Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

DISCORD a co mi tam...


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Phil
2011-05-03, 21:10
[komentarze]Notki z zapowiedziami II
Autor Wiadomość
Ciran


Naric
Lykon
Rycerz
Wiek: 35
Posty: 68
Piwa: 4/23
Skąd: Lubań

Zloto
Wysłany: 2011-04-29, 21:33   

Gra się rozwija i to jest najważniejsze, fakt faktem że ta era na S1 była wyjątkowo nie-grywalna z powodu wielu nieudanych rzeczy, ale na szczęście już jest za Nami. Co więcej sporo z niej zostało wyniesione nauki dzięki czemu nowa aktualizacja zapowiada się wyjątkowo dobrze. Widać, że znaczny nacisk położono na głos graczy i dopracowano wiele rozwiązań pod Nas. Ja tam zawsze wojownikom dam 2,3 i n-tą szansę i zawsze chętnie poklikam w każdej erze. Jak się nie spodoba to się skasuję, ale nie zamierzam skreślać produktu zanim go nie sprawdzę, szczególnie że sporo pracy w Niego team teraz wkłada i widać dużo dobrych chęci.
_________________

Lykon Rycerz: Naric
Uczeń Turkusowej Szkoły Rycerskiej
PMC
Bo najważniejsza jest wolność!

Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Niezależni Piraci Wielkiego Morza Czaszek
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-04-30, 01:25   

Cytat:
Coraz głębiej idziecie w upgrady i niestety im dalej w las tym więcej błędów, w tej erze to m.in.


Rzecz w tym, że ta aktualizacja jest całkowicie zorientowana na modernizację elementów, na które społeczność graczy narzekała najbardziej. Poza drobiazgami nie wprowadzono w niej nic nowego. To są tylko pozornie rewolucje, tak naprawdę większość nowego materiału to naprawa tego co szwankowało w dobiegającej końca obecnej erze.

Cytat:
-naprawa dziurawek


Całkowicie zmienione. Uniemożliwiono handel popsutymi przedmiotami i zdobywanie ogromnych ilości talonów. Turnieje stają się ponownie głównym źródłem waluty specjalnej.

Cytat:
-eliksiry (ja mam np w sumie ponad 500 stałych dodatków i od jakiegoś miesiąca praktycznie nie bawię się w zaglądanie na rynek/targ i pisanie pw)


Narzucono elastyczne, zależne od poziomu postaci ograniczenia, by wyeliminować konieczność ślęczenia na targu i przesadne spożywanie eliksirów.

Cytat:
-zadania


Obecny czasochłonny i trudny do ogarnięcia system został zastąpiony, przyjemnym i prostym. To faktycznie duża zmiana, ale na korzyść gracza.

Cytat:
-zadaniowe przedmioty


To też przeszłość. Nowe nagrody z zadań będą oferować rozsądne, niewielkie wzmocnienie mocy postaci.

Cytat:
Dodam jak dla mnie zły systemu treningowego - ja nie mam z kim trenować, żeby trenować muszę kombinować, zdejmuje więc po kolei ciuszki z ekwipunku żeby jakiś przyzwoity eksp dostać a nie 650 pkt, mówię tu nawet o atakach na antyklasy, berków/łowców, niestety na każdym treningu a także turnieju tracę po 100 ekspa na walce


System doświadczenia z treningów jest dobrze wyważony i znacznie lepszy niż poprzedni. Twój problem wynika z czegoś innego - niskie doświadczenie to efekt uboczny stworzenia przez Ciebie tak silnej postaci. Przy wprowadzonych ograniczeniach i zmianach w ekwipunku nie powinno dochodzić już do takich sytuacji w przyszłości.

Cytat:
Kolejna sprawa system wojenny - w obecnej wojnie pomimo synchronizacji ataków przez przeciwnika, jeżeli przeciwnik nie stoczy walki mogę się pod nią podstawić po czasie i wyciąć, tak jak to miało miejsce ostatnio, kilku przeciwników atakujących jednocześnie,


Modernizacja wojen to temat, który czeka na razie na realizację.

W zasadzie wszystkie przytoczone przez Ciebie zarzuty doczekały się reakcji. Może nie tak szybkiej jak niektórzy by sobie życzyli, ale my też mamy pewne ograniczenia i o ile nie jest to absolutnie konieczne, unikamy robienia dużych zmian w trakcie trwania rozgrywki. Czasem reakcja i próba naprawy elementu powodującego pewną umiarkowaną destabilizację, może prowadzić do jeszcze większej, prowadzącej w rezultacie do całkowitego chaosu.

Cytat:
ta era na S1 była wyjątkowo nie-grywalna z powodu wielu nieudanych rzeczy


Myślę, że to stwierdzenie jest nieco przesadzone. Pewne elementy rozgrywki faktycznie negatywnie rzutowały na obszar rywalizacji pomiędzy graczami, ale nie uniemożliwiły jej całkowicie. Tak czy inaczej, największe problemy kończącej się ery zostały rozwiązane, a my będziemy nadal dążyć do tego, by każda kolejna aktualizacja stabilizowała rozgrywkę i zapewniała graczom satysfakcjonującą zabawę.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Drakki
Emeryt


Wiek: 36
Posty: 214
Piwa: 23/18

Zloto
Wysłany: 2011-04-30, 07:03   

Mam nadzieję że nie będzie trzeba od samego początku ganiać po wszystkich miastach za questami. Tylko będą one dostępne od pewnych lvli ;)

Phil napisał/a:
Cytat:
Twój problem wynika z czegoś innego - niskie doświadczenie to efekt uboczny stworzenia przez Ciebie tak silnej postaci. Przy wprowadzonych ograniczeniach i zmianach w ekwipunku nie powinno dochodzić już do takich sytuacji w przyszłości.



A wszystko zaczęło się od mojego Krasia Szerma :mrgreen:

Ps. Gdzie te stare czasy że całe top 50 różniło zaledwie kilka lvli =(
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
nosferek

Tupcio Wiekli Chrupcio :)
Lacert
Szermierz
Posty: 37
Otrzymał 1 piw(a)

Zloto
Wysłany: 2011-04-30, 08:19   

Phil - ale mnie sie nie chce wyszukiwac w kolejnej erze kolejnych niedorobek po zmianach i czekanie na reakcje kolejna ere i w nowej bedize to samo, teraz bedzie wesolo z cw, do tego na pewno wielu zniehceci zdecydowanie wolniejszy przyrost lvl na bardoz wysokich poziomach - co to bedzie za rozwoj postaci, teraz w ciagu jednego dnia mozna zrobic 1,5 lvl okolo, pozniej ile - 0,7, to z tygodnia na tydzien praktycznie nic sie nie bedzie ruszalo, kolejna sprawa - ktos to juz poruszal (haart chyba) - ere mozna podzielic na 2 etapy - do 300 lvl i po 300 lvl, kto sie doczlapie i ma talony ten jest szczesliwy i gra dalej, kto sie nie doczlpaie albo ma malo talonow po prostu sie kasuje, i kolejna sprawa najprzyjemniej gra sie po 300 lvl, mozna kombinowac z kompleksowkami itd a tu rachu ciachu i koniec ery, moze pomyslicie cos na temat przyrostu tur i rozwoju bestii/grup, od jakichs 2 tygodni albo dluzej klepie maksymalna grupke ze zenajomym, ktory jest przecietnym szermem ofensywnym, maksymalna grupke solo leje od kiedy sie pojawila w zasiegu i rutyna przechodzi wszelkie wyobrazenia

Co do czasu na reakcje - dyskusje na tema kulek zyczen spotkaly sie z szybka reakcja, nie mozna bylo tego zrobic z dziurawkami??

Trening jako efekt uboczny - no przepraszam ja ciebie bardzo to mam na sile sie slabo rozwijac zeby moc potrenowac z kims za przyzwoity eksp? albo kombinowac sie w rozbieranie - dzisiaj potrenowalem sobie z lowca - jednym z lepszych - calkowicie bez ubran!! zeby 800 ekspa dostac, a inni spokojnie po 900+ dostaja - no to chyba nie jest swietne rozwiazanie
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Fayl
Zasłużony dla Rivangoth
Haxxx



Wiek: 36
Posty: 605
Piwa: 64/20

Zloto
Wysłany: 2011-04-30, 09:12   

Cytat:
nie mozna bylo tego zrobic z dziurawkami?
Nie.
Cytat:
no to chyba nie jest swietne rozwiazanie
Proponuj więc lepsze.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Desmond
Powergamer


Desmond
Człowiek
Berserker

---
Wiek: 35
Posty: 273
Piwa: 14/30
Skąd: Thorn

Zloto
Wysłany: 2011-04-30, 10:37   

nosferek napisał/a:

Trening jako efekt uboczny - no przepraszam ja ciebie bardzo to mam na sile sie slabo rozwijac zeby moc potrenowac z kims za przyzwoity eksp? albo kombinowac sie w rozbieranie - dzisiaj potrenowalem sobie z lowca - jednym z lepszych - calkowicie bez ubran!! zeby 800 ekspa dostac, a inni spokojnie po 900+ dostaja - no to chyba nie jest swietne rozwiazanie


Faktycznie masz powody do narzekania. Ja dostaje od 500 do 700 expa max i nie narzekam :P Zresztą kto Ci każe rozkminiac postać i liczyć każdy exp. Jak bez starania się być najlepszym nie umiesz grać dla własnej frajdy to współczuje. To ze po 300 rozgrywka jest nudna jest to dosć oczywiste. Ba powiedziałbym ze po 150 już się robi nudna. Bo tak właściwie są 3 etapy 0- ~150 potem do 300 i po 300.
_________________
ΧΞΣ
- Zanim cię zabijemy, powiedz – banita zadrwił – za co warto ginąć, za pół złotej korony?
- Nie człowieku, za dane słowo.
 Autor postu otrzymał 1 piw(a)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
  Błękitna Gildia
     
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Irmo
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-04-30, 11:12   

Cytat:
Mam nadzieję że nie będzie trzeba od samego początku ganiać po wszystkich miastach za questami. Tylko będą one dostępne od pewnych lvli


Zmienił się dziennik - teraz trzeba tylko raz odwiedzić miasto, a on pokaże jakie zadania są w nim dostępne. Nie można już podejmować wszystkich zadań naraz, bo wymagają odpowiedniego poziomu.

Cytat:
Ps. Gdzie te stare czasy że całe top 50 różniło zaledwie kilka lvli


Wtedy było więcej graczy, mniej sposobów zdobywania expa i większa rywalizacja.

Cytat:
Co do czasu na reakcje - dyskusje na tema kulek zyczen spotkaly sie z szybka reakcja, nie mozna bylo tego zrobic z dziurawkami??


Nie, ponieważ w przypadku kul mogliśmy prześledzić transakcje nimi i je cofnąć (odbyła się tylko jedna pomiędzy dwójką graczy). Nikt też nie wykorzystał jeszcze żadnej ze sprzedanych kul. Natomiast w przypadku przedmiotów dziurawych lepszym wyjściem było pozostawienie sytuacji tak jak jest, niż zmienianie jej. Nie mieliśmy technicznych możliwości sprawdzenia, kto co otrzymał w wyniku naprawy, a zmiana lub wycofanie dziurawych wiązałoby się z niesprawiedliwym uprzywilejowaniem tych, którym się wcześniej poszczęściło.

Cytat:
Phil - ale mnie sie nie chce wyszukiwac w kolejnej erze kolejnych niedorobek po zmianach i czekanie na reakcje kolejna ere i w nowej bedize to samo


Gra przeszła gruntowną metamorfozę - a my nie jesteśmy dużą firmą programistyczną, tylko tworzymy w wąskim gronie w naszym wolnym czasie. Nie mamy rzeszy programistów i testerów, którzy w fazie testowej wychwycą większość potencjalnych problemów i błędów. Rzeczą jasną było, że nie wszystko pójdzie po naszej myśli. Tyle, że teraz zmiany w aktualizacjach nie będą rewolucyjne, lecz stabilizacyjne + trochę nowego kontentu.

Cytat:
do tego na pewno wielu zniehceci zdecydowanie wolniejszy przyrost lvl na bardoz wysokich poziomach


Wątpię, bo zauważalny wzrost potrzebnego doświadczenia na awans widać dopiero grubo po 300 poziomie i następuje do tego czasu bardzo łagodnie.

Cytat:
to z tygodnia na tydzien praktycznie nic sie nie bedzie ruszalo


Bez przesady. Poniżej tabelka ze zmianami. Kolumna stary delta to ilość expa, którą należy zdobyć by awansować, nowy delta to ilość po zmianach, diffdelta to różnica pomiędzy nimi. Będzie wolniej, ale to naturalna postać rzeczy w każdej grze. Im wyższy poziom, tym wolniej się awansuje.



Cytat:
ere mozna podzielic na 2 etapy - do 300 lvl i po 300 lvl, kto sie doczlapie i ma talony ten jest szczesliwy i gra dalej, kto sie nie doczlpaie albo ma malo talonow po prostu sie kasuje, i kolejna sprawa najprzyjemniej gra sie po 300 lvl, mozna kombinowac z kompleksowkami itd a tu rachu ciachu i koniec ery


To wynik złego założenia koncepcyjnego dotyczącego przedmiotów unikalnych w starym sprzęcie. W nowym są dostępne od 275 i 285 poziomu, co daje znacznie więcej czasu na zabawę.

Cytat:
moze pomyslicie cos na temat przyrostu tur i rozwoju bestii/grup, od jakichs 2 tygodni albo dluzej klepie maksymalna grupke ze zenajomym, ktory jest przecietnym szermem ofensywnym, maksymalna grupke solo leje od kiedy sie pojawila w zasiegu i rutyna przechodzi wszelkie wyobrazenia


Zdajemy sobie sprawę z rutyny i raczej nudnego przebiegu końcowego etapu gry, dlatego od następnej ery czas ich trwania zostanie prawdopodobnie skrócony, a tempo przyspieszone. Być może dodamy więcej bestii na wyższych poziomach, ale nie wiem czy to będzie potrzebne, biorąc pod uwagę mniejszy exp za questy i zmiany w tempie zdobywania awansów po 300 poziomie. Ponadto zastanawiamy się nad uatrakcyjnieniem innymi sposobami tego okresu, ale mamy ograniczone środki do dyspozycji i priorytetem jest dla nas obecnie doszlifowanie istniejących elementów, przed dodawaniem kolejnych.

Cytat:
Trening jako efekt uboczny - no przepraszam ja ciebie bardzo to mam na sile sie slabo rozwijac zeby moc potrenowac z kims za przyzwoity eksp? albo kombinowac sie w rozbieranie - dzisiaj potrenowalem sobie z lowca - jednym z lepszych - calkowicie bez ubran!! zeby 800 ekspa dostac, a inni spokojnie po 900+ dostaja - no to chyba nie jest swietne rozwiazanie


Mechanizm treningów jest dobry, wyeliminował praktycznie wszystkie bolączki na jakie narzekano w przeszłości. Nie twierdzę, że powinieneś rozwijać na siłę postać by była słabsza, ale powinieneś pamiętać, że na rezultat treningu ma wpływ też Twoje otoczenie - czyli inne postacie. Mechanizm działa tak by premiował postacie, które trenują z trudnymi przeciwnikami. Jeśli takich nie posiadasz, to nie jest to winą tego mechanizmu.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Irmis



Yaya Worobij Miomate
Wiek: 39
Posty: 944
Piwa: 75/27
Skąd: Haga

Zloto
Wysłany: 2011-04-30, 23:29   

Desmond napisał/a:
Faktycznie masz powody do narzekania. Ja dostaje od 500 do 700 expa max i nie narzekam :P Zresztą kto Ci każe rozkminiac postać i liczyć każdy exp. Jak bez starania się być najlepszym nie umiesz grać dla własnej frajdy to współczuje. To ze po 300 rozgrywka jest nudna jest to dosć oczywiste. Ba powiedziałbym ze po 150 już się robi nudna. Bo tak właściwie są 3 etapy 0- ~150 potem do 300 i po 300.


Bo wojownicy to gra polegajaca na rywalizacji, a nie do "przechodzenia" dla przyjemnosci - jako taka zbyt szybko sie nudzi.
Ja nosferatka akurat rozumiem, bo zupelnie inaczej sie rywalizowalo dawniej, gdy zalezalo to od pomyslu na postac i taktyki na pozostalych w topce, a inaczej teraz, gdy chodzi glownie o ilosc czasu spedzona nad gra (i ew wykorzystanie przekretow) ;)
_________________
"Niektórzy twierdzą, że nie powinno się pić sherry wcześnie rano. Mylą się."
TP
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-05-01, 00:53   

Cytat:
(i ew wykorzystanie przekretow)


To akurat było stałym elementem - zawsze ;) Choćby w V erze - przez pewien czas funkcjonował targ, który pozwalał dzięki bugowi zarabiać miliony.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Caus

Argh Buntownik
Lykon
Rycerz
Wiek: 34
Posty: 539
Piwa: 11/30
Skąd: Kraków - BG

Zloto
Wysłany: 2011-05-01, 02:49   

Cytat:
WAŻNE
Żebyście się za bardzo nie stresowali czytając moje wypociny polecam włączyć sobie spokojną muzyczkę - tutaj przykładowy linczek: http://www.youtube.com/watch?v=mJFd3Q7cgO8 - przed rozpoczęciem czytania.
Enjoy

Powiem tylko tyle - jakby było 200 graczy - cieszylibyście się? Była by rywalizacja?

Ja staram się spamować wszystkim i wszędzie, żeby chociaż weszli i zobaczyli, wyjaśniać itd itd, na 40 osób do których wysłałem przed tamtą erą zaczęło grać z 10, zostały dwie-trzy może.

Jakby każdy z 50 osób które grają, sciągnął kolejne 50 przynajmniej, już by było 100 - i to nie dla teamu bla bla bla, tylko dla własnej przyjemności z gry - zaciągniesz 3-4 osoby które się wkręcą to i one zaciągną kolejne, jak będą wiedziały że to coś da.

Sprawa druga każdy psioczy na gre itd - dział pomysły świeci pustkami od jakiegoś czasu.
Ja rozumiem że trzeba poprawiać, naprawiać balansować i stuff osób to robiących się powiększa, ale jak ktoś ma pomysł - a nawet nie wie do końca jak można było by go zrealizować w grze to niech napisze.
Pamiętam, jak było milion postów, o to że wojny są randomowe (jak nie widziało się lvl przeciwnika) itd, team wprowadził że widać i od razu wojny stały się bez sensu. Jak widać nie wszystko czego chcą gracze jest dobre :D Jednak co by was nie zniechęcać - jak nie cały pomysł, to może jego kawałek zostanie uznany za godny i słuszny. Widzicie troche inaczej pewne rozwiązania? Piszcie o tym, wtedy dobry pomysł może przejdzie, a jak będzie cienki to dowiecie się dlaczego :D

Powtórze się jeszcze raz, ale strasznie mnie to boli - wojownicy są grą dla ludzi, tworzoną przez ludzi - bez was, tak samo jak bez teamu tej gry nie będzie, dlatego team stara się żeby jak najwięcej osób grało - tak samo gracze powinni się o to starać.
Chcecie nowości? Spoko, można wpierdzielić 30 nowych rzeczy które jeszcze bardziej zdysbalansują grę, bo nie będą do końca przemyślane, ale będą nowe. Dziurą łatać dziury niestety się nie da...

A teraz zamiast płakać tutaj o niegrywalności wojowników zapraszam do działu z pomysłami żeby wylać swoje żale.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail] [WWW]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 46
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2011-05-01, 11:07   

Zapraszam do jakiegoś spamiku na portalach społecznościowych (np. FB) - jest nawet nagroda za to... ale jak widać nikt nie chce dostać Obka...
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 43
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2011-05-01, 12:11   

Cytat:
Caus, ja pisałem dużo ale nikt mnie nie słuchał


Przecież słuchamy. Przy tworzeniu aktualizacji bierzemy pod uwagę głos graczy, ba - większość zbliżającej się jest zorientowana na zmiany w elementach, które się graczom nie podobały lub ich drażniły, czego dawali wyraz na forum. Inną sprawą jest to, że nie jesteśmy w stanie dodać od ręki wszystkiego co gracze sobie zażyczą, a tu jeszcze dochodzi kwestia sensowności pomysłu i jego wpływu na inne elementy gry. Jeśli ktoś rzuca pomysł, którego wprowadzenie wymagałoby robienia kolejnych rewolucji we wszystkim w grze, to raczej nie doczeka się jego realizacji.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Khhagrenaxx
teetotaler


Wehrwolf
Lykon
Rycerz
Orzeszko
Wiek: 38
Posty: 1032
Piwa: 94/138
Skąd: Silesia Superstar

Zloto
Wysłany: 2011-05-02, 08:16   

Nosferek, nie czaję tego co ty tam opowiadasz. Zrobiłeś jakiegoś potwora spędzając 3/4 swojego życia w ostatnich trzech miesiącach na kramie różności i kupowaniu dziurawców i rzeczy pod eliksiry (albo na klikaniu innych postaci i sprzedawaniu tego wszystkiego sobie), nikt poza tobą nie zrobił takiego przegięcia (albo uczciwego, albo nie, nie wnikam jak było naprawdę, nie interesuje mnie to) i narzekasz. Bez tego nie byłoby "wycięć" wojennych i małego expa w treningach, a że dodatkowo zapowiedział Phil usprawnienie elementu eliksirowego, dziurawkowego i questowego, no to po prostu twoje posty to puste bicie piany.

Bez urazy ;)
_________________
MMA PANOWIE MMA!!!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
KoniAK
Błękitny Chomik


Random
Berserker

Wiek: 41
Posty: 1373
Piwa: 40/12
Skąd: [color=#3399CC]

Zloto
Wysłany: 2011-05-02, 09:14   

Tu się zgodzę... Nikt normalny nie miał tyle wychlanych eliksirów/tyle talonów z dziurawych przedmiotów, bo nikt nie siedział na kramie tyle. To że gra stała się dla Ciebie nudna to tylko Twoja wina, bo przesadziłeś z koksem. Inna sprawa to fakt że grałeś klasą, która ma jedne z największych możliwości przekoksania postaci. Zagraj mnichem/łowcą/gwardem jak chcesz wyzwania i wtedy pogadamy czy gra jest nudna...
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Błękitna Szkoła Rycerska
     
Spider4

Posty: 718
Piwa: 31/52

Zloto
Wysłany: 2011-05-02, 11:06   

Vanitas vanitatum et omnia vanitas. Nosferek, straciłeś podejrzewam na grę co najmniej połowę czasu więcej niż reszta. Z czego był to czas spędzony na odświeżaniu kramów i bazarów... Nie dziw się proszę, że gra Ci się znudziła skoro zapałem dorównywałeś botom do ataków DDos. Gra jest robiona przez bandę zapaleńców dla innej bandy zapaleńców, a zaczynała jako nauka PHP Wojtka... Uwierz mi, od I ery kiedy wzór na trafienie wyglądał: Uniki-(Atak+100)= % gra poszła strasznie do przodu i teraz masz cud, miód i maliny. Mniej lub bardziej zdatne do spożycia, ale to nie jest projekt ze sponsorem, który płaci za siedzenie minimum 8h dziennie przy tym i wymaga. Kasa na projekt to prywatna kasa teamu i kilka złotych z obywatela. W tej chwili tak naprawdę napisałeś: naprawili błędy, przez których wykorzystywanie gra mi się znudziła... nie będę grać bo musiałbym liczyć od nowa... Ze swojej strony mogę Ci polecić "kokszenie" bez wykorzystywania dziur w grze... wtedy jest ciekawiej. Naprawdę.

Co do samych update:
1)Czy Frakcje NPC mają relacje między sobą? W stylu:
-Frakcja A nie lubi Frakcji B więc wykonanie zadania dla jednej utrudnia wykonywanie dla drugiej?
-Frakcja C i D się lubią, więc wykonywanie zadań jednej daje nam też jakieś minimum reputacji drugiej?

(co do tego mam cały większy pomysł, ale o tym później)
2) Profity... jeśli zdanie o tym, że pierwszy lvl stanowi ćwierć lvl ósmego jest prawdziwe, to znaczy, że Rycek na 300 lvl uderzy z podpalenia ok 2-3 razy przez 10 tur walki po 3tury za 1000 dmg, którego nie da się uniknąć, w tym czasie na 10 tur łowca zada 5x128dmg... Dodatkowo u łowcy są praktycznie takie same profity... dodanie sobie ataku i zabranie obrony wroga... nie można zastapic go zabraniem wrogowi ataku? W końcu ?owca trafia często i jest trafiany często, więc te dwa profity mimo zmian są... słabe... To samo u szerma... Akrobatyka jest przekokszona, daje mniej ale do dwóch...

3) "Sety" - na co przyciski do zdejmowania? Rozumiem, dla Obków jakieś ułatwienie golasowania? ;P A tak serio, nie lepiej zostawić trzy przyciski do zakładania lub zrobić możliwość ustawienia 6 setów?


4) Skróty - mam nadzieje, że moje obawy są nic nie warte i nieobkom nie zostanie pusty nieładny pasek na środku gry?




EDIT:
Zapomniałem zapytać: Czy rozważaliście wprowadzenie jeszcze trudniej zdobywanych poziomów od pewnego poziomu, ale za to aby dawało to więcej niż 7pkt stat i np. nowe eq? Dajmy na to.... niech nabicie z 300 na 301 zajmie mi kilka dni-tydzień ale za to postać dostaje dajmy na to zależnie od klasy jakiś bonus
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 16