Ja jestem za, ale chętnie bym to widział w formie tworzenia eq ponadstandardowego albo setów/setów klasowych.
Coś w stylu:
-wraz z lvl możesz tworzyć nowe przedmioty (dajmy lvl+5 lub lvl+10)
-Możesz tworzyć:
"ekwipunek magiczny" - eq lepsze od zwykłego, ale gorsze od talonowego (może dawać małe ilości stat)
"sety" - sety dla każdego, jak ekwipunek magiczny, tyle, że założenie całego, albo większości daje dodatkowe bonusy
"sety klasowe" - działa jak sety, nosić może każdy, ale jeśli nosi konkretna klasa to dostaje bonus do profitu dodatkowo (np. 2% częściej występuje czy coś w tym stylu, albo dmg +x w dodatkowym ciosie)
-im mocniejszy set tym rzadziej padają składniki (ewentualnie część składników trzeba zrobić z innych składników)
-recepty: do zdobycia w Q, do znalezienia, do wygrania w karczmie, do odgadnięcia, do kupienia i część dostępna od razu.
-Statystyki eq nie są stałe, są losowane z przedziału od do zależnie od poziomu i rodzaju eq.
Pytanie do programistów wojów: czy da się ustawić aby rzecz miała wymagania odnośnie statystyki i jednocześnie dawała bonus/karę? Czy obecnie jedno wyklucza drugie? Rzecz dająca bonus do siły nie może mieć minimalnych wymagań odnośnie założenia w tej cesze?
Drakki, Szczerze powiedziawszy, to ja juz na tą erę chciałem żeby był dodane coś w rodzaju kowala(działający podobnie jak alchemik) tylko że Phil coś mówił że za bardzo zajęty fapaniem, questami czy czymś tam innym, że musi poczekać na kolejną erę... Nie chce mi się spradzać GG czym tam był dokładnie zajęty...
Zatem możliwe że w kolejnej erze się to pojawi i raczej wątpię by sprzęt tam tworzony był sklepowym, ale raczej będzie jakimś innym, tylko dostępnym przez znalezienie recki i zmontowanie go sobie(lub przez targ, jeśli ktoś sprzeda)...
Spider4, Przedmioty dodające jakiejś cechy mają także wymagania do tej cechy, jesli ich nie spełnisz to nie możesz nosić danego przedmiotu, nawet jesli wraz z danym przedmiotem spełniałbyś wymagania, czyli mając 15 jakiejś cechy i pierścień dodający np. 30 do tej cechy ale wymagający 30 punktów tej cechy to go nie założysz, mimo że z pierścieniem miałbyś dość punktów, zaś w przypadku jak masz np. 30 cechy, a przedmiot ma wymagania 25 cechy ale ma np. -10 danej cechy, to także go nie założszy, bo po jego założeniu ta cecha byłaby za niska by nosić dany przedmiot...
Irmis, tak chodzi o szeroko pojęty crafting. I tak wiele wypadajek "wala" się po ekwipunku po czym zostaje sprzedana
Typy receptur:
Podstawowe - są do zrobienia od ręki u każdego kowala,
od NPC - do kupienia w karczmie/sklepie,
Dropp - wypadają głównie z postrachów, im lepszy postrach tym lepsza receptura
Questowe - nagroda za wykonanie questa,
Jakość wypadajek:
słaba jakość - mniejszy bonus do statystyk w tworzonym przedmiocie,
normalna jakość - brak bonusów,
dobra jakość - większy bonus do statystyk w tworzonym przedmiocie
Ulepszanie przedmiotów wypadajkami np: ( ilość zależna od przedmiotu i wypadajki )
broń + gwoździe = broń +0,2 dmg + 5atak
zbroja + gadzia łuska = zbroja +20 pancerza -2 obrona
rękawice + pazury = rękawice +0,1 dmg +3 ataku
Przykład właściwości wypadajek:
łuska - 3-5 pancerza -1-3 obrony
pazur - 0,05 dmg 1-2 atak
Marudzicie - te dwie opcje ankiety sa wystarczajaco jasne
Myslalem o wojnach, nowych graczach i eventach, tak na pierwszy rzut
Crafting mi sie nie podoba, bo komplikuje rozgrywke, ktora ostatnio szla w strone upraszczania.
Duzo chetniej widzialbym cos, co chetnym pozwala kombinowac z dostepnymi w grze skladnikami i konkurowac z innymi zapalencami, ale nie wplywa w zaden sposob na sile postaci.
P.S. Burdele niestety odpadaja, przynajmniej na teraz, bo zmiana pracy i pare nowych zajec zaowocowalo kompletnym brakiem czasu.
_________________ "Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum