmniejsze expa z Q
- Uproszczenie Q (brak kombinacji z klepaniem okreslonych mobkow i kolekcjonowaniem ton wypadajek)
- Przebudowanie ekwipunku, by glowne oplacalne sciezki rozwoju byly pod klasowe cechy (nowy sprzet+kara za nieklasowosc)
- Filtr klasowy na sprzet
- Podrozowanie jeszcze tego samego dnia+przedmioty zwiekszajace punkty podrozy
- Poprawa/ulatwienie handlu jest dopiero w planach, ale tez ma byc ;)
- Dyplomacja - mozliwosc atakowania/bronienia sie razem z sojusznikiem przeciwko wrogowi, bez przechodzenia do jednej gildii
- Dla obkow: definiowane samemu skroty i mozliwosc zapisania sobie zestawow broni (moze wiecej, ale o tylu wiem)


Masz mylne pojęcie uproszczenia. Ja powiedziałbym że to co wymieniłeś to "stabilizacja" czyli ulepszenie starych elementów gry które nie były zbyt dopracowane i utrudniały normalną grę.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Ostatnio zmieniony przez Drakki 2011-06-10, 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Talphion
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-06-10, 19:25    [Cytuj]

Cytat:
BTW, pamieta ktos ten wzor na max ilosc eliksirow na dany poziom?


To zależy. Wszystkie pięć cech obejmuje jedno ograniczenie - wysokość bonusów stałych maksymalnie wynosi 30% posiadanego poziomu (czyli na 100 można mieć np. +30 do jednej cechy lub +15 do dwóch, lub po +6 do każdej).
Dla atrybutów sprawa wygląda już zgoła inaczej, każdy ma osobne ograniczenie, poza atakiem i obroną, które mają wspólne (choć akurat atak, obrona, pancerz i życie mają jednakowe ograniczenie).

Bonus max. do ataku, obrony, pancerza i życia jest równy posiadanemu poziomowi.
Bonus max. do zmęczenia (CW) jest równy 2% posiadanego poziomu.
Bonus max. do obrażeń jest równy 10% posiadanego poziomu.

Cytat:
Masz mylne pojęcie uproszczenia. Ja powiedziałbym że to co wymieniłeś to "stabilizacja" czyli ulepszenie starych elementów gry które nie były zbyt dopracowane i utrudniały normalną grę.


Właściwie to obaj macie po części rację - aktualizacja była pod pewnym względami stabilizacyjna, a pod pewnym upraszczająca nadmiernie czasochłonne elementy.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2011-06-25, 23:43    [Cytuj]

Crafting? Tylko jeżeli pojawiłoby się razem z nim dodatkowe 'indywidualne' źródło ekwipunku. Czyli, jakaś kompletnie losowa machina tworzenia ekwipunku, który można zdobyć z mobków... najchętniej z jakimiś bajerami typu profit przypisany do broni itd... ;P

Czyli, nie. ;P


Teraz, dlaczego? Sprzęt możemy uzyskać ze sklepu normalnego, gdzie od razu wiemy czego się możemy spodziewać u siebie bądź przeciwników. Ewentualne modyfikacje, to (sezonowe) przedmioty z questów i (powodujące pewien krótkotrwały przeskok w końcowym etapie ery) kompleksowe, nawet ciągłe ulepszanie sprzętu nie jest zaskakujące. ;P Znalezienie przedmiotów od mobków? To i tak są przedmioty ze sklepu, czyli jedynie można je potraktować jako dodatkowe źródło dochodu.

Crafting w formie zaprezentowanej przez Drakkiego, to dobra sprawa do indywidualnej zmiany sprzętu (w końcu nie wszyscy znajdują to samo), ale jednak to za mało by było atrakcyjne. Inna sprawa gdyby powstała dodatkowa lista przedmiotów (lepszych niż w normalnym sklepie), ukryta przed graczami i te przedmioty, powstawałyby z "dziurawców".


Z resztą i tak nie mogę już głosować. ;P

Pozdrawiam.
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-06-26, 09:04    [Cytuj]

Cytat:
Czyli, nie.
Nie wiem skąd ci taki wniosek wyszedł. ;P
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-06-26, 10:14    [Cytuj]

mef, crafting jest praktycznie w każdej grze mmo ;)
Przedmioty z niego są porównywalne z tymi ze sklepu ( czasami lepsze, czasami gorsze ), a to czy dadzą kilka punktów więcej czy mniej zależy od jakości użytych składników.
Im lepszych składników się użyje tym lepszy będzie efekt końcowy.
Jedna postać mogłaby się nauczyć tylko jednej dziedziny craftingu np.: wyrób pierścieni, amuletów, zbroi lekkiej itd.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
mef
bold & beautiful


Kristall Mef
Posty: 421
Piwa: 29/24
Skąd: Bydgoszcz

Zloto
Wysłany: 2011-06-26, 16:23    [Cytuj]

Spoko, jak już mówiłem crafting w wojownikach może być, ale gdy pojawi się więcej źródeł zdobycia "indywidualnych" przedmiotów. Wtedy to ma większy sens i rozwija relacje gracz-gracz, poprzez handel...bla bla bla

Cytat:
Jedna postać mogłaby się nauczyć tylko jednej dziedziny craftingu np.: wyrób pierścieni, amuletów, zbroi lekkiej itd.
Rzecz jasna, gildie będą się umawiać co kto rozwija, może zabiegać o przyjęcie innych specjalistów, itd. To na plus. ;)

Pozdrawiam.

Acha... @Fayl ;P
_________________
..::Grow in Power::..
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Banda Upiornej Czaszki
     
kalinabors

Posty: 8

Zloto
Wysłany: 2014-12-25, 22:28    [Cytuj]

O dobrze wiedzieć.
_________________
http://www.conrad.pl
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 17