Zauważyłem dzisiaj dziwną rzecz. Otóż ustawiłem sobie kilka walk z minimalnym poziomem życia 80%. Po tych walkach pasek życia pokazuje ~90% życia(czasem więcej, czasem mniej), tymczasem przy ostatniej walce pokazuje się kilka miedziaków za leczenie, jakby walka zakończyła się z mniej niż 80% życia.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Straciłem 29,43% hp w ostatniej walce, zapłaciłem jak za leczenie 20%. Po walce miałem 90,56%, więc wychodzi na to, że w wielokrotnych walkach leczy całymi paczkami, a nie do żądanego poziomu. W innych walkach też tak wychodzi.
_________________
Im większe obrażenia, tym mocniej się ukocha przeciwnika i tym szybciej złoży nam pokłon. Głębokie myśli Txikiego Tartalo*
Straciłem 29,43% hp w ostatniej walce, zapłaciłem jak za leczenie 20%. Po walce miałem 90,56%, więc wychodzi na to, że w wielokrotnych walkach leczy całymi paczkami, a nie do żądanego poziomu. W innych walkach też tak wychodzi.
Przy wielokrotnych od poczatku ery leczy paczkami po 20% i wydaje mi sie ze w ktoryms temacie o tym wspominalem nawet
Koniak: owszem da radę, tylko jaki sens?
Rownie dobrze mozna dać 100% w tej chwili, bo i tak leczy po 1%.
Czyli dajemy na to, ustawiamy leczenie do 80% i jaki to ma sens?
Leczy nas do 80% cały czas, a równie dobrze za te same pieniądze by nas leczyło do 100% - oszczędzamy na 20% które i tak na koniec uleczyć musimy
Do tego oszczedza sie na koszcie pierwszej paczki.
Jesli mam po walce np 40% zycia i 59%, to koszt uleczenia do 100%, w obecnych walkach wielokrotnych jest taki sam (jesli dobrze rozumiem dzialanie tego systemu).
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum