Jeżeli ktoś chce pomóc w uzupełnieniu zestawienia o kolejne klasy to proszę pisać w tym temacie
Mnich pancerny typu HP
Takiego mnicha charakteryzuje ogromna ilość Życiopancka oraz trochę mniejsze atak oraz obrona. Jest to swego rodzaju czołg wśród wojów
Najlepszym materiałem jest Krasnolud oraz Arachnid ze względu na największy bonus rasowy do Wytrzymałości oraz Żywotności.
Cechy: Siła - pod sprzęt
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - pod sprzęt
Wytrzymałość - tutaj dajemy tyle aby wystarczyło nam na alchemizację pancerzy
Żywotność - tutaj pakujemy resztę punktów. Życie zastępuje nam częściowo uniki oraz podnosi CW.
Profity: Klasowy - Konsekrowany Pancerz
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Uskoki
Wyznanie - Kult Pani
Cech weteranów -
Ekwipunek: Broń: Zestaw 1: broń dwuręczna
Zestaw 2: broń jednoręczna + tarcza z pancerzem
Pancerze: tylko te które dają największą ilość pancerza
Świecidełka:głównie zwinność
Alchemia: na pierwszym miejscu jest pancerz, życie i dmg
Przeciwnicy: głównie ci którzy nie maja za dużych obrażeń. Szermierz, strażnik, gwardzista, łowcy, paladyni oraz inni mnisi których uda nam się wykończyć na upadkach .
Mnich pancerny typu Pancerz
Motto takiego mnicha to :"Im więcej pancerza = tym większa regeneracja"
Najlepszym wyborem będzie Ork ze względu na największy bonus do Wytrzymałości.
Cechy: Siła - pod sprzęt
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - pod sprzęt
Wytrzymałość - tu pakujemy pozostałe punkty. Więcej pancerza większa regeneracja.
Żywotność - pod sprzęt
Ekwipunek: Broń: Zestaw 1: broń dwuręczna
Zestaw 2: broń jednoręczna + tarcza z pancerzem
Pancerze: tylko te które dają największą ilość pancerza
Świecidełka:głównie zręczność
Alchemia: na pierwszym miejscu jest pancerz, życie i dmg
Przeciwnicy: Szermierz, strażnik, gwardzista, łowca, paladyn oraz mnisi z którymi różnie może bywać.
Mnich żywnościowy typu Kung-Fu
U takiego mnicha zasada jest prosta im więcej mamy życia tym większe obrażenia zadajemy za pomocą profitu.
Cechy: Siła - pod sprzęt
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - pod sprzęt
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - tu powinny się znaleść wszystkie pozostałe punkty. Im więcej HP tym większe obrażenia
Profity: Klasowy - Sztuki Walki
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Uskoki
Wyznanie - Kult Sirioni lub Kult Rexel
Cech weteranów -
Ekwipunek: Broń: broń jednoręczna + tarcza z hp
Pancerze: tylko te które dają największą ilość życia
Świecidełka: głównie zręczność
Alchemia: na pierwszym miejscu jest życie, atak i dmg
Przeciwnicy: wszyscy którzy nie maja za dużych obrażeń.
Szermierz typu Unik
Głównym atutem jest bardzo duża obrona oraz trochę mniejszy atak.
Elf, Niziołek, Demoniec to preferowane rasy dla tego typu szermierza.
Cechy: Siła - pod sprzęt
Zręczność - dużo
Zwinność - bardzo dużo
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - trochę więcej niż pod sprzęt
Profity: Klasowy - Niezwykły Unik
Bojowe - Ciężka Ręka, Niestrudzenie, Kamienna Skóra
Wyznanie - Kult Pani
Cech weteranów - Wampiryzm
Ekwipunek: Broń: broń dwuręczna - największy dmg ze wskazaniem na obronę
Pancerze: dające większy bonus do obrony niż ataku
Świecidełka: rozłożyć głównie między siłą i wytrzymałością, tak żeby wspólnie z rozdanymi statystykami dobijała te cechy pod wymogi sprzętu
Alchemia: na pierwszym miejscu jest obrona, atak oraz dmg
Przeciwnicy: głównie ci którzy nie maja za dużych obrażeń. Szermierz, strażnik, gwardzista, inni łowcy. Z innymi może różnie bywać w zależności jaki wybiorą profit.
Szermierz typu Atak( eksperymentalny )
Głównym atutem takiego szermierza jest bardzo wysoka szansa trafienia oraz dość duże obrażenia z profitu.
Mroczny elf, Sidan oraz Demoniec to najlepsze podłoże pod takiego szermierza.
Cechy: Siła - pod sprzęt
Zręczność - bardzo dużo, im większa zręczność tym większe obrażenia z profitu
Zwinność - dajemy tu tyle aby za często nas nie trafiali
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - trochę więcej niż pod sprzęt
Ekwipunek: Broń: broń dwuręczna - największy dmg ze wskazaniem na atak
Pancerze: dające większy bonus do ataku niż obrony
Świecidełka: rozłożyć głównie między siłą i wytrzymałością, tak żeby wspólnie z rozdanymi statystykami dobijała te cechy pod wymogi sprzętu
Alchemia: na pierwszym miejscu jest atak, obrona i dmg
Przeciwnicy: barbarzyńca, strażnik może też być paladyn, łowca oraz gwardzista.
Propozycja dla osób zaczynających przygodę z Wojami...
Paladyn
Rasa:
Najlepiej Lacert, Niziołek, Półelf, ewentualnie Mroczny elf/Demoniec lub jakakolwiek która nam się podoba
Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - w zasadzie tylko pod sprzęt, choć trochę więcej nie zaszkodzi
Zwinność - Tu ładujemy mniej więcej połowe punktów
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - Tu ładujemy drugą połowę punktów
Profity wersja regenkowa:
Klasowy - Modlitwa
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Rexel lub Tasretari
Cech weteranów -
Profity wersja nieregenkowa:
Klasowy - Pokuta
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Pani lub Rexel
Cech weteranów -
Ekwipunek:
Broń: broń dwuręczna
Pancerze: Trzymamy się zestawu inkwizytora(pośredniego)
Świecidełka: Siła, zręczność i wytrzymałość
Propozycje już dla średnio zaawansowanych
Paladyn żywotnościowy
Rasa:
Najlepiej Lacert, lub Niziołek z naciskiem na Lacerta
Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - Tu ładujemy sporo punktów, ale bez przesady
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - Tu ładujemy większość punktów
Profity:
Klasowy - Modlitwa
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Rexel lub Tasretari
Cech weteranów -
Ekwipunek:
Broń: broń jednoręczna + tarcza z życiem
Pancerze: pancerze z najwyższą ilością zdrowia (fanatyka)
Świecidełka: siła, zręczność i wytrzymałość
Paladyn zwinnościowy
Rasa:
Najlepiej Lacert, Niziołek, Półelf, ewentualnie Elf/Demoniec/Gnom, z naciskiem na Niziołka/Lacerta
Cechy:
Siła - pod sprzęt + ulepszenia
Zręczność - pod sprzęt
Zwinność - Tu ładujemy większość punktów
Wytrzymałość - pod sprzęt
Żywotność - pod sprzęt plus ulepszenia
Profity:
Klasowy - Anioł Stróż
Bojowe - Ciężka Ręka, Celność, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Pani lub Rexel
Cech weteranów -
Ekwipunek:
Broń:
Zestaw 1: broń dwuręczna
Zestaw 2: broń jednoręczna + tarcza z obroną
Pancerze: najbardziej zwinnościowe (bojownika)
Świecidełka: Siła, zręczność, wytrzymałość
?owca full Atak
Główną cechą takiego łowcy jest bardzo duży atak i trochę mniejsza żywotność.
Nastawiony jest na jak najszybsze wykończenie przeciwnika za pomocą celnych ataków i profitu Cios Tygrysa.
Preferowana rasa Mroczny Elf ze względu na duży bonus rasowy do zręczności i żywotności.
Cechy: Siła - głównie pod sprzęt + mały zapas na ulepszanie broni
Zręczność - nasza najważniejsza cecha, tutaj będziemy lokować większość punktów, im większy atak tym większe obrażenia z profitu klasowego
Zwinność - wystarczy pod sprzęt, obronę podniesie nam zręczność
Wytrzymałość - pod sprzęt + kilka punktów zapasu
Żywotność - druga co do ważności cecha, jednakże tutaj będziemy pakować tyle ile potrzeba pod sprzęt a później alchemizację.
Profity: Klasowy - Cios Tygrysa - bazuje na ataku którego nie będzie nam brakować
Bojowe - Ciężka Ręka, Uskoki, Znajomość Pancerza
Wyznanie - Kult Eli-ghana , Kult Sirioni, Kult Rexel
Cech weteranów -
Ekwipunek: Broń: dwuręczna z przewagą ataku
Pancerze: dające jak najwięcej do ataku. Większy atak = większe obrażenia
Świecidełka: siła, zwinność
Alchemia: na pierwszym miejscu jest atak, życie i dmg
Przeciwnicy: głównie ci którzy nie maja za dużych obrażeń. Szermierz, strażnik, gwardzista, inni łowcy. Z innymi może różnie bywać w zależności jaki wybiorą profit.
Kopiący najemnik
Główna cechą takiego najemnika jest duży unik i wykańczanie przeciwników kopniakiem w rzyć
Najlepszy materiał na takiego najemnika jest Lacert.
Cechy: Siła - pod sprzęt + parę punktów na zapas żeby podnieść obrażenia
Zręczność - parę punktów ponad sprzęt nie zaszkodzi
Zwinność - tutaj ląduje większą część punktów. im większa obrona tym większa szansa że przeciwnik nas nie trafi. Poza tym podnosi nam w mniejszym stopniu atak
Wytrzymałość - pod sprzęt bo jest nam nie potrzebna
Żywotność - tak samo jak wytrzymałość czyli pod sprzęt
Profity: Klasowy - Kopniak - początkowo słaby ale później jest już tylko lepiej
Bojowe - Celność, Kondycja/Kamienna Skóra, Nieugiętość
Wyznanie - Kult Sirioni/Kult Rexel
Cech weteranów -
Ekwipunek: Broń: dwuręczna broń z przewagą ataku
Pancerze: te z największą obroną
Świecidełka: głównie zręczność + żywotność
Alchemia: tutaj nie ma dużego wyboru obrażenia + uniki na pierwszym miejscu, a później atak/życie/pancerz
Przeciwnicy: barbarzyńca, rycerz, gwardzista, łowca, mnich i ewentualnie berserker.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum